-MY CRAZY BOY-
Arthur melangkah masuk ke dalam markas.Kelihatan Alex,Leo dan Felix yang berada diruang tamu.Ada yang main game dan ada yang melayan media sosial.
"Bila korang balik sini?Bukan korang sepatutnya ada dekat Italy ke?"
Tanya Arthur.Langkahnya yang ingin menuju ke bilik seksaan berhenti disitu.
"Semalam...Saja datang ke Malaysia..Salah ke?"
"No..Continue your free-time..Need to go.."
Kata Arthur.Baru sahaja kakinya ingin pergi dari situ ayat milik Leo memberhentikan langkahnya.
"Ada 'anjing' baru ke??"
Tanya Leo.
"Nak lihat ke??Kalau nak... Don't forget popcorn.."
Kata Arthur lalu pergi dari situ.
"Pandai dia je cakap 'don't forget popcorn'...Ingat tu pawagam movie ke apa?"
Gumam Leo.Alex pula hanya menggeleng kepalanya.
"Yes it is.."
Jawab Felix lalu bangun dari duduknya.
"Dove stai andando?(Kau nak pergi mana?)"
Tanya Leo kepada Felix.
"Want to see a movie from Arthur..Bukan selalu lihat Arthur nak hukum mangsa.."
Alex dan Leo juga bangun dari duduk lalu mengikut langkah Felix.Ada benarnya juga apa yang dikatakan oleh Felix.
(❄️)
"Siapa hantar kau?"
Tanya Arthur kepada lelaki yang menjadi ketua dalam kumpulan yang serang dia dengan Riel.Riel pula hanya duduk diam melihat.Lagipun itu bukan mangsanya lebih baik dia hanya melihat.
"Try to guess?"
"Want to know...Aku paling benci untuk main teka teki ni..So let's start..."
Kata Arthur.Kakinya melangkah kearah meja yang sudah disediakan bermacam macam jenis peralatan tajam.
"Which one is better for people like you.."
"And maybe this one.."
Sambung Arthur dengan satu pisau lipat yang kecil.Kecil namun tajam.
“Where should be a target?”
Lelaki itu sudah bergebar apabila Arthur mengarahkan pisau itu dihadapan dahinya.
”Maybe here..”
Pisau itu diarahkan dihadapan dada lelaki itu .Arthur sudah menahan ketawanya apabila melihat muka lelaki itu sudah ketakutan.
Tadi bukan kemain beraninya...
Getus hati Arthur.
“Or here..”
Makin takut lelaki itu apabila pisau itu tepat dihadapan mata kiri lelaki itu.
“I ask you for last time...”
“Siapa.Hantar.Kau?”
Kata Arthur satu persatu.
“Aku tak tahu siapa..Aku dapat mesej..Dia suruh ke satu tempat and bunuh kau..”
Jelas lelaki itu.Dalam hatinya mengharapkan dia dilepas.
“Who?”
“Siapa tu aku tak tahu...But dari dia cakap dia tu N...”
Mengerut dahi Arthur.
N?Who is N?
“Are you sure that??”
Kata Arthur.Dia rasa sedikit ragu untuk percaya dengan kata-kata lelaki itu.
“You can check my phone..”
Rakannya yang mendengar ayat ketuanya terus terkejut.
“Checkkk...”
Kata Arthur kepada Leo yang hanya melihat dari tadi.Leo hanya patuh.
“Nah..”
“Thanks..”
Arthur terus membuka telefon lelaki itu.Ya benar sekali apa yang dijelaskan oleh lelaki itu.
“Thank you..”
“Aku dah beri jawa----ARGHHHH!!!”
Lelaki itu terus menjerit kesakitan apabila Arthur menikam pisau lipat itu tepat di bebola mata kirinya.Arthur terus menarik pisau itu keluar.Dengan sekali bebola mata itu terkeluar.Darah keluar dengan banyak dari mata lelaki itu.Kawan lelaki itu terus rasa gerun dengan Arthur.Bebola mata itu bergolek dia atas lantai.
“My answer..Never..Jangan harap nak kena lepas walaupun kau dah beri jawapan..”
Kata Arthur.Tangannya mengambil pistol glock yang terselit di pinggangnya.
“Say bye bye to the world..”
“No---”
BANG
Arthur menembak tepat di dahi lelaki itu.Tidak bernyawa lagi lelaki itu.
“Korang buatlah apa-apa dengan dorang ni...”
Kata Arthur kepada Alex,Felix,Leo dan Riel yang turut ada dalam ruangan itu.Arthur melangkah keluar dari bilik seksaan itu.Mereka tersenyum sinis.Maka,mulalah seksaan mereka.
(❄️)
Arthur melangkah masuk ke dalam rumahnya.Tombol pintu dibuka dengan perlahan.
Dah tidur ke??
Tanya Arthur dalam hatinya.Kakinya menuju menaiki tangga untuk kebilik.
Tombol pintu bilik dibuka dengan perlahan.Matanya melihat kearah katil yang sudah ada Aini yang tertidur.
Kakinya melangkah ke arah katil.Dahi isterinya dicium.“Sleep well litlle girl...”
Katanya lalu menuju kearah bilik air ingin membersihkan dirinya yang sudah berbau darah.Selesai sahaja membersihkan dirinya,dia terus membaringkan tubuhnya disebelah Aini.Tubuh milik Aini dipeluk erat.
Good night my little girl...
-ARTHUR LEE-
Enjoy and jangan lupa vote..
YOU ARE READING
ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]
ActionWritten by Itsfarraa [HOLD ON] Known as Ace Series, -ACE SERIES 2- ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Happy reading and jangan lupa vote Arthur Lee-Lelaki yang mempunyai mata iris Amber.Sifat yang sporting namun di dalam masa sama dia ditakuti oleh...