السادس و عشرون ج1

10K 1.4K 183
                                    


اعذروني ده جزء صغير علشان الناس المستنية البارت... هو انا مش تعبانه بس مضغوطة والله شغل ومفيش وقت اليوم بقا صغير اوي  🥺❤️
------______________________-------
الفوت يا شباب مش حلو خالص والله... ٣ فصول نزلوا و راء بعض و بجد يعني المفروض تفرحوني كدا بالفوت الكتير 💃💃❤️.
______________________________
ال٢٦
_ هو صراحة صعب والله.. و بابا مش هيوافق..

استمعت للطرف الاخر
: بليز زينب حاولي.. بجد نفسي اوي تيجي تزوريني في بيتي.. انتي ما تعرفيش ساعدتيني ازي الفترة اللي فاتت لما فضلتي جنبي و عوضتيني غياب بنتي...

إبتسمت زينب بحنان.
_ متقوليش كدا يا طنط تارا.. حضرتك انسانة جميلة و قلبك أبيض اوي...و تستاهلي كل السعادة

علي الناحية الاخري كتمت ضحكاتها على تلك الساذجة وهي تنظر لهذا الشيطان بجانبها
غمغمت بتأثر و حب زائف
: حياتي يا زوزا... عوزاكي تحاولي مع باباكي... وانا هقوم دلوقتي علشان اصلي العصر بقا..

ابتسمت زينب بخفه
_ تقبل الله مقدما..

اغلقت تلك الحية الخط مع زينب ثم اخذت تقهقه بعنف وفي كفها زجاجة الخمر

صاح دانيال بضحكة قذرة مثل قلبه
: اوووه أتارا... انتي لازم نخلعلك القبعة علطول بأفكارك الرهيبة دي... بجد مش مصدق خطتك العبقرية دي..

إبتسمت بسمة لعوبة وهي ترفع الزجاجة و ترتشف منها... ثم اردف بمكر و خبث شديد
_ عيب يا دانيال كنت خايف في البداية... بس شكلك نسيت اني عندي نظرة في الناس كويس..

إبتسم الاخر بسخرية...

فصرخت بعنف حينما فهمت مقصد بسمتة...فقامت بإلقاء الزجاجة في الحائط بعنف فسقطت متهشمة لأشلاء حادة...

مردفه بصوت حاد كتلك الشظايا ...
_ دانيال..ما اسمحلكش.. انا نبهتكم وقلتلكم انه دمه مصري ومستيحل يعرف يخون بلده ولا يدمرها و ساعتها كلكم اعترضتوا و اصريتوا يفضل... الغلط مش غلطي لوحدي.

تمتم بهدوء حتي يهدئه إنفعالها
: اهدى أتارا... انا آسف... التعبير خاني.. انتي مثال للقوة و الذكاء و الشجاعة... مش هنسا خطتك من سنين لما طلبتي نفجر جنب السجن اللي كنتِ فيه علشان الكل ينخدع في موتك...
لحد دلوقتي محدش فينا عرف ازي خرجتي بدون اي أذي...
وبعدها سافرتي برا و عملتي عمليات غيرتي شكلك و دخلتي حياة إلياس بشخصية تارا دي بعد ما قتلتي الشاب صاحب الشركات علشان تستولي علي ممتلكاته و تكون الخيط اللي هيوصلك بإلياس..كنتِ بتخططي بدقة و تنفذي بمهارة...

محدش لحد دلوقتي عرف يكشفك.. و كمان عرفتي مكان الحقير إيثان.. و بدأتي تلاعبية بأسو طريقة بالضغط العصبي و النفسي لحد ما ينفجر و يموت لوحدة عن طريق البنت اللي حبها و انتي مثلتي عليها دي و خلتيها صديقة ليكي.. علشان تعرفي تستخدميها بكل سهولة.. أتارا انتي عظمة... المفروض نعملك تمثال.. و تكوني رمز للمرأه القوية المكافحة...

فارسي الأجنبي ( من عالم آخر ٢)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن