rindou senin altındaydı, sırtını karyolaya dayamıştı, kolları başının arkasında çaprazlandı ve senin aletinin üzerinde zıpladığını izlerken yüzünde sinsi bir sırıtış, sonsuza kadar hissettiğin şey için ona biniyordun, onun horozunu, ağzını çevirip kamburlaştırıyordun sıcakta bir köpek yavrusu gibi ardına kadar açık asılı. gücün tükeniyordu, seninle alay etmeye devam ederken rindou'nun sikinden sarhoş oluyordun.
"awwe bebeğim mücadele ediyor? devralmamı ister misin?"
tamamen onun tarafından tüketildin, düşünemedin
düz veya tek bir kelime telaffuz. onun yerine ağzından bir sızlanma çıktı. "kendine bak, o kadar aptal küçük bir sürtüksün ki bunu bile yapamıyorsun.
sözlerini kullan
normal bir durumda utanırdın ama rindou seni o kadar iyi hissettirirdi ki, eline geçer geçmez tüm düşünceler aklından çıkar, aslında rindou ile ne zaman birlikte olsan, odaklanamazdın bile normal bir sohbette, çok azgın ve boş kafalı, ona küçük aptal bir fahişe gibi gülümsüyor, onun için her şeyi yapmaya hazır.
sen onun göğsüne yığılırken, rindou seni desteklemek için kıçının tümseklerini tuttu ve seni içeri ve dışarı itmeye başladı, oda senin boynunun kıvrımında salyalar akmaya devam ederken senin kedi gıcırdatması ve senin inlemelerin sesleriyle doluydu. .
"Bu doğru, benim için aptal aptal bir karmaşa olmaya devam et bebeğim, oradan alacağım"
Seni daha hızlı ve daha sert becerdikçe sızlanmaların daha da arttı, tek amacı seni çığlık attırmak ve gelmek. birkaç vuruş sonra, gevezeliklerle adını haykırıyordun, vücudun orgazmdan titriyordu, seni göğsüne sımsıkı tutarken başını omzunda tutuyordun.
"Hadi yavrum, dört ayak üstüne çık şimdi gerçekten seninle bittiğini mi sandın? ne kadar aptalsın