HELLÖÖ
Ay bir yerde yazım hatası vardı ama bulamadım bir türlü, o yüzden affola..
Instagram: ozlemziyagil
Kalbimin içi: Siz
Kas fotosu için dm
🍀
"Evin güzelmiş." Küçücüktü ama çok ferah. Tıpkı onun gibi kokuyor her yer. Eroin gibi çocuk, bağımlısı olmuşum. Yürüdüğüm yol değişik ama nasıl güzel.
"Teşekkür ederim." Morali bozuktu. Dün ben gittikten sonra patronu bir kaç kişiyi ve onu işten kovmuş. Güzel yüreklim, bana söz verdiği için bugünkü dersimizi bozmamış ama yüzünden kötü olduğu anlaşılıyor.
Eliyle gösterdiği yere geçtiğimde gri duvarları, içinde ise sadece kitaplık ve masa olan bir odayla karşılaştım. Benim dolabımdan daha düzgündü burası. Helalim olsa ev onun sayesinde tertemiz olurmuş.
"Umut, her şerde bir hayır var demişler. O gıcık patronun ne kaybettiğini bilmiyor. Senin gibi çocuğu zor bulur. Umarım ishalken müşterinin yanında hapşırıp rezil olur." Yüzüne yayılan sıcak gülümsemesi ile tereyağına dönüştüm desem yeridir. Her mimiğine hastayım reis.
"Delisin Elif." Ama en çok sana deli.
"Bugün çalışma odası, yarın arka oda.." Kendi kendime mırıldanıp sırt çantamı yere bıraktım.
Arkamı döndüğümde kucaklayarak getirdiği kitaplarla gözlerimi büyülttüm. Umarım onları sandalye niyetine kullanmak için getiriyordur. Hayır ya, o kitaplar ve ben nau nau yani.
"Tanıştırayım, çalışacağımız kitaplar, kitaplar bu da sıradaki kurbanımız." Sanırım ben bittim.
Umut sen beni yaktın, yaktın!
🚍
"Kusarım, bak odaya kusarım temizleyemezsin. Vallahi yeter!" Tam dokuz gün. Tam dokuz gündür yaptığımız programa uyup öyle ilerlemiştik ki. İnsan gerçekten isterse oluyormuş. Ama öldüm, bittim. Kafam yandı, hücrelerim öldü, atomlarım renk değiştirdi.
"Tamam tamam, bugünlük bu kadar yeter. Ama unutma ki sınava dört ay kaldı. Sıkı ve verimli çalışmamız lazım." Yok ben vazgeçtim kasiyer olacağım ya.
"Hatırlatma hatırlatma. Daha ayt derslerinden bitirmediklerim ve başlamadıklarım var." Yüzümü buruşturup ayağa kalktım. Dokuz günün bana tek artısı onunla bolca vakit geçirdiğimdi.
"Git elini yüzünü yıka da bir yemek molası verelim." Elinden yemek yemekte nasip olur inşallah. Ben yemeğimi evden getiriyorum ona yük olmayayım diye. Nasıl diyeyim, insan belli etmek istemese bile anlaşılıyor. Durumu kötü ve işe ihtiyacı var. Hayat bazen gerçekten de zorluyor insanı.
"Seni de yesem keşke." İçimden söyledim bunu. Yüzüne söylemem biraz garip olurdu. Ama tam yemelik bir yüzü var. Bakışı, dudakları, burnu, gülüşü ve daha bir sürü şey sayabilirim. Kalbi gibi yüzü de çok güzel.
Çalışma odasından çıkarken tam çaprazımda ki odaya kaydı bakışlarım. Odanın içini hiç görmedim ve galiba onun odasıydı. Merak duygum fena basıyor. İçimdeki şeytana pembe topuklu ayakkabı fırlatıyorum ki sussun.
Banyoya girerken duyduğum gök gürültüsüyle yüzümü buruşturdum. Şu sesten dolayı ödüm karışıyordu. Kulaklarımı kapatıp ağlayasım geliyor, bana küçükken evdeki kavga seslerini anımsatıyor. Bağırışlar içerisinde kırılan eşyalar gibiydi bu ses. Yüksek seslerden bu yüzden hep korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesele-i Aşk •Texting• ✔️
RandomKıvırcığameftun: Bayım, sizinle çözmemiz gereken bir meselemiz var Umut: Mesele nedir? Kıvırcığameftun: Meselemiz.. Kıvırcığameftun: Size olan aşkım •TAMAMLANDI• Yayınlanma tarihi: 31.08.22 Final tarihi: 13.08.23 #sevgi 1 #yonca 1