Bölüm 24:
Gardenya🌺
🎵 Mithat Can Özer - Ateş Böceği
*
Erman'ın beni öpmesini kesinlikle beklemiyordum.
Ne tepki vereceğimi bilemeden, onu göğsünden hafifçe ittim. Dudaklarını benden ayırdığında, birbirimize bakışmamız oldu. Nasıl anlatırım bilmiyorum.. İçinde bir çok duygu barındıran, ama donuk bir bakış..
"Bu yaptığın bardağı taşıran son damlaydı." Sakince sarf ettiğim cümleyle, dilim uyuşmuştu. Aklım bulanık gibiydi. Bedenim ve ruhum acı çekiyordu. Bunu hissediyordum ama acımı dışarı vuramıyordum..
"Seni seviyorum!" dedi. "Neden anlamıyorsun?! Sana aşığım!"Nefes almayı unuttum.
"O zaman neden?" Diyerek içimi çektim. "Neden beni sevmediğini söyleyip, beni yarı yolda bıraktın?"
"Anlatacağım." Sesi bu kez sakindi. "Sadece beni dinle. Anlatacağım."
🌺
Buz gibi havanın, soğuk bankın bir ucunda ben, diğer ucunda Erman oturuyordu.
Ellerimi çıplak dizlerime dayayıp, dudaklarımı kemirdim. "Sen, kalbimi kırmaktan başka bir şey yapmadın Erman." Aramızdaki boşluktan soğuk rüzgar eserken ikimizde birbirimize bakmıyorduk.
"Haklısın. Ne desen haklısın, ne söylesen haklısın. Ama ben sana hiç yalan söylemedim." İçini çekerek bana baktığını hissettim. "Meyra ben sensiz nefes alamıyorum." Sesi kısılırken, gözlerimi acıyla sıktım. "Bana nefretle bakmana dayanamıyorum."
Kızaran gözlerimi yavaşça ona çevirdim. "Ben bir daha sana inanamam."
Derin bir soluk alırken gözlerini etrafta gezdirdi. "Sana söyleyemezdim." Ağırca yutkunup dolan gözlerini bana çevirdi. "Kardeşim dediğim adam, omuzumda senin için ağlarken, seni sevdiğimi söyleyemezdim."
Biliyordu. Dudaklarım suskunluğum ile aralanırken öylece bakakaldım.
"Şimdi ne oldu?"
"Başkasını sevmene dayanamazdım. Ve ben şuan kardeşim yerine koyduğum adama ihanet ediyorum." Karanlıkta kızarmış, sulu gözlerini görebiliyordum. "Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissettiğimi hatırlamıyorum. Bir yanımda kardeşim, diğer yanımda aşık olduğum kadın. Kafayı yiyeceğim."
Can çekişir gibi kısık çıktı sesi. Zorla bıraktığı nefesiyle birlikte gözlerimin içine baktı.
"Ne düşündün?" Yutkunurken boğazıma bir yumru oturdu. "Sen bana arkanı döndüğünde, ben Doğan abinin kollarına mı koşacaktım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Gardenya
Ficção AdolescenteMeyra liseye başladığı zamanlarda, en yakın arkadaşının abisine aşık olur. Dört yıldır ona gizliden gizlediği beslediği bir aşk vardır. Ama bir gerçek vardır ki; hiç bir şey gizli kalmaz! Bahçelerinde olan Gardenya'lar Meyra için ayrı bir önem taşır...