Ağabeyin yakında dönecekti, gözleriniz tam olarak ileriye dönük bir şekilde kanepede otururken kendinize tekrar tekrar söyleyip durdunuz, yanınızda uzanmış dünyayı umursamadan yatan adamı kabul etmeyi reddettiniz.
Keizo'nun sizi bu aptal toplantıya getirmekte neden bu kadar kararlı olduğundan bile emin değildiniz, özellikle de olaya dahil olan tek tarafsız tarafla çıkıp sizi eski lanet rakibiyle baş başa bırakacaksa. Sanki adamla birdenbire en iyi arkadaş olmuş gibi değildi - Sano Shinichiro'nun bir şekilde onları çeteleri arasında yaklaşan savaşı sona erdirmeye ve barış görüşmelerine götürmeye ikna etmesinin üzerinden sadece birkaç hafta geçmişti. Bahsedilen adamdan neredeyse her gün buna devam ettiklerini duymuştunuz ve onları nasıl geçindirmesi gerektiğini bilmiyordu, Shinichiro'nun bir zamanlar kurmayı planladığı yeni çeteyi yönetmesine yardım etmesi bir yana. Keizo ve Wakasa her beş dakikada bir kavgayı bırakmayı başardılar.
"Hemen döneceğim," demişti Keizo, "Rahatla."
Bu on dakika önceydi ve Keizo, Shinichiro ile kaçtıkları yerden henüz dönmemişti ve sizi onunla aynı koltukta oturmanıza rağmen varlığınızı bile kabul etmeyen eski Kodo Rengo başkanıyla yalnız ve rahatsız bir halde bırakmıştı.
Yumruklarınız kucağınızda birbirine kenetlendi, gözünüzün ucuyla beyaz saçlı adama bakarken içinizden bir sıkıntı sekti. Bir kolu dikkatsizce kanepenin arkasına atılmış, minderlere yaslanmıştı ve Shinichiro'nun canı sıkkın bir şekilde ortalıkta bıraktığı dergiye bakıyordu.
"Neden bu kadar sertsin prenses?" sesi seni ürküttü ve ani seninle konuşma kararına atlamadan edemedin, "Ağabeyin sana rahatlamanı söyledi mi sandın, ha? Bununla ilgili yardıma mı ihtiyacınız var?"
Bu ima karşısında kızardın ve ona kocaman gözlerle bakmak için döndün. Uyuşuk bakışları artık sadece sana odaklanmıştı, seni izlerken dergi yanındaki kanepeye atılmıştı, dudaklarında alaycı bir sırıtış asılıydı.
"Bu kadar sapık olma," diye tersledin, kanepenin diğer ucuna gelene kadar kendini ondan uzaklaşmaya zorladın ama bir anda Imaushi Wakasa o kadar hızlı ve sessizce hareket etti ki tekrar yanındaydı. gerçekten onun hareket ettiğini bile fark etmemiştiniz, ta ki dizlerinden birinin uyluğunuzun yanına bastırdığını hissedene kadar.
Yaklaşırken yüzünü tamamen sana çevirdi, "Biliyorsun, Benkei'nin küçük bir kız kardeşi olduğunu öğrendiğimde, senin onun gibi bir kabadayı olacağını düşündüm, şımarık küçük bir velet değil," dedi leylak rengi gözleri parlayarak. Sonunda ona dönüp sinirli bir şekilde baktığında eğleniyordun, ama onun sana ne kadar yakın olduğunu anladığında verdiğin karşılık boğazında öldü.
Sanki ani tereddütünüzü hissedebiliyormuş gibi, sırıtışı genişledi ve boğazınızda bir yumrunun büyüdüğünü hissettiniz, daha yakına doğru eğilirken bir yırtıcı tarafından avlanmış gibi belirgin bir şekilde hissettiniz, nefesiniz yüzünüze çarparak alay etti, "Ne? Şimdi söyleyecek bir şey yok mu?"
Kalk ve git, dedin kendine, göğsünde düzensiz kalp atışı. Sizi bir tartışmaya sürüklemesine izin vermeyin. Belli ki dikkatini sadece sana çevirmişti, çünkü Keizo şu anda karşı koyamayacak durumdaydı ve bu yüzden onunla olan ilişkini göz önünde bulundurarak bir sonraki en iyi hedef sen oldun.
Bunun için düşme.
Ona kaşlarını çattın, kollarından birini kanepenin koluna bastırıp ayağa kalkarken huzursuzluğunu yüzüne yansıtmamaya çalıştın ama sen kanepenin yarısındayken Wakasa'nın eli dışarı fırladı. bileğinize karşı ve sizi geri çekerek.
Yanına düştün, gözleri yine yanında hareket ederken iri iri açılmıştı, sana yarı eğilerek sırıttı, konuşurken dişleri parlıyordu, "Nereye gidiyorsun?" "Sadece konuşmak istiyorum küçük Arashi. Benkei'nin küçük kız kardeşini ve hepsini tanıyın."