Özet: Boşaldıklarında nasıllar ?
Tw: nsfw , mdni (sadece +18) , gn!reader
Nanami Kento
• Senin içine gömülmek zorunda , k*ndomsuz tercih ediyor. Ne pahasına olursa olsun tohumlarının içinde ilerlediğinden emin olmak istiyor. Bilirsin , o bir aile adamı. Doğruca göğüsünden gelen derin ve sert inlemeleri var. Sesinin neye benzediğini tam olarak biliyor ve bunu kendi yararına kullanıyor. Arkasına yaslanacak, böylece horozunun senin içine boşalmasını izleyebilecek. Geri çekilmeye çalıştığınızda sizi kalçalarınızda tutan kalın, iri eller, "nereye gidiyorsun sevgilim?" ikiniz ne kadar aşırı uyarılmış olursanız olun, lanetini size geri püskürtecek; Eğer bir şey olursa, o senin içine daha önce olduğundan daha sert vurur, bu yüzden duvarlarının onun cum ile kaygan hissi tarafından ele geçirilir.
Gojo Satoru
• Gojo Satoru seslidir , doğal olarak. Onun inlemelerisi nefesini kesiyor , düşün... Bir çeşit "haa-haah-!" kendini senin içine her itişinde. Sesler çoğundan daha yüksek ve boğazının en derinlerinden geliyor. O senin içinfeki boşalmasından daha çok korkuyor , korunma ve sağlık testinden bağımsız olarak. Bu sebepten dolayı , bu yüzden yanlızca vücudunun üzerine boşalıyor. Sendeki favori yerleri ise göğüslerin , karnın ve k*çın (bazıları uyluklarınıza gelirse bonus puanlar) . O bunun bir kazan-kazan olduğunu düşünüyor: Bu güvenli ve çok ateşli. Sperminin tenine sıçradığını görme beklentisi , onu her zaman boşalmaya iten şeydir , ancak kendini susturmak için anlamsız bir girişimde boynunuza veya omuzlarınıza bir ısırık olmadan olmaz.
devami acilmadi acilirsa atarim bi de begendiyseniz oy verir misiniz <333