5.1 "Final"

1.9K 116 55
                                    

19.04.2021

Merhaba bayım, bu yazıları size yazmayı çok isterdim lakin kader böyleymiş... Bu söylediklerim burada hapis olacak, belki de siz hiç bilmeyeceksiniz beni ve korkak sevgimi.

Nasıl seviyorum sizi biliyor musunuz? Lütfen siz bilirseniz bana söyleyin. Ben tarif edemiyorum bunu. Bu duyguları içimde tutmak çok acı verici bayım. Suda olmak çok güzel hissettiriyor ama ben boğuluyorum. Ben çırpınsam bile su çok güzel hissettiriyor. Sizce ne yapmalıyım? Yüzme bilmiyorum çünkü kimse öğretmedi. Ben sevmeyi bilmiyordum çünkü kimse bana öğretmedi. Ben sevmeyi sizle öğrendim ama sevilmeyi hiç öğrenemedim. Bu hayatın bana çok büyük bir borcu var. Bu hayat benim yaşamamı isterken aynı zamanda kendi elleriyle öldürüyor. Sizi seviyorum ama neden sevdiğimi bilmiyorum bayım. Bana sevmeyi öğrettiğiniz gibi lütfen sevilmeyide öğretin.

Ben kimim diye soracak olursan ben Umut çiceğiyim. İçinde umudu olmamasına rağmen hemde...

Bugün rüyamda sizi gördüm. Tam da sizi unutmak isterken gördüm. Lütfen çıkın aklımdan bayım. Öyle uzaktan sevmek acı veriyor bana. Neden böyle hissettiriyorsunuz? Zaten acı çekerken birde sizin yüzünden çekiyorum. Kim ödeyecek bu çektiklerimi?

Kaçmak istedim sizden, hoş beni bilmiyorsunuz. Sevgimden kaçmak istedim çünkü korktum. Sizinle göz göze dahi gelmemiş bir insanı bu denli sevmek normal mi? Sonunda üzülen ben olacağım.

16.06.2021

Gözlerin babama benziyor. Aynı renkteler ama senin bakışın neden farklı? Şu an ben senin öğrencinim Umut. Sen ögrencine bile böyle güzel bakarken babam neden kızına hiç bir zaman böyle bakmadı?

Biliyor musun seninle tanımadan önce bu dünyada sevilmeyi değer bir şey olduğunu düşünmezdim. Bir sevgi gördüm emin bile değilim. Bilsen seni sevdiğimi, bilsen o gözlerinin bende ne hissettirdiğini yine öyle bakar mıydın karanlık cennetim?

Beni de korkak sevgimi de sever misin Umut?

Biraz yorgunum birazda sessiz. Tanıdığım bir yazar gülümsenin en iyi silah olduğunu söylerdi hep, sorgularım bunu. Kime göre bir silah? Ben namlunun ucunda kendimi görüyorum. Yüzümdeki bu gülümseme kimsenin umurunda değilken ben kime doğrultacağım bu silahı? Kendimi iyi gösterince benden başka kimse üzülmüyor, mutlu da olmuyor.  Sadece tüm sesleri ve ışıkları kapatıp biraz dinlenmek istiyorum umudum. Sende dinlenmek isterdim. Hakkım var mı bilmiyorum ama senin beni sevmeni isterdim. Uzaktan sevmek güzeldir diye düşünmüştüm ama öyle değil. Kendinimi senin yanında, senin kollarında düşünmek canımı acıtıyor. Kendimi hayallere kaptırırsam gerçekle bağlantım kopar. Sensizlik canımı acıtıyor, hoş ben hiç seninle olmadım ki sensiz olayım.

Eğer bir gün beni gerçekten sevemezsen başka birini sev olur mu? O kalbinin sevgiye ihtiyacı var.

İyi ki doğdun Umut.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mesele-i Aşk •Texting• ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin