Pein gerçekten çok tatlıydı. Garip tatlı. Ama nedense ikiniz birlikte insan olarak çalıştınız. Gerçekten öyleydi, öyleyse neden onunla ilerlemek istemiyorsun?
Sadece bir ay kadar önce, ikiniz arkadaş olmaktan sevgili olmaya gittiniz ve her şey Pein'in romantik bir şekilde kız arkadaşı olmayı teklif etmesiyle başladı, o bunun ne kadar harika olduğunu, sevdiği yolu bile fark etmemişti. Sen, seninle ilgili tüm küçük şeyleri not aldın ve onları bu ilişki teklifine dahil etti.
Hatta sadece ikiniz için hiç duymadığınız bir adadaki bir tatil yerine bir eğlence gezisi rezervasyonu yapmaya kadar bile. Ona güvendin. Kaldığınız villa nefes kesici bir güzellikteydi, özellikle geceleri, yıldızlar gece gökyüzüne dağıldığında, adanın dört bir yanındaki ışıklar ona büyülü, mistik bir parıltı veriyordu.
Plajdan villaya dönüş yolculuğu canlandırıcıydı ve Pein sizin için kapıyı açar açmaz ısıtmalı havuza atlamaktan heyecan duyuyordunuz. Daha fazla uzatmadan yatak odasına koştun, arkanı dönüp durmadan Pein'in onaylamazmış gibi başını salladığını görünce kıkırdadın, bazen gergin olabiliyordu.
"Suda bekliyor olacağım," diye bağırdı odanın karşı tarafında, rinneganıyla havuzun ışıklarını açarak verandaya çıkmak için birkaç basamak yukarı çıkarken sola dönerek diğer basamakları inmeye başladı. işte oradaydı, havuz. Etrafı ağaçlar ve bitkilerle çevrili, havuzun üzerine düşmüş bir palmiye ağacı, altından yüzebileceğiniz küçük bir köprü oluşturuyor. Havuzun etrafına yerleştirilen ışıklar, havuza sıcak bir parlaklık veriyordu, yavaş yavaş yükselirken buhar görünür hale geliyordu.
Gömleğini çıkaran Pein yavaşça havuza girdi, gözlerini kapadı ve derin bir nefes aldı, su her bir tenini yavaşça kucaklarken, senin burada onunla olduğun düşüncesi onun için sadece bunu daha büyülü hale getirdi. İyi şeyler vardı ve onun için senin biçiminde geldi.
Senin orada durduğunu biliyordu. "Arkamı dönebilir miyim?" diye sordu, sinirlerini hissedebildiği gibi gülümseyerek. "Uh...evet..." diye cevap vermelisin ve bir saniye daha beklemeden döndü, siki hemen gördüğü şeye atladı. Kafası çok karışık ama bir o kadar da azgındı, gözlerini kapatması gerekip gerekmediğini, tamamen çıplak olduğun için yanlışlıkla havlunun düşüp düşmediğini merak ediyordu. Senin çıplaklığına ilk kez tanık oluyordu. Kafasının patlayacağını düşündü.
"Sorun değil", kıkırdadın, yavaşça ona doğru yürüdün, mor gözleri sana yöneldi, yavaş yavaş suya girerken her sallanmanı ve adımını izledi. Koyu teniniz gece ışığında parlıyordu, meme uçlarınız göğüs bölgenizi çevreleyen deriden yaklaşık üç ton daha koyuydu. Gözleri, teninin geri kalanı gibi tamamen çıplak, bacaklarının arasındaki o yere fırlamak zorunda kaldı. Emin olmak için dudaklarını yalayarak salyalarının akıp akmadığını merak etti.
Seni içeri aldıkça gergin hissetmedin, kendinden emin, seksi, güzel hissettin, hipnotize edilmiş gibi görünmesi seni tahrik etti.
"Hey", kıkırdadın, Pein biraz ağzından çıktı. Hey, dedi, yaklaşmadan önce yutkunarak. İnanılmaz derecede güzeldin, şu anda seni yok etmek istedi. Kahretsin. Seninle sevişmek için baştan çıkarıcı olduğu onca zaman içinde, bu an gerçekten sana dokunmaya direnmekte en çok zorlanacağını düşündü.
"Harikasın" dedi, hızla sana yaklaşarak, sonunda seni tutabilecek kadar yakına geldiğinde gözlerinin içine baktı. Ama tereddüt etti. Masada olmama konusunda seks konusunda katı olduğunu biliyordu. Ve kesinlikle sikinin ikinizin şimdiye kadar kurduğunuz ilişkiyi mahvetmesini istemiyordu. Seni sikiyle ilgilenemeyecek kadar çok seviyor. Bu gece sen uyuduktan sonra onu banyoda tek başına dövmeyi hatırlamayı aklına not etti ve şükürler olsun ki senin mükemmel vücudunun rinneganı tarafından 4k'da yakalandığı bir gece kaydı vardı.