-MY CRAZY BOY-
Aini melangkah masuk ke biliknya.Matanya mencari tubuh badan milik Arthur.
Huftt..Nasib dia takde..
Kata hati Aini.Tidak boleh dia bayangkan kalau ada Arthur didalam biliknya.Tangannya mengambil tuala dan juga pakaian.Kakinya melangkah masuk ke dalam bilik air.
Arthur mebuka jam tangannya dan deletakkan diatas meja yang ada didalam bilik Aini ataupun bilik isterinya.Kot dibaling diatas katil lalu dia duduk diatas katil.Mereka baru sahaja selesai majlis resepsi perkahwinan tadi.Telinga mendengar pancuran air di bilik mandi.
Mungkin Aini yang mandi..
Matanya melihat diluar.Otaknya tengah memikirkan sesuatu.
TING
Tangannya mengambil telefonnya yang berbunyi tadi.
Unknown number
Congratulations on
your weeding,The Intellegence
One..
-Unknown number-Who are you?
-Arthur Lee-Your enemy..Ouh yeah
take care of your wife..
Maybe I can steal her
from you..
-Unknown number-Face me first..
-Arthur Lee-One day..So goodbyee..
-Unknown number-Arthur mengenggam telefonnya.Tangannya menekan skrin telefonnya.
“Hello??Kenapa call ni??Tak kacau first night kau ke??”
“Ryan..Aku nak kau cari siapa punya nombor telefon ni..Nanti aku send nombor tu..”
“Ouhhh.. Patutlah call.. Rupa-rupanya ada orang kacau first night dia..”
“Kau diam..Buat kerja aku suruh..Bye..”
Arthur mengakhiri panggilan.Telefonnya dibaling diatas katil.Dia masih boleh fikir dia takkan baling telefon tu sebarang tempat.Matanya melihat pintu bilik mandi yang terbuka.Aini keluar dari bilik air itu.Matanya bertembung dengan mata Aini.Dapat dia lihat wajah terkejut Aini.
“Kau t-tak mandi ke??”
Tanya Aini dengan rasa gementar.Buat kali pertama dia sebilik dengan lelaki.Melihat Arthur yang sedang melangkah ke arahnya buat dia makin gementar.
“Kau mandikan boleh?”
Tanya Arthur.Arthur merapatkan tubuh badan mereka berdua.Kini,Aini terkurung diantara kedua tangan Arthur.
“Kau ada tangan mandi sendiri..”
Jawab Aini.
“Garanggg...”
Kata Arthur.
“Kau jangan tidur duluu yee..”
Kata Arthur ditelinga Aini.Aini menelan air liurnya mendengar ayat yang dilontarkan oleh Arthur.
CUP
Arthur pergi meninggalkan Aini yang masih terkejut dengan ciuman yang diberikan oleh Arthur di pipinya.Hal itu menyebabkan pipinya berona merah.
Aini segera membaringkan tubuhnya dikatil.Matanya dipejam.Mendengar bunyi pintu bilik mandi dibuka buat dia makin nervous.“It's not time to sleep yet,babygirl..”
Suara Arthur berbisik di telinganya membuat dia mengigit bibirnya.Sungguh Arthur hari ini lain macam.
“Open your eyes,sayang...”
Dengan perlahan Aini membuka matanya.Terpapar tubuh tegap milik suaminya yang sudah pakai seluar pendek tanpa baju bahagian atas.Boleh dikatakan Arthur ni adalah seorang suka ke gym.
“Sa-saya ngantuk..”
Kata Aini dengan perkataan saya.Itu ialah permintaan Arthur sendiri untuk membahasakan dia dengan saya.Arthur mencantumkan dahinya dengan dahi milik Aini.Tangan Arthur mengelus rambut Aini.Pertama kali bagi Aini membuka auratnya kepada lelaki yang langsung tak pernah melihat auratnya.Satu ayat yang boleh diungkapkan oleh Arthur.Iaitu.
“Cantik..You are too beautiful...Damn too beautiful.Your beauty just makes my eyes just want to see you..”
Mendengar ayat Arthur itu membuat Aini memerah.Melihat pipi Aini yang memerah itu,Arthur tersenyum.
“Memandang Carl ada beri satu doa tadi kalau nak buat projek sains and aku dah hafal doa tu..So..Nak pahala tak?”
Kata Arthur.Namun pertanyaan Arthur dihujung itu buat dia terfikir.
Should I?Kalau tolak nanti Allah marah..
Aini mengeluh lalu menjawab.
“Bo-boleh..”
Jawab Aini dengan suara yang kecil namun masih dapat didengar oleh Arthur.
“Repeat please..”
Kata Arthur.Aini yang mendengar ayat itu makin merah mukanya.Matanya dipejamkan bagi menghilangkan malunya.
“N-nak..”
Arthur tergelak kecil.Boleh dia lihat muka Aini sudah merah seperti tomato.
Arthur bangun dari menin“Bismillah, allahumma jannibnas-syaithaan wa jannibis-syaithaana maa razaq-tanaa.
Dengan (menyebut) nama Allah SWT, ya Allah, jauhkanlah kami dari (gangguan) syaitan dan jauhkanlah syaitan dari rezeki yang Engkau anugerahkan kepada kami.”
Doa Arthur.Aini mengaminkan doa yang dibaca Arthur itu didalam hatinya.
Bulan diluar yang menyinari bumi yang malam,dan bulan itu menjadi saksi kepada malam itu.
-ARTHUR LEE-
Hope you all enjoy it..And jangan lupa vote..
YOU ARE READING
ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]
ActionWritten by Itsfarraa [HOLD ON] Known as Ace Series, -ACE SERIES 2- ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Happy reading and jangan lupa vote Arthur Lee-Lelaki yang mempunyai mata iris Amber.Sifat yang sporting namun di dalam masa sama dia ditakuti oleh...