Küçük alanda volta atarken, önünüzdeki adamın lekeli betona kan tükürerek yere yığılışını izliyorsunuz. Yalvaran gözlerle sana bakıyor, ellerini dua edercesine birleştiriyor.
"Lütfen, üzgünüm! Her şeyi yapacağım, lütfen dur!" Çeneniz onun ifadesine öfkeyle sertleşir ve yeteneğiniz vücudunun her yerinde ilerleyip sonunda tekrar yere düşmesine neden olurken o acıyla haykırır.
"Belki de bunu bizi satmadan önce düşünmeliydin." Son bir öfke patlamasıyla, gözleri başının arkasına yuvarlanırken ve cansız bedeni yere yığılırken kemiklerin çatırdadığını duyarsınız. Yere çömelin ve çizmenizden bir damla kan silerek ölü adamın yüzüne bulaştırıyorsunuz.
"İğrenç." Nefesinin altından mırıldanıyorsun. Ağır metal kapıya vurulması, çevirmenize ve çekmenize neden olur. Mori, gururlu bir baş hareketiyle ölü adamla aranıza bakar.
"Anladığım kadarıyla onunla uğraşmış?" Cevap olarak başını sallıyorsun ve ikiniz bodrumdaki karanlık koridorda ilerliyorsunuz.
-Evet. Tam istediğin gibi." Merdivenlerin başında durup masum bir gülümsemeyle sana döndü.
"O zaman birlikte bir şeyler yapmak ister misin?" Gülümsüyor ve ofisine doğru yürürken elini tutuyorsun.
"Elbette, Elise-chan'ı parkta olan pazara götürebileceğimizi düşünüyordum. Bir sürü yiyecek, küçük hediyeler ve hatta oyunlar olduğunu duydum." Küçük kızınızdan bahsedince Mori'nin yüzü aydınlanıyor. Elise'in biyolojik annesi değilsin ama Mori ile birlikte olduğundan beri o senin kızın gibi oldu.
"Bu çok eğlenceli olurdu!! Sanırım buna bayılacak!" Ondan dalgalar halinde yayılan görünür heyecanı görebilirsin ve onun coşkusuna gülümsemeden edemezsin.
Büyük kapıları açıp ofisine girdiğinizde, gözleriniz hemen yerde yatmış, etrafına kağıtlar ve pastel boyalar yayılmış, sessizce çizim yapan Elise'i buluyor. Kapıların sesi yukarı bakmasını sağlıyor ve ikinizi de gördüğünde gözleri parlıyor. Zıplayıp koşarak, minik kollarını beline sararak başını paltonun içine gömüyor.
"Y / n !!"
"Hey Elise-chan! Bugün bizimle pazara gitmek ister misin? Bir sürü oyun ve yemek olacak." Elise heyecandan neredeyse düşecek gibi oluyor, elinizi tutarken bir aşağı bir yukarı zıplıyor.
"Evet, evet, evet! Lütfen, Rintarou, gidebilir miyim?" Bir gülümsemeyle başını salladı.
"Elbette ben de geliyorum!" Elise bir mutluluk çığlığı atıyor ve elinizi tutuyor, sizi zaten kapıdan dışarı sürükleyip arabanıza götürüyor.
~
Kollar doldurulmuş hayvanlar ve çeşitli atıştırmalıklar, diğer mafya üyelerinden herhangi biri şu anda sizi görürse, sizi bir daha asla ciddiye almayacağından eminsiniz. Elise Mori'nin sırtında, başı omzunda, derin bir uykuda. Zaten geç oldu - Elise her oyunu denemek istedi ve muhtemelen üç kişiyi beslemeye yetecek kadar yemek yedi. Her şeyi arabaya yüklüyorsunuz, eve gidiyorsunuz, sokaklarda merkeze dönerken Mori'nin eli uyluğunuzda duruyor. Günün ganimetlerini ve baygın bir Elise'i odasına götürüp, elbisesini çıkarıp pijamalarını giyip yatağına yatırdığınızda olabildiğince sessizsiniz. Alnını nazikçe öpersin ve uykusunda iç çeker, dudaklarında küçük bir gülümseme belirir.
"Sen iyi bir annesin, biliyorsun." Mori'nin sesine biraz ürkerek dönersiniz. İkiniz de odadan çıkıp kapıyı arkanızdan sessizce kapatıyorsunuz.
"Teşekkür ederim, onun için en iyisini istiyorum." Mori elinden tutar ve seni yatak odasına götürür ve her adımda yüzünde büyüyen arsız gülümsemeye engel olamazsın.
