Selam millett yorgunluktan bayılacağım resmen ay buralara gelince bir garip hissettim
Nasılsınız? Sınavlar nasil gidiyor?
Fazla konuşacak vaktim inan ki yok o yüzden üç bölüm atıp sezon finali yapıyorum. Zaten elimdeki tüm bölümlerdi bunlar.
Beni unutmayın, sağlıkla ve mutlulukla kalın <3
🍀
Acıdan başka ne kalmıştı ki elimde?
Korkak sevgim mi?
Uçuruma sürüklenmekten korkarken uçurumun kendisi olmuştum.
Bu hayatta sevgi gördüğüm pek söylenemezdi. İlgisiz büyüyen bir çocuktum. Anne ve babamın anlaşamadığı, kavga dolu günlere uyanırdım hep. Bilmiyorum, bu konuda umudum hep oldu nedense. Sabah annemin sesiyle uyanırken babamın aldığı taze sıcak ekmek kokusu, benim için bir hayalden öteye gitmemişti asla, gidememişti.
Şimdi ise bir gariptim. Sevgim vardı, kendime karşı değil. Umut'a karşı. Ailem yoktu. Evet yoktu. Babam bir kadın için silmişti beni. Belki de haklıydı. Parasını çöp eden birisi onun için değersizdi. Bu kendi kızı olsa bile öyleydi. Kim bilir, yıllar sonra bu hareketimi aptalca bulabilirim o da Umut'a olan sevgim yok olursa. Ama şimdi hiç pişman değilim. Bir canı kurtarmıştım. O canın içinde benim kalbim vardı. Oraya aitti. Umarım hep orada kalırdı.
Aile sıcaklığını hiç yaşamamıştım. Geç mi kalmıştık bu konu da? Evet.
Peki ya şimdi yaşarsam? Bulunduğum bu dört duvar arasında. Annemin soyadını taşıdığı bu adama baba demeli miydim? Onu tanımıyorum, annemin düğününe bile gidememiştim. Babam saolsun, tam düğün zamanında bilerek benimle beraber şehir dışına gitmişti. O zamanlar bilerek yaptığını anlamamıştım. Ama şimdi, bir kız babasının annesine olan nefretini hissediyor. Bundan daha acısı var mı? Şu koca dünyada ne dehşet şeyler var. İnsanlar sevip sarılacağına nefret kusuyor.
"Dudağını o mu yaptı?" Saçlarımı okşarken sesimi çıkarmadım. Eğer sorusunu onaylasaydım yine kavga çıkacaktı. Ben bunu kaldıramazdım, ayrı olsalar bile tekrar kavga etmelerine dayanamazdım.
"Kavga ettim okulda. O yapmadı." Saçımı okşayan eli durmuştu. Derin bir nefes alıp tekrar ellerini saçlarıma götürürken kalbinin atış sesini dinlemek beni sakinleştiriyordu.
"Sen hep böyleydin. Hep içine kapanırdın. İçinde yaşardın. Yalan söylerken hep dudaklarını kemirirdin. Kızım, yapma. Ben bilmiyor muyum seni? Görmüyor muyum nasıl olduğunu? O yaptı bunu sana. Baksana, saçların bir tutam kalmış, o kadar zayıflamışsın ki..." Gözlerimi sımsıkı kapadım. Ne konuşmak ne de ağlamak istemiyordum. Evet duygusaldım, evet içime kapanıktım ama elimde değildi.
"Yıllarca bana karşı hep ön yargılı olman için elinden geleni yaptı biliyorum. Bunun için beni istemedin. Velayetini almayı ne kadar çok istiyordum biliyor musun? Yapamadım. Herşey onun yüzünden." Kendimi tutamazken dudaklarımdan kaçan hıçkırıklarımın devamını engellemedim. İçime attığım şeyleri göz yaşlarımla ortaya çıkarırken annemin kokusunu çektim içime.
Ağlamaktan yorgun düşerken uyuya kaldığımın farkında bile değildim. Gözlerimi kıprıştırırken kulağıma dolan sesleri dinledim.
"Velayet davası açalım çiçeğim." Bu annemin kocasıydı.
"Bende öyle düşünüyorum Tuğrul. Ama ya Elif istemezse? Biliyorsun, babası beni ona pek iyi anlatmazdı eskiden." Annemin sesindeki üzüntü tekrar gözlerimin dolmasına neden oldu.
"Elif yetişkin bir kız Çiçek. Neyin iyi neyin kötü olduğunu kavrayabilecek bir yaşta. Yüzünü gördüm, babası ona vurduktan sonra aslında o kadar iyi birisi olmadığını anlamıştır." Bunu çoktan anlamıştım. Ama kimse kusursuz değildir diye ses çıkarmamıştım.
"Avukatımla bir görüşme ayarlayacağım. En yakın zamanda Elif'in velayetini alacağım." Onlarla burada yaşamayı hiç hayal etmemiştim.
Sıcak bir aile?
Bu saatten sonra ne önemi kaldı ki?
Biz hiçbir zaman aile olmadık. Aile ortamını bilmiyorum, belki de unutmuşum. Fakat unutamadığım tek şey, fazlasıyla yorgun düştüğüm. İçi boş bir poşet gibi hayatım, boşluğun içinde ufak parçalar var, arkadaşlarım. Güzel zaman geçirdiğim ve iyi hissettiğim sığınak. Geçici bir sığınak. Ailem bile dağılırken bu arkadaş ortamının dağılmayacağını kim garanti edebilir?
Kafamı iki yana sallayıp içimde düğüm olan acıyı derin nefesler alarak gidermeye çalıştım. Öyleyse sıcak olmasak da bir aile olalım. Yorgunum ama tam bu zamanda ayağa kalkmam gerekiyor.
Ben yoncayım, üç yapraklı olabilirim ama sevgi, şans taşımalıyım. Umudum belki olur, onsuzda bir yonca olabilirim ben.
Üç yapraklı bir yonca.
Sevmek suç değil. Seni sevmeye devam edeceğim umudum. Yine sana mesaj atacağım, yine sana yürüyeceğim. Bana iyi geliyorsun. Senden bir karşılık beklemeyeceğim.
🍀
Yazım hataları olduğuna eminim, çünkü hiç düzenleme yapmadım. Vaktim sıfır denecek kadar az. İlerde düzenlemeyi planlıyorum.
Love youssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesele-i Aşk •Texting• ✔️
SonstigesKıvırcığameftun: Bayım, sizinle çözmemiz gereken bir meselemiz var Umut: Mesele nedir? Kıvırcığameftun: Meselemiz.. Kıvırcığameftun: Size olan aşkım •TAMAMLANDI• Yayınlanma tarihi: 31.08.22 Final tarihi: 13.08.23 #sevgi 1 #yonca 1