Uyarı : SMUT
Ran
• Uyluk ve kıç adamı
• Seks yaparken sana tatlı ama sürtük isimler takacak.
•En çok alt olmayı tercih eder.
• Yatağı sallayacak ve bacaklarınızı cehennem gibi titretecek.
• Kıçına şaplak atmak onun işi.
• Kulağına derinden inleyecek.
• "Yalvarırım , sürtük" ve sen utanmadan ona yalvarana kadar seni sikmeyecek.
• Ayna seksi. Senin telaşlı suratını görmesi gerekiyor, konu köpek pozisyonu olduğunda (çoğu zaman) seni ne kadar iyi siktiğini görmesi gerekiyor.
• Misyoner ve köpek stili. Favorileri.
• Övgüler ve klitorisinize tatlı öpücükler eker.
• Yanında olmadığınız zamanda seks yaptığınız videolarınıza bakarak mastürbasyon yapacak.
• "Hadi bebeğim , adımı inle. Onlara kime ait olduğunu göster."
• Tüm bedeni ara sıra acı çekmenize neden oluyorsa, sadece gözlerinizdeki yaşları öper. Ama onun sözlüğünde durmak yok.
• 3 tur atar.
• Umurunda değil. Ran hemen yanına yatacak ve horlamaya başlayacak. Çünkü o her zaman vahşi bir s*kişmeye girer. Bu da yorgunluğuna yol açar.
Rindou
• Göğüs ve kalça adamı.
• O her zaman üstte.
• Ona bir kez itaat etmeyin, iyi bir orgazm olmaya çalışırken iyi şanslar çünkü en fazla 3 gün oyalanmaya devam edecek.
• "Yüzüme binebilirsin gerçi-"
• Yavaşlamasını istersen daha hızlı gider.
• Sırtını tırnaklamanızı ve işaretlemenizi ister. Tırnakların. Çünkü bununla övünmesi gerekiyor
bir kanıt, bu onun için bir ödül. 'Babacığım'. Bunu cüretkar buluyor çünkü o en küçüğü, babasına 'Baba' diyor. - Seni bağlar yukarı. Kemeriyle. Yatakta.• "Bebeğim" en sevdiği kelime.
• Saç çekmek ( köpek stili sırasında çok fazla)
• Boğazını sıkması da zorunlu.
• "Hapları al. Ama tek umursadığım seni doyurmak"
• Önce gelmene izin verecek. Ve prezervatif yoksa ÇEKMEYECEKTİR. Üreme eğilimi var. Ve bir de şiş bir karın ?
• Gösteriş yapmayı sever. Rindou yakındaysa, iki parmağını ve horozunu klitorize sokarak daha yüksek sesle inlemenizi sağlar.
• En çok sert sever. Yatağı çok sallıyor, bir kere kırmayı hedefliyor. Onun sikini yakalamak için duvarlarınızın tüm ısısını istiyor.
• 3-4 parmak ekler. Dayanamazsın, biliyor. Ve umursamıyor.
• "İyi olacaksın, parmaklarımı çok iyi tutuyorsun, iyi olacaksın bebeğim-"
• Seni övüyor. Bozulma yok. Çünkü sen onun kadınısın.
• Onun bakımı berbat. Kıçına bir kez tokat atacak, ya uyur ya da tek başına duş alır.
Rindou tasakli cikti alip kaciyorum🏃🏃🏃