"Ne kadar muhtaç bir bakire, hm?"
Sikinin ucunu salya akan amına bastırırken yumuşakça sızlanırsın, onun precum bir damlası senin zavallı ıslak benliğin bir karmaşanın içine karışır.
kafanızda alarmlar az ya da çok çalıyor; o senin içine nasıl sığacak?
"'n-nemi, fazla-"
Çenenizi tutuyor, diğer eli hala sert bir tutuşla uyluğunuzu tutuyor, kalbiniz göğsünüzde çarparken bacaklarınız hafifçe titriyor, sert hareket sadece kedinizin meyve sularınızla daha fazla damlamasına neden oluyor.
"çok ne, hm?" horozunun ucunun kaygan kıvrımlarınızdan kolaylıkla kaymasına izin veriyor ve nefesiniz kesiliyor, gözleriniz genişliyor.
Yüzünüzü bırakır ve ağırlığını tam üzerinize çekerek ağırlığını destekler, beyaz saçları dağınık ama bir o kadar da çekici.
"çok büyük, belki?" sırıtıyor ve sen bakışlarını kaçırıyorsun.
"L-lütfen nazik ol..." diye sızlanırsın ve onun alçak kıkırdamasının sesi kulaklarını doldurur.
"L-lütfen nazik ol," diye seni papağan gibi taklit ediyor, alay dolu bir sesle. "Alabileceğini biliyorum, değil mi güzel kız? Zaten benim için çok ıslaksın, sadece uygun hale getirmemiz gerekecek ve bunu yapabilirsin, değil mi sürtük?" belinizi sıkıca kavrar ve kollarınızı umutsuzca onun etrafına sararken sızlanırsınız, onun siki ancak içinizde henüz bakire bariyerinize çarpıyor.
"Şuna bir bakar mısın," şehvetli bakışları seninkilerde titreşiyor ve sen utanarak aşağı bakıyorsun, onun büyüklüğü seni beklenti içinde titretiyor.
"sürtük küçük bakire. Seni o kadar çok becereceğim ki, sadece benim aletimi düşüneceksin," boyunu içeri itmeye başlar ve sen acı içinde bağırırsın, o senin üzerinde inlerken tırnaklarını sırtına geçirirsin, uzunluğunu sana yavaş ama kademeli olarak iter.
"Siktir, çok sıkı," diye küfrediyor, "ne açgözlü küçük bir delik."
"a-acıyor!" Yalvarırcasına ona bakarsın, sikinin sert gerilmesinden dolayı çekirdeğinde bir acı yanar ve daha yolun yarısında olmasına rağmen, onun penisinin şeklini amında canlı bir şekilde hissedebilirsin, uzunluğunun zonkladığını ve içinde belirgin damarların olduğunu.
"Ay, acıyor mu?" bir kaşını kaldırır, belinizi hafifçe gevşetir.
"çok kötü, bebek."
sanemi tüm sikini sana çarpıyor ve kızlık zarının çok, çok, belirgin gözyaşını, masumiyetinin son kırıntılarını, şimdi rüzgar gibi uçtuğunu hissederken çığlık atıyorsun.
"d-dur! 'nemi, acıyor! s-sen çok büyüksün-ahn!"
Çığlıklarınızı görmezden gelir ve hareketten çınlayan yüksek sesle, net bir ses çıkararak size doğru iter. Aşağı bakıyor ve horozu sadece yaptığı şeyi görünce seğiriyor.
"Şuna bak, sikimin hepsi kanlı ve boktan. Sikimi almakta gerçekten zorlanıyorsun, ha?" alay eder ve sen sadece onun sözlerinden inlersin.
"ama sen iyi bir kızsın, değil mi?" hafifçe yanağına bir tokat atıyor, "acıyor, değil mi?"
gözlerin yaşlarla dolmuş ve titreyerek yanağına dokunuyorsun, "e-evet."
Kalçalarını seninkilere bastırıyor ve sen neredeyse bir kez daha çığlık atıyorsun, yanan, acı veren ateş duvarlarının her santimini kavurmaya devam ediyor, vahşice kalın siki sana girip çıkıyor.
"Ben tokattan bahsetmiyordum, kaltak," bu sefer sana daha sert çarpıyor, siki amını deliyor ve seni dolduruyor, muhtaç küçük amın onun kalın aletiyle dolu ve ağlıyorsun. Ucunun serviksini öptüğünü hissettiğinde gözyaşların dökülüyor.
"a-acıyor!" feryat edersin ve acıya tepki olarak refleks olarak bacaklarını birbirine kapatmaya çalışırsın, sadece bu eylemin tam da amının onun etrafında daha da sıkılaşmasına neden olur ve bu sadece onu tahrik eder.
"Siktir, çok tatlısın," diye bacaklarını bir kez daha açıyor ve o seni içeri ve dışarı pompalamaya başladığında çarşafları zayıf bir şekilde tutuyorsun ve her acı verici öforik hamleyle çığlıklarını bastırmak için elinden gelenin en iyisini yapıyorsun, onun ritmi sürekli olarak sert, acımasız bir hıza düşüyor, amınız tekrar tekrar sikini yutuyor.
