8. Her zaman yanımda olacaksın.

4.7K 503 507
                                    

Yorumları okumayı çok seviyorum haberiniz olsun bdmdbxmbxmx iyi okumalar dilerim, umarım beğenirsiniz <3
_____________________

Tam zamanında hastaneye varmıştı ikili. Ne geç ne de biraz olsun erkendi. Kahverengi saçlı, kapının üstündeki ekrandan kendi ismini gördüğü an daha önce hissetmediği kadar heyecanlı hissetti. Buraya gelene kadar bebeğini görme konusundaki tüm endişeleri yerini bir anda heyecana bırakmış, kalbi bu sefer de heyecanından dolayı hızlanmıştı.

Changbin'e bir şey söyleme gereği duymadan -bir nevi kızgın olduğunu belli etmeye çalışarak- doktorun bulunduğu odaya yöneldiğinde siyah saçlının, arkasından geleceğini çok iyi biliyordu.

Felix sakin olmaya çalışarak kapıyı tıklatıp odaya girerken Changbin de onunla beraber içeri geçti.

Odada onları karşılayan doktor sıcak bir gülümsemeyle içeri geçen çifti belli belirsiz süzüp hamile olanın kim olduğunu küçük olanın yüzüne bakar bakmaz anladı. Onun ilk defa baba olacağından neredeyse emindi ki çoğu hamilede olduğu gibi ilk kontrolün heyecanını yaşıyor gibi görünüyordu.

"Hemen geçin şöyle lütfen." diyerek Felix için odadaki yatağı gösterirken arkadaki siyah saçlıya baktı. Felix'in aksine o, o kadar da heyecanlı görünmüyordu. Yine de bir yorum yapmayarak "Siz de şöyle geçebilirsiniz." deyip kahverengi saçlının yerleştiği yatağın yanındaki sandalyeyi gösterdi.

Siyah saçlı hiç itiraz etmeden kendisine gösterilen yere geçerken Felix onu doğru düzgün umursamadı bile. Umursarsa doktorun yanında bir rezillik çıkabilirdi ve bunun olmasını istemiyordu.

"Ultrason ve muayene için gelmiştiniz değil mi?"

"Evet." dedi Felix. "İlk seferim olacak bu."

"Biraz uzun sürecek o halde." Doktor gülümsedi. Tam da beklediği gibiydi. "Önce ultroson görüntülerine bakalım, şimdilik her şey yolundaysa da gereken tahlilleri yaparız. Siz yatağa uzanın lütfen."

Felix bu küçük istediği hemen yerine getirdi. Şu an kapalı duran ekranda birazdan bebeği olacaktı... Üzerindeki lacivert tişörtün ön tarafını kaldırıp karnını açık bırakırken doktorun elinde jelle kendisine yaklaşmasını izledi. Bu kontrollerin nasıl olduğunu gelmeden önce biraz araştırmıştı.

"Biraz soğuk olabilir."

Doktor, jeli kahverengi saçlı adamın karnına hafifçe döktü ve elindeki jel kutusunu hızla masaya bırakıp ultrason cihazının kolunu eline aldı.

Felix'in pür dikkat ekrana baktığı gibi Changbin de pür dikkat Felix'e bakıyor, onun içinde bulunduğu duruma rağmen gülümseyebiliyor olmasını ve bir bebeğin varlığının onu bu denli mutlu etmesinin tuhaflığını sorguluyordu. Arkadaşının dediğine güvenerek Felix'i anlayamayacağı konusunda karar kılıp tüm düşüncelerini kısa süreliğine bir kenarı itti ve bakışlarını ekrana çevirdi.

"Hemen bakıyorum." diye mırıldandı doktor. Tuttuğu kolu, Felix'in karnındaki jeli dağıtarak karnının üzerinde gezdirirken ekrana yansıyan görüntüyle kısa süre sonra "İşte burada." dedi. İşaret parmağıyla ekrandaki küçük bir insana benzeyen fetüsü gösterdi ki Felix göreceği bebeğin henüz hiçbir şeye benzemeyeceğini düşünürken bebeğinin kollarını ve bacaklarını bile görebilmenin şaşkınlığıyla istemsizce gözlerini büyüttü.

"Çok çabuk büyümemiş mi? Kolları bile var onun."

"Bebeğin ne kadarlık olduğunu tahmin ediyorsunuzdur diye düşünüyorum." dedi doktor. Felix'in tepkisi onu hafifçe gülümsettiğinde siyah saçlının da aynı şeyleri düşündüğü yüzündeki ifadeden belli oluyordu. "On haftalık, yani iki ay on günlük şu an. Gördüğünüz gibi kolları ve bacakları belirginleşmiş. İki ile dört gram arasında bir ağırlığı var. Organları yerini şu an almış olsa da gelişmeye devam edecekler."

Little Star | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin