3.1

2K 141 33
                                    

Merhaba canavarlarımmmm

Aayyayayy uzun zaman olmuş, duygulandım 😩

Nasılsınız bakalım? İçinizde ki yonca nasıl, hâlâ üç yapraklı mı yoksa bir dördüncü yaprağı var mı?

Ben yoncamı susuz bıraktım, şimdi sararmış, bir yaprağı düşmek üzere. Ama o yaprağın düşmesine izin vermeyeceğim.

Biliyorsunuz sınav senemdeyim, biraz kendime fazla yüklediğim için stres yaptım. Bazı günler ağlamaktan başım ağrıdığı için derslerim verimli geçmedi, bazı günler ise telaş sardı zihnimi. Şimdi ise kalan zamanı düşünerek çırpınmak istemiyorum. Telaş etmeden sağlam adımlarla nereye kadar gideceğim kader, sınav yüzünden sağlığımdan oluyordum az daha. Şimdi gözlerimi açamıyorum ekrana bakmaktan, belimin ağrısını tarif edemem galiba. Yeto cidden yeto, daha yeni ortaokula başlamışken şimdi liseyi bitirmişim, yeni bir hayat kapısı açılıyor.

Geçen her ayımda çok garip hissediyorum. Küçükken büyümek nasıl bir şey diye hepimiz illa ki merak etmişizdir. Ve genelde duyduğumuz şey ise büyüdükçe küçültmek isteyeceğimiz, sanırım bende eski halime dönmek isterdim. Evden gizlice çıkıp sokakta top oynamak, ağaca çıkıp inemedigi için ödü karışan, sıranın altından hocaya çaktırmadan kitap okuyan, simit delisi o eski halime dönmek istiyorum. O zamanlar endişe edeceğim bir gelecek düşüncesi zihninde yoktu.

Burayı çok özledim, kaoslu bir bölüm atıp ortadan toz olmak çok zevkliydi, eski hesabımdan beni tanıyanlar bilir. Müzik Kokusu'nda çok fenaydım bu konu da osvnsjfhshsh

O kitap henüz sizinle buluşmaya hazır değil, bende öyle. Gerçekleştirmem gereken hayallerim var ve onları yaptıktan sonra buraya güzel bir şekilde gelmek istiyorum. Umarım yakın bir zamanda olur bu.

Size iyi okumalarr

🍀

"Ne işin var senin burada?" Dağdan gelip bağlarını kovan bu.

Mesele-i Aşk •Texting• ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin