🗨

252 31 40
                                    


سلام بچه ها
نمیدونم میدونید یا نه من اومدم خوابگاه و بیش از ۳۰۰ ۴۰۰ کیلومتر از خونه دوره و سرم خیلی شلوغه. در واقع پارگی شدیدی رو در خودم حس میکنم.

راستش نمیدونم شما هم مثل منید یا نه یا اینطوری عین من فکر می کنید یا نه اما الان میخوام ی حرفایی رو بزنم و میخوام توی این بوک بمونه

بیش از ۹ ماه از کنکور من گذشته و من الان دیگه از اون حال و هوا دراومدم.

بعد ‌کنکور کلی خودم رو بخاطر جوشام و چاقی سرزنش کردم فکر میکردم فقط منم که اینطوری شدم ، توی فضای مجازی میچرخیدم عکسای زیادی رو نگاه میکردم و خودم رو برای اینکه جوش دارم سرزنش میکردم.

اما الان ۹ ماه گذشته من لاغر شدم هیکلم خوب شده جوشام با دارو کم شده  و جوشی روی صورتم ندارم و حالا دانشگام

اما میدونید چی جالبه ؟؟

همون عکسای پروفایل هم کلاسی هام و هم دانشگاهی هام که من بخاطر شون خودم رو سرزنش میکردم که چرا خوبن ، با فیلتر بودن.

اومدم دانشگاه چهره همه بچه ها بلا استثنا فرق داشت داغون بودن  طوری که من خیلی هاشون رو نشناختم  ، حتی صداشون هیکل شون فرق می‌کرد  ...

اینا یکی دو سال دیگه چهرشون درست میشه یا بقولی خیلی هاشون داف میشن اما الان بحث من چیز دیگه ایه

من خودم رو سرزنش کردم فکر میکردم الان برم دانشگاه همه خوشگلن من زشت ولی اینطوری نشد و اعتماد به نفس از دست رفته من کم کم داره برمیگرده و به معنای واقعی کلمه پشمام ریخت وقتی عکس پروفیل بچه ها رو با اصل شون مقایسه میکنم.

مدت هاست دارم صفحه ی یکی رو دنبال میکنم تو اینستا که میگه همه ی ادما جوش دارن ، استرچ مارک دارن....پس اینا طبیعیه طبیعیه که ی لک روی صورت مون داشته باشیم

بخصوص ما دخترا که پريود میشیم تا میاد جای قبلی ها خوب بشه دوباره جدید میزنیم.

خلاصه که احساس زشتی نکنید حتی اگه زشتید و خودتون رو با آدمای توی اینستا و سلب ها مقایسه نکنید و بی خودی خودتون رو اذیت نکنید که مثل من نشید.

میدونم جای حرفای بالام توی بوک نیست ولی من میخوام بگم چون بوک خودمه😁

و اینکه من آخر هفته ها کلاس ندارم پس اپ ها میشه آخر هفته ها ولی هر وقت، وقت کنم اپ میکنم.

ولی برام کامنت بزارید من توی خوابگاه هیچ دوستی ندارم حتی آشنایی همه درحدین که فقط باهم بریم دانشگاه و اینا و من اکثرا تنهام.

متأسفانه حرف مشترک زیادی پیدا نمیکنم باهاشون ، ولی لطفا شما ها وقتی اپ میکنم برام کامنت بزارید و من حضور شما رو حس کنم و از این وضعیت در بیام.

میدونم الان ممکنه بگید اینم که از هر وضعیتی استفاده میکنه تا بگه کامنت میخوام ولی جدا اینجا اوضاع داغونه نیاز به ارتباط دارم با بقیه ولی خب من نمیتونم به کسی بگم دایرکشنرم یا به bdsmعلاقه دارم یا اصلا فف مینویسم یا خیلی چیزای دیگه کلن درونگرا و تا حدی میانگرام پس دارم ذوب میشم  یو نو؟؟؟؟

ANA💜🌊🌊

Veronica(ziam)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora