Ben bu bölüm girişlerini nasıl yapacağım ya hep ne yazsam düşünüyorum, hellö hellö bir yere kadar socnsnfahdh
Grip olmuşum, yine hastanelerde yataklarda sürüneceğim gibi gözüküyor.
Bu aralar hüzün var, sümük var, bitki çayı var..
Bölüm şarkısı: Madrigal-Geçme Artık Sokağımdan
İyi okumalarr
🚍
Dizlerimi kırmış, kollarımı kendime sarmıştım. Ağlamaktan kızaran gözlerime ve burnuma lanet edip kapşonumun şapkasını yüzüme geçirdim..
Bir yanım anne ve babama kırgın ve öfke doluyken bir yanımda onun buraya geldiğini haykırıyordu.
Gitmeli miydim?
Yoksa burada kalıp onunla yüzleşmeli miydim?
Dakikalar geçtikçe ağlamam sakinleşmiş, sadece nefes sesimi duyar olmuştum. Ankara'nın tanıdık soğuğu kendini unutturmazken nefesim havada buhar olup süzülüyordu.
Birden duyduğum bir sesle irkilip yüzümü kapatırken biraz uzağımda varlığını hissetmek pek zamanımı almadı.
Kafamı hızlıca yere eğerken eskimiş botlarını görüyordum sadece. Elimi kalbime bastırıp hızlı atışını susturmaya çalıştım.
Yavaşça bana doğru gelirken nefesimi tutup kafamı iyice yere eğdim.
"Yüreğinde ki sevgi ne kadar büyükse acında o kadar büyük değil mi Yonca?"
Titrek bir nefes verirken yavaşça sağa doğru geçip benim gibi ağaca yaslamıştı. Uzak bir yere yaslamıştı. Rahatsız olacağımı düşünmüştü.
"Ağlasak anlarlar mı acımızı?"
Ağladım, bağırdım, acı çektim, kimse anlamadı acımı. Kimse fark etmedi yalnızlığımı. Bir Defne ve Yusuf vardı. Biri uzaktayken sarmaya çalışıyordu yaramı, diğeri de dokunsa tekrar kanayacağımı bildiği için sarılıp değerli hissettiriyordu.
Telefonum titrerken kafamı kaldırıp gizlice ona göz attım. Kalbim tekrar hızlanırken elimle ağzımı kapatıp ses çıkarmamak için kendimi dizginledim. Telefonuyla uğraşıyordu. Sanırım bana mesaj atan oydu.
Umut: Nefes alırken batıyor değil mi kalbinde ki acı?
Umut: Ağladın, geçti mi peki?
Kıvırcığameftun: Geçmedi
Kıvırcığameftun: Geçmiyor
Kıvırcığameftun: Ve geçmeyecek
Kıvırcığameftun: Bu acı ruhuma kazınmış.
Umut: Hayat acıdır
Umut: Sabah uyanıyorum ve acı çekiyorum
Umut: Acı içinde işe gidiyorum.
Umut: Kimse seni ayağa kaldıramayacak, acını sarmayacak
Umut: O acıyı içinde tutan sensin, içinden çıkaracak kişide sen olacaksın
Umut: Her şey senin elinde
Kıvırcığameftun: Sabah her uyandığımda acımla yüzleşiyorum ben
Kıvırcığameftun: Uyandığımda o büyük sessizlik tekrar tekrar çarpıyor yüzüme bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesele-i Aşk •Texting• ✔️
RastgeleKıvırcığameftun: Bayım, sizinle çözmemiz gereken bir meselemiz var Umut: Mesele nedir? Kıvırcığameftun: Meselemiz.. Kıvırcığameftun: Size olan aşkım •TAMAMLANDI• Yayınlanma tarihi: 31.08.22 Final tarihi: 13.08.23 #sevgi 1 #yonca 1