4.2

1.4K 102 33
                                    

Selam selam selammmm ben geldim

Sonuçlar açıklandı hedefimdende yüksek geldi bekle beni mahvoloji ben geliyorum :)

Nasılsınız bakim?

Her zaman bana mesaj atabilirsiniz, sohbet olsun dertleşmek olsun fark etmez. Mesajınızı görür görmez size geri dönüş sağlarım beni ablanız kardeşiniz arkadaşınız olarak görebilirsiniz. Benim için kıymetlisiniz sizi seviyorum 💕

Sınır 30 yorum 30 oy

🚍

"Peki bu odayı neden boş bırakacaksın?" Elimdeki fırçayla ona döndüm. Yüzüne ufak bir boya bulaşmıştı.

"Bu odayı anneme ayırdım." Annesinden ilk defa söz etti. Ailesini merak etsem bile sormaya hakkım olduğunu düşünmediğim için konuşmadım bu konu üzerinde.

"Annen şu an nerede peki?" Buruk bir gülümsemeyle elindeki büyük fırçayı boya kovasına batırdı.

"Hasta, uyuyor." Yüzüne bakmamaya çalıştım. Sesi üzgün ve yorgun çıkıyordu.

"Umarım bir an önce uyanır Umut." Acaba babası nerede? Kardeşleri var mı? Yine kafam sorularla dolarken susmakla yetindim.

"Umarım, tam iki senedir uyanmasını bekliyorum. Onu çok özledim." Elimdeki fırçayı kovaya batırmak için arkamı dönerken tişörtüne bulaştırdığım boyayı fark ettim. Yüzünde gülümseme oluşurken parmağını kovaya batırıp burnuma sürdü. İşte şimdi bayılabilirim.

"Gri sana yakışıyormış." Hâlâ aynı şekilde durarken az önce yaşadığım şeylerim gerçekliğini kavramaya çalıştım. Umut yüzüme boya sürmüştü.

Gözlerim büyürken çalan kapı sesiyle odadan hızla çıktım. Dış kapıyı açtığımda Zümra'yı görmemle gülümsedim. Arada mesaj atıp eski samimiyetimizi geri getirmiş üstüne onu buraya çağırmıştım. Ortaokulda çok samimi olmasakta iyi anlaşıyorduk.  Yusuf onu gördüğünde mutlu olacağını bildiğimden çağırdım. En azından birbirlerini görsünler değil mi? Defne'den birkaç taktik öğrenmiştim. Şimdi bu yaptığımı görse benimle gurur duyardı.

"Merhaba, iş varmış dediler geldik bizde." Dış kapıyı sonuna kadar açıp içeri geçmesini sağladım.

"Hoşgeldin, nasılsın?" Onu Yusuf'un boya yaptığı odaya götüreceğim. Of çok iyi düşünmüşüm be!

"Çok şükür iyiyim, gelirken köpek kovaladı ama hâlâ tek parçayım. Sen nasılsın?" Omuzlarımı silkip yere oturdum. Boya yaptığımız için yorulmuştum. Umut'un yeni taşıyacağı evdeydik şu an.

"İyi bende, teşekkür ederim geldiğin için. Eğer yarın müsait olursan bize gelir misin? Annem seni gördüğüne çok sevinecek. Hem sohbet ederiz." Kafasını sallarken ayağa kalktım peşimden gelmesi için işaret ettim.

"Arkadaşım bir odayı boyuyor, istersen ona yardım et sende. Bizde Umut'la başka bir odayı boyuyoruz." Gülümsememi bastırarak gösterdiğim odaya girmesini izledim. Birkaç saniye sonra Yusuf'un şaşkın sesini duyduğumda kıkırdayarak az önce boya yaptığım odaya girdim.

"Kim geldi?" Sırtı bana dönük bir şekilde duvarı boyarken arkadan seyrettim onu. Bu odanın boyası bitmişti. Çok hızlı ve pratikti. Hani derler ya on parmağında on marifet. Umut'ta bundan fazlası olduğuna eminim. Birçok işte çalıştığını ele alırsak her işi yapabilecek birisi.

Mesele-i Aşk •Texting• ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin