SOUTH
biraz mazoşist. ama tanrı büyüktür - ne zaman kuleye çıksa fiziğinize devasa bir gölge düşürür. ama o her yerde büyük. onun siki mi? şimdiye kadar aldığın en büyük onun muazzam boyutu, sıkı amını defalarca suistimal etmesine izin verdikten sonra bile, nefesini tutup paniğe kapılmanı sağlamakta asla başarısız olmaz. sanki her gördüğünde siki biraz daha büyüyor. ama seni öyle yapıyor. kahrolası. ıslak. o kadar ıslak ki başka bir kayganlaştırıcıya bile ihtiyaç duymazsınız, terano'nun şişko sikinin boksörlerinden nasıl fırladığını, şaftının midesini şapırdatmak için fırladığını gördüğünüzde muhtaç amınız neredeyse külotunuzun altından salya akıtıyor.
Seni sikinin üzerinde zıplatmayı, şiddetle sıkmadan önce çıplak kıçına acı veren tokatlar atmayı, ne zaman oturmaya çalışsan, önümüzdeki birkaç gün boyunca devasa avuçlarının poponda bıraktığı alevli hissi hissedebileceğinden emin olmayı seviyor. ama onu seviyorsun, seni esnetmesine bayılıyorsun, seni çok dolu hissettiriyor.
"Ağlıyor musun bebeğim? Bu şişman horoz senin için çok mu fazla? Bu minik prenses amcık için çok mu fazla? Sorun değil, zaten aptalca sikildiğin zaman çok daha güzelsin."
BAJI<3 AŞKIM BEBEĞİM BİRTANEM HER ŞEYİM KURT BAKIŞLIM KARA GERGEDANIM
Kei, küçük masum bir köpek yavrusu gibi ona itaat ettiğinizi, halının üzerine diz çöktüğünüzü, emeklemeden önce uyluklarının arasına düzgünce yerleştiğinizi görmeyi çok seviyor. utanç vericiydi aslında. Onun için dört ayak üzerinde yürürken ne kadar aşağılayıcı göründüğün için değil, muhtaç amının nasıl altında bir su birikintisi haline geldiği için. Kutudaki en parlak mum boya olmayabilir, ama kesinlikle bu gerçeğin yerini alacak bir siki var.
Pantolonunun düğmelerini açma niyetiyle onları kaldırmaya çalışırsan, ağzını kullanman için sana gıcıklık eder ve ellerini tokatlar. vahşi sırıtışının arasından en çok bilineni, giysilerini açmak için dişlerini kullanmanı izlemekten heyecan duymasıyla tanınan minik diş çiftleri. Dik penisini birkaç kez yanaklarınıza tokatlar, sonra salya akan ağzınızda süzülür ve yüzünüzde precum izleri bırakır.
"Yavru köpek bu gece becermek istiyorsa bu aletin her santimini almak ve son damlasını yutmak zorunda kalacak."
RAN & RINDOU
bu ikisi bir deneyim. özellikle de onları biraz işaretlediğinizde. çünkü şimdi onların oyununa kendi isteğin dışında katılıyorsun. Siz üçünüz roppongi'nin hareketli sokaklarında yürürken size insanoğlunun bildiği en ince eteği giydirdiler. ama işin püf noktası şu: Haitaniler amına bir vibratör soktular, uzaktan kumandaya biraz fazla basarlar, denebilir ki, o tuşa her dokunulduğunda, havada tökezleyip dudağını kapadığını ve elinin tersiyle dudaklarını şapırdattığını izleyebilirler. - iç uyluklarınız parlak inceliğinizle tamamen parladı, neredeyse her milden görülebilecek kadar sade.
ama sonunda oyunu kuralına göre oynamadın ve oyunu kaybettin. çetelerinin sığınağının soğuk beton zemininde otururken, iki Haitani uzaktan kumandayı çete üyelerine verir ve onların sizinle ucuz, anlamsız bir oyuncakmışsınız gibi oynamalarına izin verir. gözlerin yaşlarla dolup taşarken hepsi kötü sırıtışlar, kahkahalar ve kaba yorumlar paylaşmıştı. sen kahrolası bir karmaşaydın. Sayısız orgazm turundan sonra hıçkırarak ve onlara bağırarak, amın kontrolsüz bir şekilde dışarı dökülüyor.
"Bunu seviyor. Ona bak, aptal orospu boşalmayı durduramaz. Tüm bunlardan zevk alıyor musun, bebeğim? Seninle oynamamız hoşuna gidiyor, değil mi? ne kadar acınasısın"
DRAKEN
Ken onun üstünde olmanıza aldırmıyor, sadece bir tercihi var ve bu sizi tam kontrolle sikiyor. Kapattıktan sonra bisikletçide sırtından çiğnemek, vücudunuz dağınık tezgaha bastırmak, o büyük, güçlü eller kalçalarınızı kavramak için onları keskin itişine karşı ileri geri sallamak için. o da bir alay, bilirsin- iki başparmağını göt deliğinin üzerine koyarak yumruğunu parçalamak, böylece ıslak amının sıktığını ve attığını hissedebilir, şişman, ağır topları kıçından tokatlar atıyor.