وت و کامنت فراموش نشه لطفا💟💬
به خصوص کامنت
ادیت نشده
د.ا.د هریمن واقعا نمیفهمیدم اون داره چیکار میکنه ، وقتی بهم هند جاب داد و گذاشت ارضا شم حسش رو دوست داشتم، ولی اون الان بهم گفت بلند شد و خودم رو خشک کنم و برم اتاق کارش.
میتونست یکم مهربون تر باشه، بعضی وقتا خیلی خشک میشه بعضی وقتا مهربونه.
این دوهفته باهام کاری نکرد، ولی مطمعنم دیگه وقتشه و اون بیشتر صبر نمیکنه, اون مرد عجیبه.
دیروز که برام گوشی خرید . منم رفتم کلمه سکس که دنیل گفت رو سرچ کردم و بعدش فیلمای گی پورن دیدم . ی چیزایی دیدم خیلی بد بود ، بعضی هاش عادی بودن ولی بعضی هاش خیلی بد بود ، چرا مردم باید فیلم سکسشون رو توی اینترنت بزارن.
حتی باعث شد دیکم بزرگ شه ولی جرعت نداشتم به ددی بگم پس فقط سعی کردم بخوابم و بهش فکر نکنم ، وااای اون شب اون کاملا از زیر پتو معلوم بود.
چه قدر خوب که بعد از اینکه بخیه هام و دیکم خوب شد، اون فیلما رو دیدم وگرنه خونریزی میکرد و ددی میفهمید.
حس میکنم وقتی بهش میگم ددی مهربون تر میشه و اگه بهش بگم آقای تاملینسون عصبانی میشه.
وقتی به اتاق کارش رفتم هنوز نیومده بود و من ۱۰ دیقه اون جا منتظر بودم و استرس داشتم.
نکنه بگه دیگه نمیخوام نگهت دارم باید بری همونجایی که ازش خریدمت. بعدم اونا منو بکشن.
وقتی اومد داخل اتاق سریع ی کاغذ و خودکار در آورد و جلوم گذاشت و پشت میزش نشست.
ل.سواد داری؟؟
بله ددی
ل. بخونش و امضا کن.
قرار داد bdsm وظایف ساب و دامنیات و ابزار ها روش های تنبیه ، مدت دوسال....، شلاق ، کمربند اسپنک
اصلا نمیدونستم اینا چیه ،من تا حالا درموردش نشنیده بودم.
فقط چند بار اسپنک شده بودم همینو فقط میدونستم و چشمام از این گشاد تر نمیشد.
ل . چیشد چرا امضا نمیکنی؟
من ...من نمیدونم اینا چین.
ل. نگران نباش این ی لایف استایله و تو با من ۲ سال تووی این سبک زندگی میکنی من همه ی نیاز هاتو برطرف میکنم و تو هم بهم لذت میدی حرفم رو گوش میدی و اگه اینکارو نکنی تنبیه میشی یا اگه پسر خوبی باشی جایزه میگیری ..... سادس
ولی اینجا مثلا نوشته شلاق یا فلاگر... اصلا فلاگر چیه ؟؟؟ یعنی الان شما منو شلاق میزنید؟
ل . بعدا با فلاگر آشنا میشی هری .... ولی اگه پسر خیلی بدی باشی شاید از شلاق استفاده استفاده کردم.
فعلا امضاش کن.
بعدا بهت اسم تک تک وسایل رو میگم و هر کدوم دوست نداشتی حذف میکنی.
تو با من امنی هری
أنت تقرأ
Veronica(ziam)
أدب الهواةیاد بگیر آدما رو از روی جلد شون قضاوت نکنی. من قضاوت نکردمت ، فقط خیلی دیر خود واقعیت رو شناختم عزیزم. حاوی خشونت و اسمات و چیز های عجیب⚠️🚫🔞