"Üzgünüm, güzelim... Kendime engel olamıyorum."
Uyandığında duyduğun ilk şey sığ nefes almadır.
Son dört saati keyifle uyuklayarak geçirdiğiniz sert şiltenin üzerinde karıştırarak; Büyük, nasırlı bir elin sevimli pamuklu külotunuza gizlice girdiği hissiyle uykunuz aniden bozulur.
"Hm?" Karanlığa soru soran mırıltıyı seslendirirken uyku, amaçsız ve bulanık düşüncelerinizin çoğunu bağlamaya devam ediyor. Yorgun uzuvlarınızı esnetmeye çalışırken sizi uykulu küçük bir kedi yavrusu gibi çıkartır, ancak ses ne kadar masum olursa olsun, her geçen saniyede bacaklarının arasına yavaş yavaş da olsa giderek artan baskıyı fark etmeye başladığınızda biraz daha günahkar bir şeye dönüşür.
Ağır göz kapaklarınızı açmak, vücudunuzun açıklanamaz bir hisle içgüdüsel olarak zorladığı zahmetli bir iştir. Karanlığa alışmak için bolca göz kırpmaya başladığınızda kaşlarınızın birbirine kıstırılmasına neden olur.
Etrafınıza bakmak için bir dakikanızı ayırıyorsunuz. Oda bıraktığınız gibi: tamamen sessiz. Sakin.
Ancak bunun nedeni, tam arkanızda çarpan düzensiz kalp atışlarını duymak yerine hissedebilmeniz olabilir.
Ne de olsa, erkek arkadaşınızın bedeni size o kadar sıkı sarılmış ki, artık uzun uzuvlarının arasına hapsolmuş durumdasınız. Sıkı göğsü neredeyse sırtınıza yapıştırılmış; Kalbinin güçlü gümbürtüsü, gevşemiş omurganıza karşı davul gibi düzensizce çarpıyor. Çevrenizi tanımak için harcadığınız her an ve aynı zamanda kotunun kaba hareketle çıplak uyluklarınızın ve baldırlarınızın arkasını nasıl çizdiğini her geçen anınızda bacaklarının kendi bacaklarınıza dolandığını hissediyorsunuz.
Şu anda orta bölgenize sardığı kolunun ağırlığı hoş ama yine de beğeninize göre biraz fazla ağır. Açıklamak zorunda kalsaydınız, kalın, hafif beceriksiz parmaklarıyla bacaklarınız arasındaki hassasiyeti keşfetmeye devam ederken, küçük bedeninize normalde olduğundan çok daha fazla yük bindiriyormuş gibi hissettirdiğini söylerdiniz. Pazeninin kolundaki düğme bile rahatsız edici bir şekilde tenine batıyor.
Klitinizin üzerinde tembel, durgun daireler çizmeye başladığında, aralanmış dudaklarınızdan yorgun bir nefes aldınız. Çemberi bitirip yeni bir çember başlattığında parmak boğumları iç çamaşırınızın kumaşını gerer; şirin tasarımı hareketle gergin hale getirir. Yumuşak elektrik onun yüzünden derinlerde bir yerden kıvılcım çıkarmaya başlar.
Boynunuza ıslak bir öpücük bıraktığında, zaten gerilimle dolup taşıyorsunuz.
"Naru...?" Yavaşça yastığa lakabını fısıldarsın; yanağın yastık kılıfının pamuğuna sürtünür, "Nesin sen, mmh..."
"Şşş, şşş," Naruto nabzınıza bir öpücük daha koymadan önce yatıştırıcı bir şekilde susar. Derin bir nefes alırken burnunun ucunu boynunuzun yanına sürttüğünü hissedebilirsiniz. Hemen ardından boğazından tamamen bir inilti çıkar, lezzetli bir erkek. "Tanrım... Sadece seni iyi hissettirmeme izin ver bebeğim."
Sözleri geveleyerek ve kulağınızın yanında konuşmasına rağmen zar zor tutarlı şeyler söylüyor. Kalçalarını daha da yakınına çekerken dili ağzının içinde düzgün hareket edemeyecek kadar ağırmış gibi konuşuyor ve ekliyor, "Yapacaksın, değil mi? Erkek arkadaşın için iyi bir kız olup sana birazcık dokunmasına izin vereceksin değil mi?
Ne zamandan beri senin etrafında edepsizce konuşmakta bu kadar rahat oluyor? Daha da iyisi, neden?
Şu anda kulağına fısıldadığı edepsiz şeylere uygun bir tepki vermekten ne kadar aciz olduğun düşüncesi çabucak kenara atılıyor. O ilk tanıdık ağrı, kaygan girişinizde tek bir rakamla dürtme şeklinden vücudunuzu doldurmaya başlar ve bu tamamen dikkat dağıtıcıdır.