Hellö canavarlarım! Sonunda gelebildim yarabbi şükür..
Yeni kurgumla karşınızdayım şaka gibi 👻👻👻
Buraya başlangıç tarihinizi yazabilirsiniz <3
Reklam yapmak isteyenler lütfen sadece buraya yapın aksi taktirde diğerlerini sileceğim, tüm yorumları okuyorum. Yeni kitaplar keşfetmek isteyenler buraya bakabilir.
Nasılsınız? Duydum ki bölümlerimi özlemişsiniz :)
Akşam yatmadan önce buraya ne yazacağımı takır takır düşünüyordum ama şu an aklım sıfırlanmış gibi, ikinci kurgumla sizin karşınızdayım ve heyecanlıyım. Normalde texting yazarı değilim ama sizin karşınıza ikinci kez texting ile geliyorum.
İlk önce bu kurgumdan bahsetmek istiyorum. Pek mizahi bir kitap değil, sakin romantik gibi ama azıcık dengesizlik var sanki. Ayrıca bu kurgu gerçekten olaylardan esinlenmiştir. Karakterler gerçek hayatta yaşıyorlar, yaşanan birkaç olay gerçek ama onun haricinde geriye kalan tüm şeyler benim hayal dünyamla bağlantılı. Gerçek hayatta yaşayan karakterlerin isimleri farklı, hayatları farklı.
Ve en en önemlisi, gerçekten buna sinirleniyorum. Lütfen yapamayın bunu. Benim kurgularımda başka kitaplardan, başka karakterlerden ve alıntılar paylaşmayın. Bu gerçekten büyük bir saygısızlık. Dolandırıcı kitabımda bunla çokça karşılaştım. Furkan'ı başka kitap karakterine benzetip onun sahnelerinde sürekli o karakterden bahsetmek hakaret gibi. Hangi kitap olursa olsun, burası farklı bir yer. Bu satırları yazar farklı birisi. Benim emeğime saygısızlık bu. Yaşanan bir olay, bir diyalog veya karakterlere koyduğum manken başka kitaplara benzeyebilir çünkü milyonlarca kitap var ve ben hangisinde ne olmuş bilmiyorum, haberim olmuyor yazarken.
Baya baya konuşmuşum bu arada, hadi bekletmeyeyim. İyi okumalar <3
🚍
Kıvırcığameftun: Bayım, sizinle çözmemiz gereken bir meselemiz var.
Kıvırcığameftun: Vallahi çok mühim
Kıvırcığameftun: Söylemesem Feriha'ya dönüşeceğim
Umut: Mesele nedir?
Kıvırcığameftun: Meselemiz mi?
Kıvırcığameftun: Size olan aşkım.
Umut: Anlamadım?
Kıvırcığameftun: Sen de benim gibi misin söyle
Umut: Kimsiniz?
Umut: Tanımıyorum sizi
Kıvırcığameftun: Aklımda senden başka
Kıvırcığameftun: Hiçbir şey yok bugünlerde.
Umut: Savcılığa verildiniz, iyi akşamlar.
Kıvırcığameftun: Ney?
Umut: Hep kızlar mı yapacak bunu?
Kıvırcığameftun: Evet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesele-i Aşk •Texting• ✔️
RandomKıvırcığameftun: Bayım, sizinle çözmemiz gereken bir meselemiz var Umut: Mesele nedir? Kıvırcığameftun: Meselemiz.. Kıvırcığameftun: Size olan aşkım •TAMAMLANDI• Yayınlanma tarihi: 31.08.22 Final tarihi: 13.08.23 #sevgi 1 #yonca 1