𝐌𝐈𝐊𝐄𝐘
mikey'i boyu hakkında kandırmanın büyük bir hata olduğu kanıtlandı "ha, güzel kız amının onunla oynanmasını istiyor? uyluğunuzdan yukarı ve aşağı ve sonunda höyüğünüze doğru biberli öpücükler vererek sizi ısıtacak. Yeterince, yumuşak dili amını saf bir zevk içinde bırakan sıvıları turlar, dilinin deliğine girme şeklinden dolayı zaten aptalı becermiş gibi hissedersin.
"oh, ve sen küçük olduğumu söyledin, öyle değil mi?" şimdi onun büyük horozuna ücretsiz olarak keskin bir sırıtış verebilir. Yüzünün önünde sallanır, günaha yenik düşersin, onu içinizde bulundurma ihtiyacı bir düğüm oluşturur. alt karnınız, mikey'e horozunun şişko kafasıyla her şeyinizi tokatlayarak girmesi için yalvarırken, girişten önce kenenizi sıkı deliğinize yaymak için ağrıyor, canlı bir şekilde oturmanızı ovuyor.
adam, deliğinizin yalnızca ucunun etrafında sıkışmaya başladığını hissettiği anda hastasını kaybeder, içeri itmeye çalışırken bir inilti çıkarırsınız, onun onu kontrol altına almasına ihtiyacınız olduğunu belirtirsiniz. "ne dedim bebeğim, içindeki sikimin yarısını zar zor yapabiliyorsun, seni yeterince hazırlamadın, hm?" Bu noktada, amın onu bütün olarak yuttuğu anda, kafasındaki tüm düşünceler pencereden uçup gidiyor, kendini sıkılığın içine kaplıyor, adama kesinlikle bağımlılık yapıyordu, oh, vücudunu aşırı hıza sokmak ve serbest bırakmak için nasıl sabırsızlanıyordu. hayal kırıklıklarının hirmucit'i.
𝐃𝐑𝐀𝐊𝐄𝐍
Draken, cinsellik ve yakınlık konusunda daha çekingen olan bir tip. Tüm kirli sırlarınızı dökmek için çocuklara acele etmiyor. Yine de, siz ikiniz baş başa kaldığınızda ve yerleştiğinizde, draken kendini şehvetli bir geceye hazırlar. Draken'la ya da herhangi biriyle ilk kez seks yapıyordun. Onu kirletenin o olacağını bilerek vücuduna titreme gönderdin. "Bu, sıkı bir uyumdan daha fazlası olacak, bebeğim."
draken, ana üssüne doğru dalmadan önce özünü toplayarak sikini senin dudakların arasında çalıştırıyor. Kendini senin içine iterken, amına eşlik eden saf sıcaklık hissinin tadını çıkarırken güzel dudaklarından iniltiler çıkıyor. "Sıkı bir uyum olacağını söylediğini sanıyordum," diyerek onu kızdırdın. "Seni zar zor hissedebiliyorum." gerçekte, draken içerideki yolun sadece dörtte biriyken. "Sınırlarını zorlamamı ister misin, tatlı şey?"
Öfkeli bir Draken, iddiasını kanıtlamak isteyen kalın çevresinin geri kalanını içinize kaydırır. bacakların gergin ve kasların kasılıyor, vücudun draken'ın tehditkar hızıyla gelen acıyı emmeye çalışıyor. senin zavallı kızlık zarın, önceki saldırısından neredeyse parçalara ayrıldı. ağır horozunu içeri ve dışarı sürüklerken, adamın nefesinin ağırlaştığını fark ediyorsunuz. istedin- onun orgazm olmasına gerek yok. sen doğum kontrolünde değilken, tüm sonuçlar yetersiz kaldı. Kalçaları bir noktada kontrolsüz bir şekilde incelmeye başlar ve güzel horozundan fışkıran boşalma ile son bir çiftleşme hamlesi gerçekleştirirken serbest bırakılmasının sinyalini verir. hiç vakit kaybetmeden rahminize yolculuk.
𝐒𝐀𝐍𝐙𝐔
sanzu biraz nemfomandır. Ara sıra ondan bir tepki almak için amacının sınırlarını zorlasan da senin gibi bir veleti evcilleştirebildiği için kendini şanslı sayıyor. Şakayı ağzından kaçırdığın anda gözlerindeki parıltı noktalandı. "tanrım, keşke beni gerçekten becerseydin. sikinin benim için sahip olduğu tek şey bu mu? zar zor bir şey hissedebiliyorum!" Sanzu, ilk içgüdüsü sizi öpmek değil, ellerinizin ve dizlerinizin üzerine çökmenizi istemesine rağmen, hemen üzerinizde.
