-MY CRAZY BOY-
Aini menelan air liurnya.Sungguh dia rasa mual apabila melihat tubuh badan itu.
Nur Fitriana.Perempuan yang sudah kacau hubungannya semasa dia ada hubungan dengan Naufal.
“A-awak buat apa dengan di-dia?”
“Sayang..Hear me please..”
“AWAK BUAT APA DENGAN DIA?!!”
Suara Aini semakin meningkat.Arthur menahan sabarnya.Aini sedang mengandung anaknya.
“Lepaskan dia...”
“Tapi sa--”
“Dia sejahat manapun dengan saya you don't have the right to give her punishment..Lepaskan dia atau saya sendiri yang buat..”
Arthur mengeluh.Dia hanya berdiri disitu.Dia sedang bingung.Adakah patut dia mengikut arahan ketuanya atau arahan dari isterinya.
“Kalau macam tu saya sendiri yang bukakan..”
Aini melangkah pergi mendekati tubuh badan Fitriana.Tangannya sudah menyentuh tali itu.Arthur pula sudah ingin menahannya.
“Sa--”
“Aku tertinggal sesuatu ke?”
Suara itu menyentak mereka berdua.Arthur menelan air liurnya apabila melihat tubuh badan Carl yang berdiri dihadapan pintu.
“Carl..Sorry..Aini--”
“Takpe aku faham..Aini you must hear this..Bacause you are my wife bestfriend I try to control myself..So move please..Dia buat masalah dengan aku..And aku hanya arahkan Arthur buat kerja dia..”
Aini menurunkan tangannya dari memegang tali itu.Dia melihat muka Fitriana yang tidak bermaya.
“Masalah apa yang dia buat dengan kau,Carl.”
Carl tersenyum.Dia melangkah kearah tubuh badan Fitriana.
“Kau tahu dimana Naufal tak,Aini?”
Tanya Carl.Aini pula mengerut dahinya.Apa maksud Carl?
“Bukan dengan korang?”
Carl tersenyum sebelum dia duduk diatas sofa.
“Dia terlepas..Tak tahu macam mana dia boleh terlepas dari bilik kurungan hari tu padahal bilik tu pertahanan dia kuat..”
Terdiam Aini mendengar penjelasan Carl.Mereka bertiga senyap.
“Arthur.. Kau bawa isteri kau keluar..”
Arthur hanya menurut perintah.Lengan Aini ditarik lembut menuju kearah pintu.
❄️
“Sir Randy..”
Lelaki itu melihat kearah orang bawahannya.
“His wife pregnant...What should we do?”
Lelaki yang bernama Randy itu tersenyum sinis.Nampaknya musuhnya sedang berbahagia ya..
“Kidnap his wife..Make sure that you do the job cleanly without being known..And don't hurt her..”
Kata Randy kepada anak buahnya.Anak buahnya hanya mengangguk kepalanya patuh dengan arahan ketuanya itu.Melihat anak buahnya yang sudah keluar dari bilik,dia mula tersenyum sinis.
“Arthur...Arthur...Let's start the game..”
-ARTHUR LEE-
YOU ARE READING
ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]
ActionWritten by Itsfarraa [HOLD ON] Known as Ace Series, -ACE SERIES 2- ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Happy reading and jangan lupa vote Arthur Lee-Lelaki yang mempunyai mata iris Amber.Sifat yang sporting namun di dalam masa sama dia ditakuti oleh...