-MY CRAZY BOY-
“HEYYOO!!”
Jerit lelaki itu yang berpakaian hitam itu setelah masuk ke dalam bilik pejabat seseorang.Tersengih lelaki itu melihat pandangan tajam dari jejaka itu.
“What?”
“Until when you want to watch them from far?”
Tanya lelaki itu lalu duduk diatas meja kerja jejaka itu.Pandangan tajam jejaka itu dihiraukan.
“Until the right time..”
“Tchhh..Are you sure that,Qavier Asland?”
“Yeahh I'm sure my twin, Xavier Asland..”
Xavier menggeleng kepalanya berkali-kali.Dia menggambil pen dari tangan Qavier.Qavier menahan geramnya.
“Are you thirsty my attention right now,Xavier..”
“Yes..I am...I will give your pen if you want go lunch with me..”
Xavier mengangkat keningnya berkali-kali.Qavier mengeluh.Sungguh tak masuk akal.
“Are you kidding me?”
Xavier mengangguk kepalanya.
“THIS IS 8 MORNING!!GO OUT!”
Xavier menghiraukan jeritan kembarnya.Biarlah kembarnya hilang suara.Xavier mendekatkan lagi kepalanya dengan Qavier dan menyenget sedikit kepalanya.
“Pleaseee”
Qavier melihat mata Xavier.Jujur kalau lelaki ini bukan kembarnya.Sudah lama dia buang kembarnya ke Hutan Amazon.
“Okay..I will but when lunch time..”
Xavier menggeleng kepalanya tidak setuju.
“No..I want right now..”
“Okay..Give that pen..”
Pinta Qavier sambil menghulurkan tapak tangannya kearah Xavier.
“I won't give this pen to you..I will put on your table after you get ready..”
Qavier menggigit isi dalam pipinya.Jujur dia sedang menahan geramnya sekarang.Qavier pun menurut perintah kembarnya itu.Tangannya mengambil kunci kereta.
“Done..Let's go..”
Kata Qavier lalu keluar dari bilik pejabatnya.Xavier tersenyum lalu laju mengikut langkahnya.
(❄️)
Sesampai sahaja di mall,Qavier terus turun dari kereta selepas sahaja parking keretanya.
“What do you want to LUNCH?”
Tanya Qavier dan menekan ayat akhirnya.Xavier hanya tersengih.Mereka masuk dalam mall.Mereka jadi tumpuan perempuan.Mana taknya dengan Qavier hanya berkemeja putih dengan lengan disingsing dan juga dua butang baju diatas dibuka.Manakala Xavier hanya memakai kemeja hitam dengan lengan disingsing.Mengancam sekali kan.
“I want KFC..I don't want hea---”
BUK
Seorang kanak perempuan yang melanggar Xavier membuat ayat Xavier terhenti.Qavier duduk mencangkung membantu kanak perempuan itu bangun.Matanya melihat kearah kanak itu.Warna mata budak itu menarik perhatiannya.Warna hijau.Cantik.
YOU ARE READING
ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]
ActionWritten by Itsfarraa [HOLD ON] Known as Ace Series, -ACE SERIES 2- ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Happy reading and jangan lupa vote Arthur Lee-Lelaki yang mempunyai mata iris Amber.Sifat yang sporting namun di dalam masa sama dia ditakuti oleh...