BAB 34

273 16 0
                                    

-MY CRAZY BOY-

Dengan perlahan Aini membuka matanya.Baru sahaja tangannya ingin menggosok matanya namun terikat dengan tali.Matanya melihat sekeliling.Gelap kecuali ada satu lampu yang malap menerang kawasan itu.

"Already wake up you are,my darl.."

Aini melihat kearah suara itu.Suara hampir sama dengan seseorang yang dia kenal.Terkedu dia melihat wajah itu.

"Na-Naufal.."

"Yupp..."

Naufal mencangkung di hadapan Aini.Tangannya menyentuh muka Aini.Aini melihat kearah lain mengelak daripada sentuhan itu.

"Lah..Takut ke??Bukan dulu Aini suka ke kalau Naufal sentuh.."

Semakin kuat takut Aini.Naufal seakan-akan psycho sekarang ni.Dia tahu bagaimana sifat Naufal.

Aini menangis teresak esak.Sekarang dia sudah dipenuhi dengan rasa takut dengan Naufal.

"Please jangan nangis..I hate see your tears..Please Aini.."

Kata Naufal sambil mengelap air mata Aini dipipi.Aini hanya membiarkan.Sekarang dia takut kerana Naufal seakan-akan obses terhadapnya.Aini menahan tangisannya.

"Good girll.."

Tu tu tu..Hujan dimalam minggu~

Bunyi telefon milik Naufal menyentak mereka berdua.Naufal bangun lalu mengangkat nombor itu.Aini hanya mendengar perbualan Naufal dengan orang yang didalam telefon.Selesai sahaja,Naufal melihat kearah Aini sekilas sebelum berjalan menuju ke pintu.

"Jaga dia..Beri dia makan.."

Naufal keluar dari ruangan itu.Aini sedikit lega apabila Naufal tidak melukakan dirinya.

Arthur..Please hurry up safe me..

Pohon Aini didalam hatinya mengharapkan Arthur boleh mendengar suara hatinya.

❄️

"Dah temu ke??"

Tanya Arthur kepada Ryan.Ryan hanya menggeleng kepalanya sambil tangannya yang sibuk menekan keyboard komputernya.Arthur mengeluh melihat gelengan lelaki itu.
Tangannya digenggam kuat.Sekarang dia rasa nak beri penumbuk kepada Naufal kerana menculik isterinya.

"DAH TEMU!!"

Jeritan dari Ryan membuat Arthur laju menuju kearah Ryan.Komputer milik Ryan diambil.Matanya memerhati tempat keberadaan isterinya sekarang.

"Banyak banyak tempat gudang juga dipergi.."

Kata Carl yang berada dibelakang Arthur.Arthur bangun dari tempat duduknya lalu menuju ke bilik kerjanya.

"Do you need my help?"

Tanya Carl kepada Arthur yang sedang membawa beberapa beg ditangan.

“Isteri dengan anak-anak kau macam mana?Kang dorang risau..”

“Pandai pandailah nanti aku pujuk..Lagipun dah lama aku tak turun padang..”

Kata Carl sambil bermain dengan pisau glock kegemarannya itu.Arthur hanya menggeleng kepalanya kecil.

“Yelah yelah..Kau join..”

Kata Arthur sambil mengeluarkan barangan ciptaannya itu.Carl hanya melihat.Kemudian mereka semua membuat perancangan sebelum gerak.

Arthur memakai topeng hitamnya.Disudut hatinya mengharapkan Aini hanya baik baik sahaja.Kakinya melangkah keluar dari markas lalu masuk kedalam kereta miliknya.Ada dalam dua buah van dan juga dua buah kereta.Kereta milik Arthur terus jalan keluar diiringi dengan kereta milik Carl dibelakang.Carl,Riel,Ryan dan Qael satu kereta.Arthur,Hans,Alex dan juga Aeril satu kereta.Manakala Felix dengan Austin disuruh oleh Carl untuk jaga keluarganya.

-ARTHUR LEE-

Done update.. Jangan lupa untuk votee

ACE2:HIS ORCHIDS FLOWER[Hold On]Where stories live. Discover now