Öğle yemeğine kadar masasının başından doğru düzgün kalkmadan hem diz üstü bilgisayarında çalışmış hem de ara ara dosyaları karıştırıp yönetici yardımcısının kendisine bağladığı aramaları cevaplandırmıştı. Felix onun evde de aynı şekilde çalıştığını görmüştü fakat takım elbiseyle artı olarak gerçek bir iş ortamında çalışması sevgilisinin çekiciliğini sarı saçlı için bir üst levele çıkartmıştı. Felix sadece onu izlerken bile zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyor, kendini onun kollarının arasına bırakmak istiyordu.
Elinde, ekranı açık bir şekilde duran telefonu yerine sevgilisine bakmaya devam ederken siyah saçlı adamın incelediği dosyayla ciddi duran yüz ifadesinin daha ciddileşmesini izledi. Bu adam neden bu kadar yakışıklıydı ki? Felix'in sabrını sınıyordu. Telefonuna dönerek hızla kamerayı açtı ve görsel şölenini fotoğrafladı. Changbin'in bu yaptıklarından haberdar olduğunu sanmıyordu.
Siyah saçlı adam o an gözlerini önündeki mavi kapaklı dosyadan çekerek karşısındaki koltukta oturan sevgilisine baktı. Gelmeyi onun istemesine rağmen bir şekilde onun sıkılabileceğinden endişeleniyordu. Burada yapabileceği pek bir şey yoktu sonuçta.
"Felix." diye seslendi yerinden kalkarken. Hızla onun yanına gidip koltuğa yerleşti ve küçüğünün meraklı bakışlarına karşı ona gülümserken sevgilisinin çenesini tutarak yanağına öpücük bıraktı. Bunu yaparken gülümsediği dudaklarının gerginliğinden belliydi. Küçük olan bunun farkındaydı. "Sıkıldın mı bebeğim? Ne yapıyorsun?"
"Hayır, sıkılmadım. Seni izliyordum, telefonuma da bakıyorum biraz."
"Emin misin? Sıkıldığın an söyleyebilirsin seni eve bırakırım."
"Gerek yok, zaten gidecek olsam kendim gidebilirim, dert etme sen."
"Seni yalnız göndermem." diye mırıldandı Changbin. Çalışmasına kısa süreliğine ara vermesinde bir sakınca olduğunu sanmıyordu bu yüzden devam etti. "Çıkıp dışarıda dolaşalım mı? Büronun geri kalan kısmını görmek istersen gösterebilirim."
"İşini engellemeyecekse eğer."
"Engellemez."
Oturduğu yerden kalktı siyah saçlı. Elini sevgilisine uzatıp onun bunu kabul ederek elini tutmasını ve ayaklanmasını izledi. Küçüğünün karnı yüzünden eskisi gibi rahat hareket edemediğini kalkarken koltuğun yan tarafına tutunmasından bir kez daha anladı. Felix kesinlikle bilinçli bir dikkat içindeydi, her hareketini düşünerek yaptığı belliydi.
Elini çekerek sevgilisinin omzuna koydu ve kapıya kadar bu şekilde ilerleyip kapı kolunu indirdiğinde kapıyı çalmak üzere olan yardımcısıyla karşılaştı.
"Çıkıyor muydunuz? Ben de size işten ayrılan avukatın yerine başvuru yapan yeni avukatların dosyalarını getirmiştim. On kadar avukat vardı ama siz yokken Bay Kim biraz inceledi ve sadece dört tanesini uygun gördü, karar ortak olduğu için sizin de gözden geçirmeniz gerekiyor."
"O kimleri uygun bulduysa doğrudur, alayım ben dosyayı, bakarım birazdan." dedi Changbin güven içinde.
İş konusunda tıpkı Changbin'in Seungmin'e güvendiği gibi Seungmin de Changbin'e güveniyordu.
Dosyayı aldı ve içeri dönüp masasının üzerine bıraktı. O sırada genç asistan uzun kahverengi saçlarını düzeltirken kapının yanında duran Felix'i gördü ve merakla Changbin'e döndü.
"Yeni bir davaya bakmaya mı karar verdiniz?"
"Hayır, böyle bir şey olsa haberin olur zaten."
"O halde bu beyefendi müvekkiliniz değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Star | Changlix ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] Felix, sadece seks üzerine kurulu olan ilişkisinden hamile kalır ve olaylar onun hiç beklemediği bir biçimde şekillenir. -mpreg (Minsung-Hyunin-Chanmin) #skz 1 (23.04.2022) #jisung 1 (20.04.2022) #changbin 1 (06.05.2022) #changlix 2 (...