سلامم.
چه طورین ؟؟
دو پارت قبل چرا اینقدر وت و ویوش پایین بود؟
چه قدر بد ایگنور شد😐
اینقدر بد بود؟؟
فقط پارتایی که اسمات باشه رو میخونید؟؟
اسماتا ویو ۷۰ عادی ها ویو ۲۰ ؟؟؟
وت و کامنت یادتون نره💟💬💬💬💬
مرسی.•••••••••••••••••••
خب بیخیال ....بریم شروع کنیم.
ادیت نشده . د.ا.د ورونیکا
پین: برو روی کانتر آشپزخونه
گلدون کوچیکی که روی اپن بود رو برداشتم .
دقیقا باید روی جایی که روش غذا درس کردم منو به فاک بده.
اندازه کانتر طوری بود که اگه کنارش وایمیستاد دقیقا میتونست با دیکش به فاکم بده.
آروم دراز کشیدم و اون پاهام رو دو طرف اپن باز کرد هر کدوم رو ی طرف گذاشت.( روی اپن دراز کشیدین و پاهاتون رو باز کردین)
برام یکم نوشیدنی که نمیدونم چی بود آورد مجبورم کرد بخورم.
لباس کمم رو درآورد و آروم دستش رو روی بدنم حرکت میداد و من فقط سعی میکردم حواسم رو ازش پرت کنم و تحریک نشم ولی همین الانشم خیس بودم ، میدونستم این ی تنبیهه پس قرار نیست خوش بگذره.
پین: بگو چرا داری تنبیه میشی؟
ورونیکا:ممم..... چون بت رو توی دستشویی زندانی کردم........که البته حقش بود ...پوفف
آخرش رو آروم گفتم و سرم رو به سمت آشپزخونه کج کردم.
ورونیکا: اخخخ......چرا میزنی...
ی ضربه با دستای بزرگش به آلتم زد.پین: کامل بگو چه اشتباهات ی کردی؟؟
ورونیکا: اشتباهات؟؟
من فقط همینو یادم میاد....پین: تمام امروز با من بد حرف زدی ، وسط حرفم پریدی ، بی پروا بهم جواب دادی ..... من نمیخوام وقتی قرار به عنوان اسلیوم معرفیت کنم آبروم بره .....تو اصلا استاندارد های من رو رعایت نمیکنی.
ورونیکا: چون من ی اسلیو نیستم .... من ی انسانم .....
پین: تو حتی به عنوان ی انسان هم که قرار داد امضا کرده هم قوانین منو رعایت نمیکنی.
اون راست میگه شب اولی که خونش اومدم وقتی بهم گفت قرار داد ش رو امضا کنم نخونده امضا کردم چون فقط برام مهم بود از اون جا خلاص شدم و ی جورایی با دیدن خودش و خونش و ماشینش فک کردم کلن خوبه ، اما حالا که ی مدت گذشته فهمیدم این سبک از زندگی با پین ، سخت از چیزیه که من فکر میکردم.هرچند اگه امضا هم نمیکردم فرقی نداشت اون محو خریده بود.
پین: و قراره بخاطر همه ی اینا تنبیه بشی.
ناخودآگاه پاهامو به هم نزدیک کردم و به هم چسبوندم و با اخم بهش خیره شدم.
BẠN ĐANG ĐỌC
Veronica(ziam)
Fanfictionیاد بگیر آدما رو از روی جلد شون قضاوت نکنی. من قضاوت نکردمت ، فقط خیلی دیر خود واقعیت رو شناختم عزیزم. حاوی خشونت و اسمات و چیز های عجیب⚠️🚫🔞