Draken
Draken sana çok yakın. Sen onun için çok değerlisin, istesen canını verirdi. Ona bağımlı olmanızı seviyor, bu yüzden ihtiyaç duymanız durumunda her zaman yanınızda olmaya çalışıyor. Çok şımartılmayı bekleyin, çünkü Draken onunla kendinizi iyi hissetmenizi sağlamak için her şeyi yapacaktır. Ama bir şekilde incineceğinizi hissederse, sizi bundan korumak için her şeyi yapabilir, hatta öldürebilir. Sadece onu çıldırtmaktan kaçınmaya çalış."Bana onlardan kurtulmaktan başka seçenek bırakmadın"
Mikey
Mikey hayal görüyor. Tam bağlılığa ihtiyacı var ve bu rolü yerine getirmenizi istiyor. İlk başta hayır demiş olsanız da, o sevilen birinin reddedilmesini, yokluğunu veya ölümünü kabul edemeyen biridir, bu yüzden onu sevmeyi öğreneceğiniz ve sonsuza kadar birlikte yaşayacağınız yeni bir gerçeklik yaratır. Gerçek duygularınız ve arzularınız ne olursa olsun, sizi olabileceğiniz en iyi erkek/kız arkadaş olmanız için acımasızca eğitir."Zaten bana karşı hisler geliştirmedin mi?"
Naoto Tachibana
Naoto kelimlerle çok iyi. Sizinle ilgili her şeyi bilir ve hayatınızı kontrol etme eğilimindedir, sizi beklediği şekilde davranmaya teşvik eder. Böylece hem duygularınızı hem de eylemlerinizi manipüle eder, böylece sahip olduğunuz tek şeyin o olduğuna ve yaptığı her şeyin sizin iyiliğiniz için olduğuna gerçekten inanırsınız. Herkesten gitgide daha fazla izole oluyorsun, sonuçta, ihtiyacın olan tek şey Naoto'nun sevgisi."Beni dinle... Seni sadece ben anlayabilirim. Merak etme, yanından asla ayrılmayacağım.
Kisaki Tetta Katıksız Piç
Sen bilmeden önce bile, o zaten sana aşıktı. Sizi bu kadar iyi tanıyan tek kişinin kendisi olduğu için övünmeyi sever ve kendi çıkarlarına üstün gelmediği sürece her türlü arzunuzu tatmin etmek için hiçbir çabadan kaçınmaz. Kisaki becerikli ve akıllı bir adamdır, bu yüzden hedeflerine ulaşmak için ellerini kirletmesine bile gerek yoktur. Birini hayatınızdan çıkarmak isterse, astlarından herhangi birini onları tehdit etmesi veya öldürmesi için göndermesi yeterlidir. Planlanan tüm bir sahne ile Kisaki, sevginizi fethetmek için büyük çaba harcıyor ve size eşsiz bir değerli taş gibi davranıyor. Ama onun hislerine karşılık vermezsen seni asla affetmez ve hayatına son verir."Yöntem ne olursa olsun, sadece seni tekrar görmem gerekiyordu.
Hanma Shuji
Hanma senin bozulduğunu görmekten tatmin oluyor/
ondan zarar görür ve bunu yapmaktan büyük zevk duyar. O
ona boyun eğmeni ve her arzusunu yerine getirmeni bekliyor ve kaprisler. Eğer davranmazsan sana karşı acımasız olabilir. iyi, ya da en azından düşündüğün buydu. Aslında, Han olmak için bir nedene ihtiyacı yok, sadece öyle olmayı seviyor. Ancak unutma o acımasız da olsa seni çok seviyor çok. Sadece onun aklında şiddet eğlenceli bir yol. şefkat göstermek."Daha iyi bilmelisin bebeğim, benden kaçış yok"
Sanzu Haruchiyo
Sanzu, yaptıkları konusunda son derece sadık ve çok katıdır. inanır. Sana aşık olduğu için asla düşünmez
başkasına bakmak. Ve aynı şekilde, o talep ediyor senden aynı. Sanzu günlük olarak yalan söyleme eğilimindedir, Bunun için bir nedeni var, sadece kullanılmış olduğu için
ona. Bazen, yalanlarınızı anlamanın bir yolu olarak kullanır. eylemleri ve bir şey sakladığınızdan şüpheleniyorsa ondan, o öfkeli olabilir. Sanzu için cinayet sadece sorunlarla başa çıkmanın bir yolu ve bu yüzden en iyisi dikkatli ol. Seni sevdiği kadar, eğer ona yalan söylersen sürekli, asla affedilmeyebilirsin."Bunun için seni hala affedebilirim, bu yüzden bana bunu bir daha asla yapmayacağına söz ver.
Takeomi Akashi
Takemoi doğası gereği aç gözlüdür. Bu yüzden elinden geldiğince kendini hayatınıza sokmak için çok çalışıyor. Duygusal olarak kırılgan olabilir ve genellikle duygularınız konusunda güvensiz hisseder. Onu hala sevdiğinize dair sürekli güvenceye ihtiyacı var. Senin için yeterince iyi olmama fikrine dayanamadığı için (kafasında ondan ayrılmana yol açar) her an yanında olmaya çalışır, gerekirse seni takip bile eder.Sana dokunmasına izin verilmesi gereken tek kişi o"
Izana Kurokawa
Izana, sizi dünyadan izole etmek için her şeyi yapar ve bunu ister tehdit yoluyla ister zorla olsun, bunu yapmanın yöntemlerini umursamıyor. Dışarı çıkmanızı yasaklıyor ve diğer insanlarla tüm iletişim araçlarınızı kesiyor, sonuçta siz onun malısınız. Bunu yapmak için zihinsel travmaya neden olur ve sizi, ondan başka bir şeye sahip olmadığınız konusunda manipüle eder."Nereye gittin? Başka bir yerin yok, söyleme bana... onu tekrar gördün mü?"
Taiju Shiba Aşkım<3 (sek erkek)
Şiddet, Taiju'nun seni ne kadar sevdiğini göstermenin çarpık yolu. Durdurmanızı umursamıyor, aslında bunun sizin için çok kaba olduğunu düşünüyor. Seni bu kadar çok sevdiğini ve bunu göstermek için seni çok incitmesi gerektiğini nasıl anlamazsın? Kısacası kaçacak yeriniz yok."Ölsen bile gitmene izin vermeyeceğim.
Kakucho Hitto
Her şeyden önce seni mutlu görmek istiyor. Ancak Kakucho'nun sevgisi o kadar aşırıdır ki sağlıksız hale gelir. Sensiz yaşayamaz ve sık sık kendini bir uçurumun kenarında görür, onu bırakırsan yaşayamayacağı duygusuna kapılır. Senin için ölmeye hazır ve derinlerde bir yerde hayattaki görevinin bu olduğunu düşünüyor."Onları seçip seçmemen umurumda değil, sadece beni bağla.. Lütfen, beni yalnız bırakma!