BAB 42

205 11 0
                                    

-MY CRAZY BOY-

Aini berjalan menuju kearah luar rumahnya.Kakinya berjalan menuju ke arah taman yang tidak jauh dari villa suaminya.Kandungan yang sudah mencecah 8 bulan itu diusap.Dia tersenyum membayangkan bagaimana dia dengan Arthur bergelar menjadi ibu ayah nanti.

Dia melihat kearah sutu tempat.Ada seorang perempuan yang sedang diheret oleh dua orang lelaki yang berbadan tegap ke arah satu lorong.Dia hanya mengangkat kedua-dua bahunya sebelum meneruskan perjalanan.Namun dalam masa sama dia terfikir akan nasib perempuan itu tadi.

“Ishh..Tak boleh jadi ni..”

Kata Aini sebelum berpatah balik menuju kearah lorong itu semula.Matanya ligat mencari tubuh badan gadis itu.

“Cik?”

“Cik?!”

Apabila panggilannya tidak terjawab untuk kali kedua dia baru ingin membalikkan badannya dia merasa dirinya ditekup dengan satu kain.

❄️

Berkerut dahi Aini apabila pening kepala datang menyerangnya.Matanya dibuka sebelum dia melihat sekelilingnya.Rasa takut datang apabila sekelilingnya hanya gelap dan ditemani oleh satu lampu yang malap ditengah ruangan itu.

“You already wake up,Mrs Arthur Lee..”

Suara itu menyentak dirinya.Berkerut dahinya mencari pemilik suara itu.Takut rasa dia apabila melihat muka lelaki itu.

“Untung ye Arthur dapat isteri secantikk ni..”

Aini melihat kearah lain apabila lelaki itu cuba untuk menyentuh pipinya.Dia yang perasan mata lelaki itu menatap kearah perutnya itu makin tidak senang.Takut.

“Wow ... Pregnant..”

Aini memegang perutnya melindungi anaknya.Tersenyum sinis lelaki itu.

“Do it.”

Dengan itu orang-orang yang mengelilingi Aini merapat.

ini memejam matanya.Hatinya berkali-kali memohon perlindungan Allah.

“Pleasee.. jangan..”

Rayu Aini sebelum dia menjerit kesakitan apabila kepalanya dipukul dengan kayu.

Banyak kali dia menjerit sakit.Pada masa yang sama dia memohon agar suaminya cepat datang menyelamatkan dirinya.

Arthur..

❄️

Arthur...

Arthur....

Tolong saya...

Arthur terus terbangun dari lelapnya.Dia mengeluh perlahan.Hampir 3 hari isterinya tidak dikesan.Dia keluar dari bilik lalu menuju ke ruang tamu.Kelihatan rakannya di ruang itu.Ryan pula kelihatan masih mencari lokasi isterinya.

“Dah jumpa ke?”

Tanya Arthur selepas sahaja dia menghirup air kopi yang dibancuh tadi.
Ryan hanya menggeleng kepalanya.Arthur mengeluh melihat gelengan itu.

Selang beberapa minit,suara Ryan kedengaran.

“I found her!”

Segera Arthur menuju kearah laptop Ryan.Laptop milik Ryan dilihat.
Lokasi itu berada di Sabah.

“Get ready!Kita terbang ke sana guna private jet Carl!Riel dengan Hans korang macam biasa sniper...Carl..Kau boleh take over untuk jadi back up plan kalau ada something happen..Ryan..Kau seperti biasa hacker..And Austin and Leo korang pergi pack senjata and bom semua sebelum kita gerak..Alex,Aeril and Felix korang dengan Carl.Jadi back up plan..Leo,Austin dengan Uqael...Korang teman aku nanti..”

Kata Arthur panjang sebelum dia pergi ke tingkat dua.Yang lain pula segera bersiap manakala Carl hanya duduk.Carl mencapai telefonnya sebelum menghantar mesej kepada isterinya.




BUSH

Aini terus membuka matanya.Jujur dia sudah lelah.Tambahan pula perutnya sekarang kosong belum diisi.Tudungnya pula hilang entah kemana.

“Don't sleep..Suami kau belum sampai lagi..”

Kata lelaki itu sambil menampar perlahan pipi Aini.

“Kau siapa?”

“Aku?Ohh..I forgot to introduce myself..My name is Alvien Waliam..”

Kata lelaki yang bernama Alvien itu.Aini hanya diam.

“Kenapa kau tangkap aku?Kau macam pengecut tahu tak..You want to kill my husband but you kidnapped me to use me..Hahaha coward..”

Panas hati Alvien mendengar ayat yang keluar dari mulut Aini.

“Repeat.”

“PENGECUT KAU PEN--Auch!”

Merah muka Aini apabila kena tampar oleh Alvien.

“Tchh..Dengan perempuan pandai kau angkat tangan..Lemah lah kau..”

Makin memuncak marah Alvien.Alvien terus menyepak Aini.Tak cukup itu,kayu diambil dan dipukul bertalu-talu di badan Aini.Aini menjerit sakit.Tangan Aini sibuk melindung perutnya dari terkena pukulan itu.

Enemy detected!Yellow code!!

Terhenti gerakan Alvien.Kelihatan senyuman sinis dibibir Alvien.Mata Aini pula sudah layu.

“It seems that the hero has arrived..”

Kata Alvien sebelum dia membuang kayu itu ketepi.Alvien berlalu pergi meninggalkan diri didalam ruangan itu.Bunyi tembakan mula memenuhi kawasan itu.

BANGG

BANG

BANGG







“SAYANG!!”

Jerit Arthur apabila dia perasan tubuh badan isaterinya diikat.

“A-Awak..”

Panggil Aini apabila melihat tubuh badan Arthur berlari kearahnya sebelum dia pengsan tidak sedar.

-ARTHUR LEE-

ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]Where stories live. Discover now