سلاممممم
امیدورام خوب باشید.
وت های پارت قبل کم بود .😠
خیلی کم بود.
کاری نداره فقط ستاره رو لمس کنید همین.😉
این پارت مثل قبلی نشه.
کاور 👆ادیت نشده
د.ا.د ورونیکا
●○●○●○●○●○●○●
وقتی با خونه رسیدیم به اتاقم رفتم و ایمیلم رو چک کردم.باورم نمیشد، بهم جواب داد...بدون اینکه ازم بپرسه واسه چی میخوام.
مثل خودم ی پیام رمز دار فرستاده بود ی متن فیزیوتراپی کپی شده که ی سری حرفش علامت دار بود.
نیم ساعتی طول کشید تا فهمیدم چی نوشته و برای عملی کردن حرفاش نیاز به ی سری هماهنگی و فکر داشتم که بلاخره بعد ی دوش آب داغ یک ربع ی نتیجه خوب رسیدم.
خواستم برم بیرون و یا لیام صحبت کنم اما دیدم تیشرت یا لباس خونگی درست و حسابی ندارم همه ی لباس هام لباس خواب های سکسی و پنتی ها توری و سوتین های نارنگی ان که عملا بدن رو نمیپوشونن فقط سکسی ترش میکنن.
ناچار ی ست رو پوشیدم ، سعی گردم پوشیده ترینش رو انتخاب کنم.
لیام داشت ی چیزی رو درست میکرد.
اونطرف کانتر آشپزخونه ایستادم و صدام رو صاف کردم تا متوجه ام بشه.سرش رو بالا آورد و نگام کرد با دیدن بالا تنه ی لختم که فقط با ی سوتین پوشیده شده و موهای بلندم که روش ریخته چند باری پلک زد و بهم خیره موند. انگار تعجب کرده بود.
لیام:دارم موهیتو درست میکنم برو ی لیمو از توی یخچال بیار و خورد کن.
سودا و سیروپ رو توی لیوان ریخت و یکم برگ نعنا رو بهش اضافه کرد و خودشم سمت یخچال اومد.
همین که رفتم در یخچال رو باز کنم و لیمو بردارم از پشت اومد بهم چسبید و فاکککک در گوشم زمزمه کرد: چیزی نیس اومدم یخ بردارم.
من ی جوری شدم ، این چه وضعشه اخه
ی لیوان بزرگ برداشت و کنار یخ ریز یخچال گذاشت و منم سریع لیمو رد برداشتم و تیکه تیکش کردم و توی لیوانا ریختم و بعد هم اومد ک کنارم وایستاد و ليوان ها رو از یخ و یکم آب پر کرد هم زد.
نگاه سنگینش رو روی بدنم حس میکردم و باهاش راحت نبودم.اگه واجب نبود از اتاقم بیرون نمیزدم...
آروم گفتم: دیگه لباس نداشتم که...
نزاشت بقیه حرفم رو بزنم.
گفت: ایرادی توش نمیبینم به نظرم اینطوره بهتره.بهم نگاه انداخت و تیشرت سفید و شلوارش رو سریع درآورد و با ی باکسر جلوم ایستاد.
هیچی نگفتم ، در اینکه بدنش زیباست شکی نیس. پوففف
لیام: اینطوری بهتر شد حالا هر دو مثل همیم.
لیوان موهیتو رو گرفت و سمت مبل رفت و منم لیوانمورو برداشتم و در دور ترین نقطه ازش نشستم.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veronica(ziam)
Hayran Kurguیاد بگیر آدما رو از روی جلد شون قضاوت نکنی. من قضاوت نکردمت ، فقط خیلی دیر خود واقعیت رو شناختم عزیزم. حاوی خشونت و اسمات و چیز های عجیب⚠️🚫🔞