"aptal velet, seni. bana seni becermiyormuşum gibi davranıyorsun." ve senin onu sevdiğini biliyor. Sabit avucuyla klitorisine tokat atma şeklini, emirlerinin kölesi olma şeklini ve sana çok nazikçe kayma şeklini seviyorsun. yine de, bu gece sana karşı nazik olmaya hiç niyeti yoktu. hayır, sert kelime seçiminden sonra değil. sanzu senin kıçının görüntüsüne hayran, göğüslerini iki büyük eliyle arkadan tutuyor. "Hazır mısın bebeğim? Sana gerçek bir erkeğin nasıl sikiştiğini göstereceğim."
kelimeler boğazına takılır, o andan itibaren sanzu'nun tüm emirlerine itaat edersin. Yine de, yeterince güçlü, demir tutuşuyla bileklerinizi lekeliyor, hassas kafa derinizi çeken bir eli. vücudu sıkıcı geliyordu, horoz tohumunu ağır toplarından dökmekten başka bir şey istemiyordu. "G-beni sağacak mısın? Küçük olduğumu sanıyordum. Söylemedin mi?" Vücudunu alevler içinde bırakan tüm hileleri bilen sanzu, klitorisini ovmak için uzanır ve dünyayı sarsan bir orgazm sağlar. Kalçaları yavaşlamayı reddediyor, sanzu yapışkan, kalın tohumu boşalttığı anda inleyen, homurdanan bir pislik oluyor. ciğerleri kızardı ve düşünceler eridi, sonunda içinizde yumuşayana kadar.
𝐊𝐈𝐒𝐀𝐊𝐈
kisaki bu konuyu hafife almaz. biraz saldırıya uğramış hissediyor ve ilk etapta boyutu hakkında güvensiz. Senin horozunu sevdiğini bilmesine rağmen, kendini bölümde biraz eksik hissetmekten alıkoyamadı. o zaman, vahşi ve kabadayı bir seansın diğer ucunda olma hedefiyle, kasıtlı olarak güvensizliklerini gözetlediniz. "Benimle bir daha dalga geçtiğin için pişman olacaksın sevgilim." diye bağırdı dumanlı bir kisaki.
kisaki seni misyonerliğe atarken, kafan yastığa vurdu, horozunu daha önce senin içinde parmaklarının olmasından dolayı sırılsıklam girişine yerleştirildi. gerçekte, kisaki büyüktü. Senin zevk çığlıkların onu bir uyarılma durumuna sokmaya yetse de, boyuyla asla övünmedi. Boyu boyunca aptalca sikilmekten hoşlandığını biliyordu. kisaki başını omzuna gömüyor, boynunun kıvrımına yuva yapıyor. ürkek, sığ vuruşlar, tamamen dibe vurdukça derin, acımasız vuruşlara dönüşüyor.
Onun yirmi santiminin tamamı senin içine yerleşti, kisaki onu gerçekten sana vermeye karar verdi. bacaklarınızı omuzlarının üzerine atarak, siz orgazm için çok çalışırken tüm kaslarınızı zorlayarak vücudunuzu burkulmaya zorlar. kisaki'nin kasık kemiği, hassas tomurcuk üzerinde yeterli sürtünmeyi sağlar, kalçaları, işin çoğunu kendi adına yapar. "Küçük olduğumu söylemene rağmen, hayır? Şimdi, şu anda seni kim zorluyor? Ben, bebeğim. ve sen bana aitsin." yardım edemedin ama kisaki'nin tavrından daha da fazla tahrik oldun. yüksek sesle, seçkin bir inilti ile salıveriyor, içini döküyor, yüksekten çıkarken horozu umutsuzca seğiriyor.
𝐊𝐀𝐙𝐔𝐓𝐎𝐑𝐀
yazık sana. insan kendini neyin içine soktuğunun farkında değil. yorgun bir kazutora yatakta sana döner. Henüz uyanmadınız ama adamın aklında başka günahkar düşünceler var. Dün onun boyu hakkında durmaksızın alay ettiğinizde hissettiği duygudan kurtulamadı. onun düğmelerine basmanın mükemmel bir yolu olacağını biliyordun. Çok istediğin sert sikişmeyi elde etmek için, onu zehirli davranışlarla biraz kızdırman gerekirdi.
kazutora, sizi uyandırmaya yetecek kadar güçlü olmasa da, örtüleri yavaşça açar. Bir oyuncak bebek giymişsin, amcık dudaklarını kaplayan, neredeyse kumaşı emen cılız bir külotla tamamlanmışsın. kazutora görünce dudaklarını yaladı, emmek ve klitorisini çimdiklemek istiyordu. yine de tamamlaması gereken başka bir görevi vardı. horoz kafasını deliğine konumlandırdığında, ne kadar ıslak olduğun için onun hakkında rüya gördüğünü düşündü. Vücudunun ara sıra seğirdiği için kendini senin içine gömmek için fazla çaba harcamadı.
Adam, sizi uykunuzdan uyandırmak istemeyerek sığ hamlelerle başladı. Tanrım, çok iyi hissettiriyordu. senin kadife duvarlarının onu nasıl mest ettiğini. bir mutluluk ve coşku durumuna düşen kazutora, vücuduna yapışmıştı, kalçaları bir yan pozisyondan sana doğru yuvarlanıyordu. artık ona yardım edemezdi. adamın boşalması gerekiyordu ve sen daha uyanmamıştın bile. ne kadar günah dolu ve yaramaz olsa da, kazutora orgazmı ortaya çıktığı anda geri çekildi. horoz kafasını dudaklarına dayadı, yüzünün her yeri serbest kalana kadar kendini özenle okşadı. "t-tora?" Uyandınız, teninizi kaplayan yoğun özle başa çıkmak için çok geçmeden.