BAB 24

494 28 4
                                    

-MY CRAZY BOY-

Arthur masuk ke dalam bilik kerja Carl.Berkerut dahinya apabila melihat semua berkumpul disitu.Tadi dia ingatkan Carl hanya ingin bertemu dengannya sahaja.

“Arthur..Kau duduk jap..”

Arthur duduk di sebelah Riel.

“Kenapa??”

“Nahh..”

Ryan menyerahkan komputer miliknya kepada Arthur.Arthur menahan geramnya melihat hal itu.Dia kenal dengan nama itu.

“Office aku mengalami kerugian sebanyak 6 Billion..And bila Ryan hack..Ada 8 orang pengkhianat dalam office aku..Arthur..Aku rasa kau kenal dengan office tu..Betul tak..”

Terang Carl.Bayangkan 6 Billion yang hilang..Bukan sedikit malahan lebih dari satu juta.

“Yeah..Aku kenal..CEO NF Company.. Muhammad Naufal bin Abdullah..Dialah yang mesej aku yang dia nak ambil Aini dari aku..”

“Dia aim isteri kau tapi libatkan aku..Dia bodoh ke takde otak..”

Kata Carl dengan nada yang tertahan.Amarah Carl berada di kemuncak.Alex menahan ketawanya mendengar ayat Carl.

“Takde otakk..Hahha”

Bisik Alex kepada Felix.Felix memukul kepala dibahagian belakang Alex.

“Kau boleh serius takk..Tu Riel dah lihat kau macam nak bunuh kau je..”

Kata Felix.Alex melihat kearah Riel.Benarlah yang dikatakan oleh Felix.

“Biar aku uruskan..Aku nak kau kawal diri kau,Carl..Kawal diri kau jangan sampai Dev yang kawal kau..Dan ni urusan aku..Aku boleh selesaikan..”

Tersenyum sinis Carl.Carl berdiri dari duduk.Carl berjalan ketepi Arthur lalu berhenti disebelah Arthur.Carl menepuk bahu Arthur.

“Uruskan sampah tu.. Tapi tidak kepada pengkhianat tu..”

Carl pergi dari situ.Meninggalkan mereka.Arthur melihat kearah Riel.Riel mengangkat sebelah keningnya apabila Arthur melihatnya.

“Riel..Kau nak ikut tak bagi warning dengan dia?”

“Sure..Aku on jee”

Mereka semua meninggalkan Arthur seorang sendiri didalam bilik kerja Carl.

Muhammad Naufal?Huh..Kau lemah..

Kata hati Arthur.Dia berjalan keluar dari bilik itu.Kakinya menuju kearah biliknya.Memandangkan dia dan Aini pergi singgah sekejap melihat anak Carl.Kakinya masuk ke dalam bilik.Matanya melihat Aini yang bermain dengan anak-anak Carl.Aini terkejut apabila ada satu tangan yang memeluknya dari belakang.

“Mana Hana?”

“Dia masuk dalam bilik...Dia pergi lihat suami dia..”

“Ouhhh”

Jawab Arthur pendek.

“Aku nak tanya something boleh..”

“Awak nak tanya apa??”

“Sebelum kita kahwin kan..Kau ada sesiapa ke sebelum aku..”

Pertanyaan Arthur buat Aini menoleh melihatnya.

“Kenapa awak tanya..”

“I want your answer,little girl..”

“Ye..Saya ada orang lain sebelum kita kahwin..”

Arthur terkejut tapi dia cuba mengawal mukanya dari perasan oleh Aini.

“Nama dia apa?”

“Kenapa awak tanya..”

Kata Aini yang tak suka dengan topik perbincangan mereka.

“Where your answer,little girl..”

“Naufal..Nama dia Naufal..Got it..”

“Muhammad Naufal bin Abdullah,CEO NF Company..Betul tak?”

Ternganga Aini mendengar ayat Arthur.

“How can..”

“Arthur, dai.. sono pronto..(Arthur,Jom..Aku dah siap..)”

Suara Riel mengacau mereka berdua dari luar bilik.Arthur merapatkan mukanya dengan muka Aini.

“Thank you for the answer little girl..I need to go..”

Bisik Arthur.Arthur mengusap kepala Aini yang dibaluti oleh tudung.Arthur berjalan keluar dari bilik.Aini hanya melihat langkah Arthur yang pergi itu.

-ARTHUR LEE-

Saya harap readers semua dapat enjoy this chapter..Jangan lupa vote..

ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]Where stories live. Discover now