3.9

1.5K 138 62
                                    

Hellöö millet, sesiniz soluğunuz çıkmıyor aşk olsun.

Umut ve Yonca'yı çok özlemişim, size olan özlemimi anlatmama kelimeler yetmez. Yorumlarınızı okurken yüzümdeki gülümsemeyi tarif edemem. Çok güzel hissettiriyorsunuz bana. Tabi her yorum güzel değil orası ayrı eleştiriye açığım ama bazen cidden o kadar kırıcı yorumlara denk geliyorum ki ilk önce kavramakta güçlük çekiyorum.

Bir örneği bu mesela, bu yorum Dolandırıcı'ya gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir örneği bu mesela, bu yorum Dolandırıcı'ya gelmişti. O kadar garip hissettim ki. Yani ben uzaylı değilim, belirli bir eğitim almadım kitap yazma konusunda. Çoğu yazar gibi bende kitaplarımı bastırıp elimde hissetmek istiyorum, bunun için kendimi daha çok geliştirmem gerektiğini biliyorum ve yolun başındayım ben. Gerçekten bir insan beğenmiyorsa bırakabilir. Kalp kırmaya gerek yok, biz burda dış dünyadan biraz uzaklaşıp farklı hayatlar okumak için geliyoruz.

Daha fazla yazmak istemiyorum, bu sözü kimlere dediğim zaten açık. Kitabı eleştireceğim diye hakaret edenler, rica ederim buradan uzaklaşın.

Diğer kitabım gibi yorum ve oy sınırı koyacağım bir süre. Uzun zamandır burada olmadığım için aktiflik düşmüş. Bazı tatlış canavarlarım var bir sürü yorum atan, ben paragraf arası yorumlarda fikirlerinizi bilmek istediğim için yorum sınırı koyuyorum aslında. Yerim yousss <3

Sınır 35 oy, yorum 55 iyi okumalarr

🚍

"Bence az önce ben denemeye girmedim o bana g-" boğazımı temizlerken kıkırdayarak konuşmasını kesti.

"Ama kanka valla zordu deneme. Orgital yayınından bahsediyorum kızım, boru mu o? Gerçi acısı boru gibi.." Gülmemi bastıramazken analizini bitirdim denememe baktım.

"Ciddi ciddi bir hafta kaldı sınava Defne, heyecanımı bastıramıyorum." Parmaklarimi saçlarıma daldırarak sıkıntılı bit nefes verdim.

"Sus kız! Seni çalıştıran taş gibi bir hocan var en azından. Ben gidiyorum pi- aman işte götelek birini çalıştırdım sınava." İç çekişinden belliydi çalıştırırken nasıl sıkıntı çektiği.

Mesele-i Aşk •Texting• ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin