-MY CRAZY BOY-
6 bulan kemudian.
Aini hanya melihat Arthur yang sedang menyiapkan diri untuk ke kerja.Aini melihat perutnya yang memboyot itu.Tangannya mengelus perutnya.
Babyy..Babah nak gi kerja lahh..Nak buat macam mana nii..
Arthur melihat kearahnya.Dari tadi dia perasan dengan pandangan Aini.Kemungkinan isterinya merajuk.Semenjak bayi dah nak dekat 5 bulan semenjak itu jugalah Aini taknak renggang dengannya.
“Abang pergi kerja jelah.. Bukannya nak gi cari madu untuk sayang punn..”
Kata Arthur sambil mengusap kepala wanita itu.4 bulan lalu dia mengungkapkan rasa cinta dengan wanita itu,Aini Nur Afia.Semenjak itulah dia cuba bahasa kan dirinya abang.
“See..Baby lihat babah ni nak cari mama baru ni..”
Kata Aini dengan anaknya yang berada dalam perutnya.Arthur tergelak kecil.
“Abang pergi kerja dulu..Take care..Love you honeyy..”
Kata Arthur.Aini menyalam tangan suaminya itu.Dia hanya melihat kereta milik Arthur yang sudah keluar dari villa.
(❄️)
Nur Fitriana berjalan mengelilingi mall itu melayan keseronokan dunia.Dia baru sahaja ingin masuk ke dalam satu butik tetapi dia ternampak seseorang jejaka.
“Wow ..Makin handsome eyhh suami kau,Aini..”
Kata Fitriana sambil mengintip pergerakan suami Aini.Orang yang dia bencikan.Dari dulu lagi dia tak ingin Aini happy walaupun sekejap.
“Aku pinjam sekejap suami kau yee,Aini..”
Kata Fitriana sebelum keluar dari tempat persembunyian.Dia berjalan menuju kearah Arthur yang berjalan arah berlawanan darinya.Dia pura-pura jatuh apabila bahunya terlanggar lembut dengan Arthur.
“Auchh!!”
“Sorry sorry Mrs..”
Arthur segera duduk mencangkung di hadapan Fitriana yang sudah terduduk itu.Dalam senyap,Arthur mengukir senyuman sinisnya.Hanya dia yang tahu maksudnya.
“Let me help you..”
Arthur memberi tangannya.Fitriana tersenyum sebelum menyambut tangan itu.Misinya berjaya.
Tak lama lagii Aini!!
Fitriana bangun dibantu oleh Arthur.Dia sudah tersenyum merasakan misinya sudah ingin berjaya namun dia tidak tahu yang dia sudah jatuh dalam perangkap seorang Arthur Lee.
-ARTHUR LEE-
Jangan lupa vote..Ada message dekat conversation saya yee..Jangan hairan kenapa saya tak update lagi Arthur yee..
YOU ARE READING
ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]
ActionWritten by Itsfarraa [HOLD ON] Known as Ace Series, -ACE SERIES 2- ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Happy reading and jangan lupa vote Arthur Lee-Lelaki yang mempunyai mata iris Amber.Sifat yang sporting namun di dalam masa sama dia ditakuti oleh...