"Acıyor ama dayanabilirsin, değil mi?" kıs kıs gülüyor ve siz de yeni bozulmuş amınıza daha şiddetli darbeler indirirken başınızı sallamadan edemiyorsunuz.
"ben- ben yapabilirim..."
donuk acı yavaş yavaş katlanılabilir bir zevke dönüşür ve hassas duvarlarınız onun etrafında kıvrılıp kenetlenirken, onun horozunu kedinizin içinde sıkıca kapatırken, acı çığlıklarınız çılgınca başıboş uğultulara dönüşür.
"İyi kahrolası kız," diye nefes nefese sırıttı, "o güzel amının sadece benim kullanımım için olduğundan emin olacağım."
seni sertçe öpüyor ve çılgınca hamleleri daha derine inerken, daha sert, kalın siki her santimini o kadar iyi dolduruyor ki, küçük bedenin onun altında o kadar titriyor ki, kaba parmakları senin ihmal ettiğin klitorisin, ve sen kıvranırken senin inlemelerin onun dudaklarıyla boğuk, duvarların çok sıkı olduğu için kendini becermek için daha da çok çalışırken, sıkı amın onun horozunun etrafında krema yapıyor.
"Tanrım, ne kahrolası bir sürtük," diye alay ediyor, adı hıçkırarak ağlayan bir fısıltıyla dudaklarınızdan çıkarken öpücükten uzaklaşıyor, gözleriniz başınızın arkasına doğru yuvarlanırken orgazmınız vücudunuzu delip geçiyor, duvarlar boyu boyunca çırpınıyor. seni unutulmaya sürüklerken.
"Ve durmam için bana yalvarmadan önce," diye alay ediyor, "benim horozum için kullanılmaktan gerçekten hoşlanıyorsun, ha?"
siktir et, o senin ölümün olacak.
"'n-nemi, daha fazla...t-tanrım, senin sikinle o kadar doluyum ki!" Acınası bir şekilde bağırıyorsunuz ve onun horozunun içinizde seğirdiğini hissediyorsunuz, adam kesinlikle saygısız seslerinize yüksek bir inilti bırakıyor.
"Lanet olsun, beni neyin kurtardığını biliyorsun, değil mi?" Seni öfkeyle sikiyor, ikinizin müstehcen sesleri yüksek ve net, "biliyorsun bebeğim, kesinlikle perişan olmak istemiyorsan böyle şeyler söylememelisin."
onun hamleleri uyumsuz oluyor ve tohumunu sana boşaltırken, kalçaları sana daha acil ve şevkle çarparken ve ahlaksız iniltiler ağzından düşerken çıkardığı özensiz sesleri duymaktan utanarak yüzünüz karardığında daha yüksek ve daha yüksek sesle inlersiniz. senin içine girdiğinde, duvarlarında ve rahminde kalın, sıcak, beyaz bir karışıklık yaratmak için amının derinliklerine fışkırıyor.
"s-sanemi, tanrım, tanrım!" nefes nefese söyleniyorsun.
benim sikime boşal, sürtük. amının bu kadar dolu olmasını seviyorsun, değil mi?"
horozu içinizde yoğun bir şekilde zonkluyor, tohumunun sıcaklığı ve iniltileri sizi günahkar bir zevkle sarıyor, menisinin yanması ve içini beyaza boyamasının tek hissi sizi tekrar uçurumun kenarına göndermek için yeterli, aşırı hassas amcık aşağı doğru kenetleniyor Dünyayı sarsan orgazm tüm gücüyle vücudunuzda titrerken, ona sıkıca sarılırken miyavlamalarınız ve küfürleri kulaklarınızı doldururken, duvarlarınız açgözlülükle onun taşaklarından her son damlayı sıkmaya niyetli.
"'n-nemi..." diye inliyorsunuz, nefesiniz hala düzensiz ve karnınız sıcak ve onun özüyle dolu.
"Siktir," diye küfrediyor, ağzı açık bir öpücükle dudaklarınızı yakalarken darmadağınık görünüyor. ona karşı usulca inlersiniz ve horozunun bir kez daha sertleştiğini hissedersiniz, hala içinizin derinliklerinde.
geri çekilir ve alnını alnına bastırır, elleri tekrar kalçalarını kavrar. şeytani bir sırıtış dudaklarını boyar ve sikini tekrar sana soktuğunda nefesin kesilir.
"Daha bitirmedim bebeğim. Seni becermeye devam edeceğim, böylece sadece benim aletimi düşünebilirsin. ama bunu alabilirsin, değil mi, sürtük?"
Aklıma karakter gelmiyo ben her zaman karakter isteklerine açığım eğer istediğiniz karakter varsa yazabilirsiniz 😭😭😭