Sanzu'nun Roppongi'nin meşhur özel akademisine transfer olduğunda beklediği birkaç şey vardı.
Ulusal sıralamadaki spor takımlarına ev sahipliği yapan devasa spor salonunu bekliyordu. Ulusal başarı öğrencilerinin, kıçlarına soktukları çubukların düşünce kalıplarını etkiliyor gibi göründüklerine bakarak işaret edebileceği bir grup, öğrenci konseyinin yerlerini talep etmelerini bekliyordu.
Ve hepsinden önemlisi, Haitani kardeşleri bekliyordu.
Belki bir okulun prestijli salonlarında değil, bazı çocuklar sadece katılmayı hayal edebilirdi - çoğunlukla liseye gitmekten daha önemli işleri olduğundan emin olduğu için. (Ama Senju'nun ona söylediği söylentiler doğruysa, küçük olan -Rindou?- akademisyenlere o kadar değer veriyordu ki, akademik mükemmellik nedeniyle bir notu atladı, abisinin bilerek geride bırakıldığı bir not, hepsi öyle olsun diye birlikte üçüncü yıllarında.)
Sanzu, Pinkett'in soyunma arkadaşıyla çok daha fazla ilgilenen 19 yaşındaki Ran'la tanışıp tanışmadığından bile emin değildi - tabii ki, onlardan biriyle tanışması uzun sürmedi - nazik gözlü, sevimli bir şey. ve utangaç bir gülümseme.
Ve boynunda parıldayan bir "H" bulunan, altın kaplama, elmas kaplı bir kolye.
______________________________________Roppongi Akademisi'nde bir şeyler öğrenmek uzun sürmedi.
Ran Haitani'nin itibarının ondan önce geldiğini öğrendi. Bunu, sınıftaki bir adam sana biraz fazla yaklaştıktan ve Ran'ın senin için bir şeyler bırakmasından sonra öğreniyor. Zavallı sınıf çocuğu hastanede iki hafta kaldıktan sonra okulları transfer etti.
Ayrıca Rindou Haitani'nin notlarını önemsediğini de öğrendi. Sanzu, Fizikte yanında oturacak kadar şanslı. Genç Haitani'nin zamanının yarısını işini bitirmekle, diğerinin ise erkek kardeşine, her ikisinin de iç uyluğunun üzerine yerleştirilmiş bir dövme yaptırman konusunda mesaj atıp fotoğraflarına baktığı bir sınıf. Senin ve onun fotoğrafları ve -Sanzu'nun kişisel favorisi, ne yazık ki sadece mavi ayda bir olur- sizin ve kolyenizin, Haitani'lerden en az biri tarafından içi doldurulup krema haline getirildiği resimleriniz.
Sanzu, erkek arkadaşlarının (?) ne kadar korkutucu olduğu hakkında hiçbir fikrin olmadığını da öğrenir.
Ayrıca yanlışlıkla katılmamaya çalıştığı söylenti değirmenine katılır, gerçekten yapar ama üçünüz sadece bir muammasınız (bunun, bütün kitaplarını koridora düşürdüğünde, almasına yardım etmiş olmanızla hiçbir ilgisi yok ama biraz fazla eğildi ve ona yüzyılın gözünü verdi).
Söylentiler sayesinde kardeşlerden en az biriyle her sınıfın olduğunu ve oturduğun tek koltuğun onların kucaklarından biri olduğunu öğrenir. Yaşlı Haitani'nin telefonunu açık bırakmak gibi bir alışkanlığı olduğunu duyuyor - sadece ana ekranı -tabii ki- sikinin ortasında zıpladığınızın son derece net bir resmi olduğu için önemli.
Ayrıca Haitani kardeşlerin belaya boşuna uğraştığını da öğrenir. Sınıf atlama? Hayır. yemekhanede kavga etmek mi? Hayır. Senin hakkında kötü bir şey söylediği için bir kızın itibarını zedelemek mi? Kesinlikle hayır.
En önemlisi, sadece size isminizle hitap etmelerine izin verildiğini öğrenir, diğer herkes sizden sadece "Haitani'nin Kızı" olarak bahseder.
______________________________________Yemek masasına davet edilir.
Elbette bunun nedeni, onun küçük olanla proje ortağı olması ve ağabeyin kucağında oturan kıza olan hafif-çok hafif-takıntısını öğrendikleri için değil.
"Ah! Merhaba, Haruchiyo-kun!" Tabii ki, kendi iyiliğin için fazla tatlısın, sadece onun kahrolası mezarını kazdın çünkü kimseyi görmezden gelemeyecek kadar iyisin. Şimdi iki çift parlak menekşe göz ona doğrultulmuş, Ran'ın yüzünde büyüyen gülümsemenin onu rahatlatmasını dilerdi ama bu tam tersini yaptı.