Yetişkin içerik.⚠️
Rahatsız olacaksanız okumayın.
__________________________________Birbirine neredeyse yapışmış gibi fazlasıyla yakın olan iki beden müziğin sakin ritminde kendini kaptırmış bir şekilde sallanırken birbirlerine kenetlenmiş gözlerinden o kadar yoğun hisler akratarıyorlardı ki bu aktarım ikilinin yüzlerindeki ifadeden belliydi. Hafifçe kısılmış gözler, kıvrılmış dudaklar hissettikleri aşkın her zerresinin daha çok hissedilmesini ister gibiydi. Rastgele yaptıkları dansta her ikisinin de attığı adımlar, kendilerini kaptırdıkları için sanki önceden provası yapılmış kadar uyumluydu.
Changbin, sevgilisini onun beline sardığı koluyla kendine daha çok çekerken sarı saçlı adam hem müziğin verdiği hissiyat hem de Changbin'e yakın olmanın yarattığı heyecan ile saniyelik olarak nefesini tuttu. Siyah saçlı ciddi anlamda nefesini kesiyor, sadece onu gördüğü zamanlarda bile bariz bir heyecana kapılıyordu ki bu hisleri tek taraflı değildi.
"Sen de benim gibi hissediyor musun?"
"Nasıl?" dedi Changbin. Sarı saçlı adamın kendisinden hafifçe uzaklaşıp birkaç adımda tekrar aralarındaki mesafeyi kapatmasıyla omuzlarına yerleşen elleri hissetti ve bununla beraber de büyük olan boşta kalan elini sevgilisinin omuzlarına yerleştirdi. Adımlarının durması ile ikisi de aynı anda alınlarını birbirlerine yasladı ve birkaç saniye sadece öyle beklediler. Kesinlikle huzuru tatmışlardı.
"Sahip olmam gereken her şeye sahipmişim gibi."
"Ben sahibim."
Başını kaldırdı Changbin. Gözleri Felix'in dudaklarına takıldığı an uzanıp kendi dudaklarını sevgilisinin dudaklarına bastırdı. Bunun üzerine küçük olanın kolları anında büyüğünün boynuna dolandı ve Changbin'in dudaklarını hareket ettirmeye başlaması ile Felix de onun öpüşüne tutkuyla karşılık verdi. Sanki her ikisinin de yarını yokmuş gibiydi. Öpüşmeleri sert değildi ama sadece öpüşmek için öpüşmedikleri belliydi.
Onlar için öpüşmek çoğu zaman bir iletişim kurmaktan farksızdı. Mesela Felix canı sıkıldığı zaman kendi halinde bir şeylerle uğraşan sevgilisini öperek ondan ilgi istediğini belli eder ya da öpüşmeyi ona onu sevdiğini söylemek istediği zamanlarda kullanırdı, onun sevgisini gösterme şekli bununla beraber sarılma gibi küçük temaslar sayılabilirdi. Changbin'inse bilinçsiz bir şekilde öpüşünü sanki duygularına göre ayarlardı. Bu yüzden Felix onun öpüşünden bile siyah saçlı adamın nasıl hissettiğini anlayabilirdi. Eğer gerginse öpüşü de biraz sert, mutlu ve huzurluysa, yumuşak eğer bir şekilde sevgilisine karşı yoğun arzular içindeyse bir hayli tutkulu ve soluksuz öperdi. Tıpkı şimdi olduğu gibi... Felix'in onu anlamaması mümkün değildi.
Büyüğünün birkaç saniyeliğine dudaklarından ayrılması ile onun ne soracağını anladığı için sormasına izin dahi vermedi. Changbin'in dudaklarına az önce olduğu gibi kapandı ve sevgilisinin alt dudağını kendi dudakları arasında sıkıştırıp emmeye başlarken belinden aşağı doğru kayan eller kalçalarını sıkı sıkıya tuttu.
Siyah saçlı, Felix'in yatağa doğru adımlamasını söylercesine adımını ileri doğru attığında sarı saçlı onunla beraber geriledi ve birkaç adımlık mesafede kendini yatağın üzerine bıraktı. Hemen ardından da zaten siyah saçlı adam üstünde bitti.
"Kimse bizi burada göremez değil mi?" diye mırıldandı.
İrisleri camdan tavana takılmıştı. Daha öncesinde ondan istediği şeyi sevgilisinin şimdi yapmaya çalıştığını görebiliyordu. Yıldızlar sanki arabadan indikleri andan çok daha parlaktı ancak Changbin gözüne onlardan daha parlak görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Star | Changlix ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] Felix, sadece seks üzerine kurulu olan ilişkisinden hamile kalır ve olaylar onun hiç beklemediği bir biçimde şekillenir. -mpreg (Minsung-Hyunin-Chanmin) #skz 1 (23.04.2022) #jisung 1 (20.04.2022) #changbin 1 (06.05.2022) #changlix 2 (...