" Çok tatlısın. "
reiner sözlerini gevezelik ediyor ve genellikle o kadar tatlı ki, onun biraz sapık olduğunu unutuyorsunuz. Seni aldığı pozisyondan belli oluyor: ayakların onun omuzlarına yaslanıyor ve aletinin yavaş ve zorlu bir tempoda sana girip çıkması. vücudunun her yerini görmeyi seviyor ama şu anda gözleri amını terk edemiyor. dudakların o kadar şiş, o kadar alaylı ki onun için acıyorlar.
" çok güzelsin bebeğim. "
sonunda eğilip bacaklarından birini minik öpücüklerle örttü ama artık yorulmuşsun. Ellerinden birini tuttuğunda gözlerin kötü niyetle parlıyor.
işaret parmağında bıraktığın ıslak iz, içinizde bir horozun zonklamasına neden oluyor ve onun güzel dudaklarınızda kaybolduğunu görünce tamamen durdu.
reiner sizi ters çevirdiğinde hiç uyarı vermiyor. sizi hiç çaba harcamadan aynanın önüne taşır, bacaklarınızı kulaklarınızla yan yana olacak şekilde yukarıya doğru uçurur. senin ondan önce açıldığını görmek seni şoke etti.
"Beni böyle kandırabileceğini mi sanıyorsun? 'Bu konuda bir şey yapmayacağımı mı düşünüyorsun? "diyor boynuna ve aynada tatlı erkek arkadaşından iz yok.
Hızını artırıp kollarından başka bir destek olmadan seni orada becermesi o kadar kolay geliyor ki. kararan gözleri senin her tepkini takip ediyor ama onu sikinin üzerinde zıplamasını izlemekten fazlasını yapamazsın.
parmak uçları beyazladığında, uyluklarınızı sıkı bir şekilde kavramanız kesinlikle bir iz bırakacaktır.
Gözlerin damarlı kollarına kaydığında, "bana bakma," diye azarlıyor seni.
ne yazık ki senin için, ikiniz de doruğa ulaştığında o bitmedi. dizginleri neyin tetiklediği konusunda dikkatli olmak en iyisidir.