Merhaba yavrularımm, ben geldim yaratığınız 👉👈
Çook uzun zaman sonra dönüş yapabildim buraya biliyorsunuz Yks sınavına girecektim ama galiba sınavla rolleri değiştik..
Tam on gün sonra açıklanacak bayılabilirim, tyti batırdım...
Nasılsınız, neler yapıyorsunuz?
Burayı o kadar özledim ki anlatamam, belki bu kurguyu unutmuşsunuzdur diye endişelendim hatta, beni unuttunuz mu bea??
Baya uzun zamandır aklımda ne kurgularım vardı ne de yazmak. Odaklanmak için düşünmemeye çalıştım ve paslanmışım. Ancak açabildim kendimi. Sizi daha fazla bekletmek istemedim ama pat diye sayfalarca yazamıyorum ben, içime sinmiyor öyle.
İyi okumalar 🍀🍀
🚍
Bir uyumuşum, sanırsınız beş yıldır kış uykusunda uyuyup uyanan hayvan gibi rahatım. Umut kokusu çarpmış galiba beni.
Umut, ben uyuduktan sonra gitmiş yanımdan. Olsun uyuyana kadar yanımdaydı.Ben hiç bu kadar rahat uyuduğumu hatırlamıyorum.
Yastığıma bulaşmış olan kanı fark ettiğimde yüzümü buruşturdum. Dudağımdaki kabuk kalkmış ben uyurken. Ufak bir sızısı vardı ve muhtemelen dudaklarım şu an kandı. Tadını alabiliyorum. Tek manyak ben miyim bilmiyorum ama kanın tadını seviyorum. Demir gibi tadıyor ki daha önce hiç demir yemedim.
Yastığım kılıfını çıkarıp yataktan çıktım. Çok güzel kokuyordu kıyafetleri. Böyle yumuşatıcının çok hafif kokusu kalmış temiz ve huzurlu bir kokuydu. Kullandığı yumuşatıcının markasını sorsam çok mu belli ederim?
Yalnız dün akşam neydi öyle? Arkadaş olmayız şey oluruz derken açık açık yürüdüm ve o beni şaşırtacak hareketler sergilemişti. Bak yapma böyle alışkın değilim ben.
Paytak paytak odadan çıkıp Umut'a seslenecekken odanın karşısındaki duvara yapıştırılmış not dikkatimi çekti. Ne oluyoruz lan?
Börek malzemeleri için bakkala gidiyorum, yarım saate gelirim.
Resmen evli gibi olduk, mesela ben sabah uyandığımda onun sevgiyle yazdığı notları duvardan toplamayı çok isterim. Hayali bile güzel.
Gülümseyerek banyoya girdim. Hava sakinleşmişti. Ama resmen sel götürmüş gibi her yer çamurdu. Her yer bataklık gibiydi.
Şu aynaya ruj sürüp öpücük izi falan koysam çok mu belli ederim sevgimi?
Bence dün fazlasıyla belli ettim. Ay aklıma geldikçe panikliyorum. Defne bunları duyunca beni sağır edecek o çığlığını atacağına eminim. Evet, şu an sırıtıyorum. Nasıl mutlu olmayayım ki? Şu hayatımda en güzel şey Umut'tu. Bu çocuk bana yaşadığımı hissettiriyor. Bu çocuk bana kendimi ve içimdeki duyguları hissettiriyor. Beni ben gibi hissettiriyor.
"O değil de ayt matematik çok fena göz kırpıyor. Yeto artık. Ne zaman çıkacaksın hayatımdan?" Matematik kapatılsın.
Sen ölene kadar çıkmayacağım hayatından..
Aferin parabolüne sövdüğüm.
Banyodan çıkarken gözüme takılan kapıyla aniden tüm düşüncelerim dağıldı. İçeride ne olduğu düşüncesi beni meraklandırıyor. Kediyi merak öldürürmüş derler ya, beni de salaklık öldürecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesele-i Aşk •Texting• ✔️
RandomKıvırcığameftun: Bayım, sizinle çözmemiz gereken bir meselemiz var Umut: Mesele nedir? Kıvırcığameftun: Meselemiz.. Kıvırcığameftun: Size olan aşkım •TAMAMLANDI• Yayınlanma tarihi: 31.08.22 Final tarihi: 13.08.23 #sevgi 1 #yonca 1