Sikine kan bulaşmasını istemediği için, prezervatif hayranı olmadığı için de ilgilenmiyor. Adetiniz seks veya herhangi bir cinsel ilişki olmadan ne kadar uzun sürerse sürsün, aynı zamanda onu aşağılamanıza izin vermeyecek çünkü kanamanız olduğunda size düşmeyecektir. Bununla birlikte, baştan sona en tatlı şey, ihtiyacınız olan her şeyi size getirecek veya karnınızı ovacak ve kanamanız durumunda her zaman yatağı soyacaktır. Onun yanında utanmanıza izin verilmiyor, bunun doğal olduğunu biliyor.
|Taiju, Mucho, Takemitchi, Mochi, Atsushi, Takuya.
Sana zarar vereceğini düşündüğü için olmaz 😭 zavallı bebek ağladığını görürse ağlayabilir. Kan konusunda rahatsız değil ve sizi mutlu bir şekilde parmaklayacak ama sonuna kadar gitmeyecek. Genellikle, senin dönemini başlattığını unutur, sonra anlar ve ya geri çekilir ya da ikiniz de boşalana kadar tümsekleri kurutur. Nazik piç.
|Peh-Yan, Hakkai, Chifuyu, Kazutora, Benkei (ağlamaz) , Naoto, Souya.
Kesinlikle seni becerecek ama aptalca bir havlu koymayı unutacak ya da aslında üzerinde olduğunu unutacak ve "Oh be bebeğim sikim o kadar büyük mü? Seni parçaladım mı?" Hayır gibi seni aptal pislik. Gülerek ağlıyor, orta sikişiyor olabilir ve "ah, regl olmuşsun" gibi, kendi kendine gülüyor, sonunda sen de gülüyorsun. İkiniz de bitirdiğinizde ve ikinizin de kan gölünde yattığını anladığınızda, ikiniz de bizim şimdi yaptığımız gibi bakıyorsunuz. Tüm geceyi temizlemeye çalışarak geçiriyorum.
|Nahoya, Shinichiro, Mikey, Yamagashi
Umurunda değil, eğer istersen, istemezsen yapmaz. Her zaman bir havlu koyacak olsa da, eğer yardım edebilirse, çarşaflarında kan istemiyor. Bunu yaptığınızda alışılmadık derecede naziktir. Beğenmediği halde prezervatif takmayı reddediyor. Her zaman ikinizi de duştan sonra yıkar.
|Kokonoi, Kakucho, Wakasa, Rindou, Inui, Izana.
Evet, tüm yol bunun için çok fazla, genellikle bunu öneren kişi. O kadar da şaşırtıcı değil, biraz kan bağı var. Havluyu unutup tüm çarşafları yıkadıktan sonra atar. Aslında iğrenç olmayı, oturup senden damlayan kana bakmayı seviyor. Wayyy çok böyle boktan. Ayrıca, birkaç tanesini, ne kadar yapma dediğiniz önemli değil, sizi aşağılamaktan çekinmez.
|SANZU, Ran, Shion, potansiyel olarak Taiju (dini insan), Hanma.
Araştırması aslında iyi hissettirdiğini biliyor muydu? Biraz üstüne gidebilir ve odanın etrafına atmak için gül yaprakları alabilir. Genellikle aşağı 2 havlu vardır. Nazik olmaya çalışır ama bazen başarısız olur. Ne zaman duracağını bilir. Güzel rahatlatıcı silin, ardından banyo yapın.
|Draken, Mitsuya, Takeomi