tw: modern!au , s¡g@ra kullanımı , fluff , slightly angst , slighly nsfw
Headcanon
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
• Uykuya dalmakta problemleri var , ne kadar yorgun olduğunun hiçbir önemi yok.
• Bazen uyumadan önce $ig@ra içmesinin nedeni bu.
• Ayrıca senide beraber $¡ara içmeye davet eder.
• Ve sen kabul edersin , her zaman , sonrasında ikiniz birlikte $¡gar@ içersiniz , camın önüne oturup , boşluğa odaklarak.
• Seninle yatakta yatan ilk kişi , aksine sen camdan şehiri izlemeyi tercih edersin.
• Onunla yatağa yattığında , Eren hemen sana bakar ve alt dudağını ısırlr.
• Gözleriniz buluştuğu anda çok fazla rahatladığını hissedersin.
• Birazcık gülümser , gözleri onun ne kadar yükseklerde olduğunu gösterir : gözleri kapalı ve kızarmış.
• "Buraya gel , yanıma." Fısıldar.
• Yaparsın, onun vücudunun ısısını hissedersin , hala camdan gelen esintiden serin.
• Başını onun çıplak göğüsüne yaslarsın. Ellerinin vücudunda dolaştığını hissedersin.
• Elleri vücuduna ulaştığında seni okşar , belinle k1ç1n arasında gezinir.
• K1ç1nı sıkmayı ne kadar çok sevdiğini bilirsin , hiçbir şey söylemezsin ama bir rıza iniltisi bırakırsın. Yüksek algılarla , dokunuşuyla vücudunu güvende hissediyorsun , anında sıcak hissetmenizi sağlar.
• Ayrıca duygularını idade etmesinin onun için ne kadar zor olduğunu bilirsin