BU BÖLÜM EN UZUNU SKCNSNCSHSH İŞTE SONUNDA BE
Neysem, önemli bir yerdeydik en son... Bir şey olmazsa iki üç günde bir iki bölüm atıp ortadan toz olacağım. Bu minnoşum final olduktan sonra valiz vs işleri yaparken umarım vakit bulurum Müzik Kokusu'nu yayınlamak istiyorum ay kitabı sürekli düzenliyorum bir türlü içime sinmiyor bir şeyler garip gibi.
6 sene önce yazdığım bir kitap şu an yayınlasam klasik bir tarzda kalacak ama bu gidişle hiç yayınlamayacağım ve öylece kalmasını istemiyorum benden günah gitti diyip yayınlayacağım galiba..
Birde ehem... Neys sürpriz belki gelir inşallah gelir Allah'ım lütfen şu kuluna ilham ver yarabbim. Eskiden iki üç kitaba birden bi oturuşta bölüm yazıyordum şimdi dibi yalıyorum...
🚍
"Karanlıktan korkuyorum Umut..." Güçsüzce mırıldansa bile genç adam duymuştu onu. Ses tonu içinde bir yerlerde yıkıma neden oluyordu.
"En çokta sensizlikten korkuyorum. Beni sensiz bırakma lütfen." Çaresizlik içinde çıkan kelimelerinden sonra hıçkırıklarını serbest bıraktı.
"Eğer birimiz öleceksek bırak o kişi ben olayım... Beni anlamıyorsun ama bil ki sen ölürsen benim kalbimde ölür. İkimizde ölü oluruz. Ama senin kalbin bende değilken bu dünyadan gidebilirim. Bırak ben gideyim, bırak seni severken öleyim. Ben sana olan sevgimle beraber ölmek istiyorum." Başını yere yaslayarak karanlığı izledi.
"Keşke sana sarılabilsem." Sona gelmiş gibi hissediyordu karanlık odada. Küf kokulu, soğuk bu yerde akşam olana kadar bekleyeceklerdi.
Umut akşam katil olacaktı. O güzel ellerine ve yüreğine pis bir kan bulaşacak ve asla çıkmayacak.
"Buradan çıkıp sarılacağım sana Yonca. Korkma olur mu? Ben seni koruyacağım." Onun yanındayken korkmuyordu. Sadece yorgun hissediyordu. Garip bir uyku hali vardı üzerinde.
"Öldürecek misin o adamı?" Bir bedeni ruhundan ayırırken kendi ruhunuda öldürecekti aynı zamanda.
"Ben katil olmak istemiyorum Yonca. Sana zarar gelmesini istemiyorum. Ne yapacağım bilmiyorum." Başını yere eğdi. Birini öldürmek kendini öldürmekle aynıydı. Asıl sorun o ölümden sonraydı. Annesini yalnız bırakmak istemedi. Yonca'yı korku dolu anılarla bırakmak istemedi.
"Annen iyi Umut, şu an hastanede. Yakında tedavi için İstanbul'a sevk edilecek." Aklından geçenleri okumuş gibi mırıldandı genç kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesele-i Aşk •Texting• ✔️
RandomKıvırcığameftun: Bayım, sizinle çözmemiz gereken bir meselemiz var Umut: Mesele nedir? Kıvırcığameftun: Meselemiz.. Kıvırcığameftun: Size olan aşkım •TAMAMLANDI• Yayınlanma tarihi: 31.08.22 Final tarihi: 13.08.23 #sevgi 1 #yonca 1