"Bildiğini biliyorum ve bu yüzden sana ne kadar minnettar olduğumu göstereceğim." Yatak odasının ağır kapısı kapanıp kilitleniyor ve sizi yumuşak şiltenin üzerine nazikçe itmeden önce sizi yatağına götürüyor. Dudakları tatlı bir öpücükle seninkileri yakalıyor ve vücudunda gezinen ellerinin, gömleğinin düğmelerini kolaylıkla açıp çıkarmasına, kalan kıyafetlerinin ve kendisinin yere atılmasına engel olamıyor. Elleri vücudunuzun her yerini sevgiyle okşuyor ve parmakları hassas noktalarınızda gezinirken küçük nefesler bırakıyorsunuz.
"Seni seviyorum y/n." Yavaşça size doğru itilmeden önce yanaklarınızı öper ve siz de sırtınızı şilteye yaslarsınız. "Çok fazla."
"M-mori!" Her dokunuşu, kalçalarının her hareketi, her öpücüğü kalbinizde havai fişekler patlatıyormuş gibi görünen şefkatli bir tutkuyla dolu. Parmaklarınızı saçlarına dolaştırıyorsunuz, zevk çekirdeğinizde oluşmaya devam ederken hafifçe çekiştiriyorsunuz.
"Mmm, çok güzelsin, biliyor musun?" Mori mırıldanır ve dudaklarını teninize bastırarak köprücük kemiğinizde küçük izler bırakır. Seni bir kez dudaklarından gagalayarak, ayak bileklerini kavrar ve seni çiftleşme presine geçirir, nefesi hızlanır ve daha çok, daha çok, DAHA FAZLASI için sızlanır.
Bu yeni pozisyon, zihninizin daireler çizerek dönmesine, her düşüncenin buraya, şimdiye ve Mori'nin size ne yaptığına dönmesine neden olur. Ağzınızdan dökülen inlemeler ve inlemeler kontrol edilemez, sevdiğiniz her noktaya tek tek vuruyor ve bu sizi çıldırtıyor. Mori, kaşlarınızın nasıl birleştiğini ve duvarlarınızın onun horozunun etrafında nasıl gerginleştiğini hemen fark eder ve bacaklarınızı öper.
"Yakın mı sevgilim? Hadi, bırak benim için." Sözleri sizi kenara atmaya yetiyor ve saniyeler sonra takip ediyor. Mori'nin dudakları tarafından çabucak susturulan bir çığlık atarak, onun sıcak yükünün rahminize hücum ettiğini hissedersiniz.
"Ah... çok iyi bir anne olacaksın, değil mi?" Başlığı karşısında bacaklarınız hafifçe titriyor ama yine de dönen başınızı sallıyorsunuz.
İkinizi de çabucak temizleyen Mori, sizi sevgiyle yedek tişörtlerinden birine ve bir çift eşofmana dönüştürür ve büyük yorganı bedeninize sıkıştırır. Gözleriniz hafif bir uykuya dalıp kapanırken şakaklarınıza sevgi dolu bir öpücük kondurur.
_________________________________________
BONUS:
Yatakta yatarken, aydınlanma size hızlı tren gibi çarpar. Çarşaflar yanınızda değişiyor ve Mori oturuyor.
"Sorun nedir? Herşey yolunda mı?" Sesi hala yorgun ve gözlerini ovuşturuyor.
"Mori," sesin düşüyor ve ona doğru eğiliyorsun, "ya hamileysem?" Endişeler zihninizde dönmeye başlar, olası her kötü durum ortaya çıkar.
"Peki ya mafya? İkimiz de tamamen doktor sertifikasına sahibiz, ancak dengeleyebileceğimiz bir iş bulmak kolay değil..." Mori kollarını sana sararak, seni göğsüne yaklaştırarak feci düşünce trenini bölüyor.
"Sorun değil, bu konuda stres yapma, y/n." Alnınızın üstünü öperek, vücudunuzun rahatladığını hissettiğinde gülümser. "Zaten Elise'e sahibiz ve ona kendi kızınmış gibi bakmakla harika bir iş çıkarıyorsun. Harika yapacaksın, bir gerçek için biliyorum." Seni yatağa geri çeker ve sen onun göğsüne sokulursun.
"Teşekkürler Mori. Bu beni çok daha iyi hissettiriyor." Kalbiniz onun sözleriyle şişiyor ve gülümsemeden edemiyorsunuz.
"Şimdi, yatağa dönebilir miyiz? Saat sabahın ikisi ve yarın yapacak çok işimiz var."
"Evet, evet. Tabii. Ama biraz daha ilerle, nefes alamıyorum, beni çok sıkıyorsun.
"Ah, benim hatam. Üzgünüm."