-MY CRAZY BOY-
Kaki milik Arthur membuat 180 darjah sepakan.Tepat mengena kepala lelaki dihadapannya.K.O.Tangannya mengeluarkan pisau yang sudah terselit di pinggangnya.Pisau itu dibaling tepat mengena dada lelaki yang lain.
“Kat tempat aku clean..Yang lain macam mana?”
Beritahu Arthur kepada ahli yang laain menggunakan earpiece yang ada ditelinga.
“Donee..”
“Tuan..Dorang dah datang..Banyak budak yang sudah kena tumpas..”
Kata lelaki itu kepada Naufal.Naufal menahan geram.
“Sial punya Arthur..”
Kata Naufal.Matanya melihat tajam kearah Aini.Aini hanya menundukkan kepalanya takut dengan Naufal.
“Turunkan semua budak..”
Arah Naufal sambil menahan penumbuknya.Lelaki itu tergamam dengan ayat Naufal.Semua budak?
“Se-semua?”
“Yes..”
“Tapi Tuan semua budak memang dah turun padang..Dan banyak yang sudah tumpas..Tiada lagi budak sekarang..”
Naufal mengeluarkan pistol glock.
BANG
BANG
BANG
Tiga das tembakan dilepaskan tepat di dada lelaki itu.Tidak bernyawa lagi.Membulat mata Aini melihat kejadian itu dihadapan matanya.Bergetar seluruh badannya apabila Naufal mendekati dirinya.
“Don't be scare Aini..I not gonna hurt you..”
Kata Naufal sambil mengusap kepala Aini yang ditutupi dengan tudung sarung.
“Stay quiet..”
Kata Naufal sebelum bangun dari tempat duduknya.Kaki Naufal melangkah keluar meninggalkan Aini keseorangan dengan mayat lelaki tadi.Aini melihat mayat lelaki tadi membuat semakin lebat air mata Aini keluar.
Arthurr...Saya takuttt..
❄️
“Wowww...Hero sudah datangg..”
Bunyi tepukan itu membuat Arthur melihat kearah orang itu.Naufal.Arthur tersenyum sinis sebelum bangun dari terus duduk diatas badan budak Naufal yang sudah tumpas.
“Where my wife?”
“Siapa wife kau?Dekat sini hanya ada hak milik aku je..”
Arthur menahan geramnya apabila mendengar ayat terakhir dari Naufal.
“Yours?Face me first..”
Kata Arthur sebelum melayangkan tumbukan kearah muka Naufal.Naufal mendesis kesakitan kerana tumbukan dari Arthur.
“Sh*t!”
Carut Naufal sebelum penumbuk dilancarkan pada Arthur namun Arthur dapat mengelak dari serangan itu.Arthur membalas balik serangan dengan memberi penumpuk di perut Naufal.
“Awak..”
Arthur melihat kearah suara itu.Kelihatan Aini yang berdiri dihujung ruangan itu.
“Sayang..”
Naufal yang melihat kesempatan itu segera membuat sepakan 180 darjah mengena pipi milik Arthur.
“Arg..Sh*t!”
Arthur memegang pipinya yang kemungkinan akan lebam.
“Porta fuori mia moglie.(Bawa isteri aku keluar..)”
Arah Arthur kepada Austin dan Felix.Mereka berdua mendengar arahan dari Arthur meninggalkan Carl, Arthur dan Naufal didalam ruangan itu.Aini meronta ingin dilepaskan untuk tidak dibawa keluar.
Arthur melihat kearah Naufal.
“Let's end this..”
Kata Arthur sebelum menyerang Naufal.Carl pula turut serta menyerang Naufal selepas sahaja Naufal menerima serangan dari Arthur.
“Stop..”
Kata Naufal dalam keadaan termengah-mengah kerana kepenatan dibelasah oleh dua orang jejaka itu.Kedua-dua mempunyai kekuatan yang terlalu kuat apatah lelaki lelaki yang bermata hijau itu.
“So weak you are..”Kata Carl dengan nada sinisnya.Arthur tersenyum sinis.
“Qael..Masuk..”
Kata Arthur kepada Qael melalui earpiece di telinganya.Qael masuk kedalam ruangan itu bersama Hans.
“Bawa dia ke markas..”
Qael ikut arahan sebelum Naufal dibawa keluar dibantu oleh Hans.Carl keluar dari ruangan itu kerana tahu akan tindakan Arthur yang seterusnya.Arthur melihat kearah bom ciptaannya AL39.Kakinya berjalan keluar sebelum mengaktifkan bom tersebbut.Bom itu dibaling ke rumah usang itu.
BOOMM
-ARTHUR LEE-
Enjoy and jangan lupa vote..
YOU ARE READING
ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]
ActionWritten by Itsfarraa [HOLD ON] Known as Ace Series, -ACE SERIES 2- ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Happy reading and jangan lupa vote Arthur Lee-Lelaki yang mempunyai mata iris Amber.Sifat yang sporting namun di dalam masa sama dia ditakuti oleh...