-MY CRAZY BOY-
TING
Bunyi mesej masuk membuat Arthur mengambil telefonnya dengan itu tangannya menekan skrin telefonnya.Matanya melihat mesej itu.
Nombor tidak dikenali
I let you to
be happy first..Oh yeah..
Your wife so beautiful..I will make you suffer,Lee..(Foto)
Arthur mengenggam erat telefonnya dan apatah lagi gambar isterinya itu.Sekarang musuhnya sudah tahu tentang isterinya,Aini.
"Sh*tt..."
Tangannya laju menekan telefonnya.
"Yes?"
Suara milik Ryan kedengaran didalam panggilan.
"Carl dengan kau kan??"
Mengerut kening Ryan apabila Arthur menanyakan tentang Carl.Mata hazel milik Ryan melihat kearah CarlRyan menyerah telefonnya kepada Carl.
"Kenapa?"
"Pinjam anak buah beberapa orang untuk jaga Aini.."
"Okay then.Lagi?"
"Tu je..Aku hanya perlukan bodyguard dengan Aini..Musuh aku dah start move.."
Carl pula sudah pasti dengan hal ini.Musuh mereka pasti target orang kelemahan mereka seperti dirinya.Kelemahan dirinya ialah keluarganya.
"Jaga wife kau elok elok..Dan aku izinkan kau kalau nak kerja dari rumah je.."
"Okay thankss.."
Arthur terus mengakhiri panggilan telefon selepas sahaja dia berborak sedikt dengan Carl.
TOK
TOK
"Masuklah.."
Arthur melihat kearah Aini yang masuk dalam bilik kerjanya dengan membawa air kopi untuk dirinya.
"Air untuk awak.."
"Thank you little girl.."
Aini meletakkan air kopi itu dimeja sebelah Arthur lalu duduk dihadapan Arthur.
"Awak nak tahu something tak?"
Tanya Aini memecahkan kesunyian.
"What is it,little girl?"
Tanya Arthur lalu memberi perhatian kepada Aini.
"Saya nak tanya...Are you a camera?"
Mengerut dahi Arthur mendengar persoalan isterinya.
"No..Why?"
"Because everytime I looked at you,I smile.."
Tersenyum lebar Arthur mendengar ayat manis isterinya.Siapalah ajar..
"Siapa ajar ni?Hm..."
Tanya Arthur lalu bangun dari duduknya.Kakinya menuju kearah Aini lalu mengurung Aini di kerusi diantara kedua-dua tangannya.
"Abang yang ajarkan.."
Kata Aini.Arthur menggeleng kecil sebelum merapatkan kepalanya ditelinga isterinya.
"And want to know honey..You're and your is different words because you're mine and I'm yours.."
Memerah pipi Aini mendengar ayat manis Arthur.Jujur dia akan kalah dengan Arthur.Terlalu banyak gulanya.
"And you also make me more crazy with you..Neol jeongmal jeongmal salanghae neol nohchimyeon michil geos gat-a(I really really love you,I would go crazy if I lost you..)"
Luah Arthur lalu menyatukan dahi mereka berdua.Makin memerah pipi Aini.Dia boleh merasakan Arthur sedang meluahkan sesuatu.
"I love you too.."
Terkejut Arthur mendengar ayat Aini.Takkan Aini faham apa yang dikatakan oleh isterinya.
“How can??”
Terkebil-kebil mata Arthur melihat isterinya.
“Saya tahu...Saya ada belajar sikit-sikit bahasa Korea..Saya belajar pun sebab awak keturunan campuran Korea.. That's why saya belajar..”
Terang Aini panjang lebar.Arthur hanya tersenyum.
“Kenapa tak minta saya ajarkan..”
“Takut susahkan awak...Kan awak ada kerja juga perlu dilakukan..”
Arthur hanya mengelus rambut Aini.Kebelakangan ini memang dia banyak kerja sampai nak layan isterinya ini pun tak sempat.
“Sorry kalau abang banyak mengabaikan sayang kebelakangan ni..I really really busy this lately..”
“It's okay..Saya faham..Awak kerja nak cari nafkah untuk saya..Takpe..”
Arthur mencium dahi Aini.
‘Thanks for understand me,little girl...’
Kata hati Arthur.Gadis ini banyak memahami dirinya walaupun dia masih menyembunyikan sesuatu dari isterinya.
‘This little girl always be mine...’
-ARTHUR LEE-
Note again.. Chapter on this story tak tersusun..Saya dah susun but tak dapat..Tu je saya nak bagitahu..Like always jangan lupa vote..
YOU ARE READING
ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]
ActionWritten by Itsfarraa [HOLD ON] Known as Ace Series, -ACE SERIES 2- ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Happy reading and jangan lupa vote Arthur Lee-Lelaki yang mempunyai mata iris Amber.Sifat yang sporting namun di dalam masa sama dia ditakuti oleh...