-MY CRAZY BOY-
Arthur melangkah masuk kedalam rumah agam milik Carl Zafran itu.Matanya melihat semua rakannya berkumpul disitu.Dia duduk di sofa sebelah Riel itu.
"Heyyo bro..Macam mana perasaan jumpa kekasih tadi??"
Tanya Ryan kepada Arthur.
"Okay je..Kenapa??"
"Ouhh..Okay eh.."
Kata Ryan sebelum melayan semula komputer miliknya.
"Semua dah kumpul ke?"
Semua yang di ruang tamu terus melihat kearah Carl yang mendukung Haura,anak bongsunya itu.Carl duduk di sofa yang masih belum diduduki oleh orang itu.Hana membawa air ditolong oleh Adelia yang membawa biskut.Hana duduk disebelah Carl.Anaknya yang lain pula dah awal berpangku dengan pakcik-pakciknya diruang tamu itu.
"Kenapa kau tiba-tiba suruh kumpul?"
"Berita baik untuk Arthur..Tadi ayah Aini call..Ayah Aini cakap..Aini bersetuju dengan lamaran Arthur haritu..Dan mereka nak kita jumpa hari selasa ni untuk set tarikh..."
Kata Carl.Yang lain diruang tamu itu terkejut.Hana pula rasa gembira.
"Cepat je kau buat kerja ye Arthur.."
Kata Alex kepada Arthur namun tidak dilayan oleh Arthur.
"Dan yang berita kedua ialah kita belum dapat lagi maklumat orang yang selalu ikut kau,Arthur..Dan semalam masa kau berjumpa dengan Aini..Dia ada disitu.."
Arthur melihat kearah Carl bila dengar ayat Carl.Dia ingatkan maklumat orang yang dia cari itu Ryan dah dapat kerana Ryan cakap dia dah dapat.
"Ryan..Jangan cakap yang kau cakap kau dah temu maklumat lelaki itu ialah kau tipu.."
"Lahh..Kau pergi percaya kenapa?"
Kata Ryan kepada Arthur.Arthur menahan geramnya terhadap Ryan.Arthur memandang tajam muka tenang Ryan itu.
"So..Aku nak cakap satu je untuk kau,Arthur.. Berhati-hati dengan persekitaran kau.."
"Okay.."
"Dan yang lain macam biasa..Austin,Alex dan Felix dah boleh pergi ke Italy jaga sana..Yang lain stay sini..Ryan pula aku nak kau cari maklumat orang tu.."
Kata Carl sambil melihat semua muka diruang tamu itu.
"Tu je..Jom makan..Isteri aku dah masak.."
Ajak Carl kepada mereka semua.Dan yang paling happy of coursel lah Hans.Mereka semua mulakan makan selepas sahaja Carl membaca doa makan.
-ARTHUR LEE-
Happy reading..And sorry kalau chapter ni sedikit mengarut..Hope you all enjoy it.. Jangan lupa vote..
YOU ARE READING
ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]
ActionWritten by Itsfarraa [HOLD ON] Known as Ace Series, -ACE SERIES 2- ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Happy reading and jangan lupa vote Arthur Lee-Lelaki yang mempunyai mata iris Amber.Sifat yang sporting namun di dalam masa sama dia ditakuti oleh...