"Oh, bu kadar saf olma, bugün kötü bir kız olduğunu biliyorsun değil mi?....Kıpırdama ve bana istediğimi ver." Annenin erkek arkadaşının dudaklarından dökülen kül ve duman boynunu ısıtıyordu. Gerçi siz ikiniz banyoda dinlendiniz. Gerginliğe eşit değildi. Suyun üzerinde diz boyu yükselen bacakları arasındaki daha küçük karşılaştırmanız.
Gözlerinin içine bakarken kafan yavaşça göğsüne doğru kaydı. Simsiyah kaşlarından biri şaşkınlıkla havaya kalktı. "Ama ben ne yaptım Han-" dudakların onun parmaklarıyla yumuşak bir şekilde örtülmüştü. Nazik bir "Şşhhh..." çıkarırken, yüzünüz onun dönüştürülmüş görünümünde sakince kaldı.
"Adım ne demiştim?" Son birkaç sözüne günahkar bir ifadeyle sordu.
"B-Baba..." diye mırıldanarak cevap verdin, ağzın hâlâ onun parmakları tarafından boğuluyordu. "Bu benim küçük kızım ve senin baban kim?" "Onun küçük bebeği..." diye sordu sesin inceydi. Gülümsemesi banyodaki granit küvette yükselen sudan daha yüksek sesle. "Akıllı kız." Bir cümle olarak söyledi.
Elleri yavaşça atıklarınızın etrafına sarılırken, sizi görebilseydi sikini sırtınıza kaydırmaya yetecek kadar kaldırırdı. "Baban ona biraz masaj yapmanı istiyor tamam mı?" O sordu. pozunuz ters yöne yönlendiriliyor. Kıçın ona dönükken, uyluklarını kaplıyor.
Onun da diktiği manzaraydı. Onun topları arka tarafınıza düzgün bir şekilde pompalanıyor. Nazik bir ıslık çaldı. Gözleri şehvetle alt omurganızı delen altın gibi.
"Bebeğim." Sesi saniyeler geçtikçe derinleşti. "Hm?.." Merak ettiniz, ona bakarken başınızı çevirmek zordu. "Babanı çok gururlandırıyorsun tatlım. Bunu her zaman hatırla, benim aletim sadece senin için zıplıyor, Görmek ister misin?" O sordu.
Dudakları, boynunu köpüren ipeksi saçlarını okşuyordu. Sorusuna yavaşça başını salladın. Anında günahla güldüğünü duymak, Sert parmakları ve avuç içi zevkle boynunuzu kavrar. Bacaklarının altına uzanması için ona zaman tanıdın.
Amın şoktan irkildi, uzun parmaklarının mutlulukla amını tokatladığını hissetti. Hanma, su altı dokusuna baştan çıkarıcı bir hisle yavaşça masaj yaptı. "Seni incitmeye başlarsam ne dersin?" diye sordu, sesi bir fareden daha yumuşaktı.
Cevap vermedin. Homurdandı, sigarası dudaklarından çekilip parmaklarının arasında tutuldu. Senin klitorisine eskisinden daha sert tokat attı. Deniz köpüğü gibi etrafa sıçrayan su. Bu adam temelde senin üvey babandı ama sen buna aldırmadın.
"Annen burada değil...Dükkâna gitti unuttun mu? Yani, bana cevap vermen için çığlık attırmam gerekirse yaparım. Canını yakmaya başlarsa ne dersin dedim..." diye fısıldadı. Bir kez daha klitorisine tokat atıyorsun, kolların onun boynundaki boğucu kuvvetini yakalıyor. Korkuyla sallayarak ama zevkle. "Lütfen dur?.." dedin.
Açıkça yanlış cevap, acımadan boğazını daha da sıktığını hissettiğin için. "Diyorum ki, Beni daha sert sik baba... baba..." Onun zevki için fısıldadın. "Akıllı kız.."
Daha nefes bile alamadan, Hanma'nın Yetiştirme horozunun hissi küçük vajinanıza doğru kayıyordu. Bacakların gerginlikle titriyor, kıvrımların acıyla sıkışıyor.
"Tich, Tich.. Hayır, gevşe... Çok sıkı." Dedi, amını daha sert sıkarak. Onun dediğini yapmanı beklemek yerine, duvarların baskıyla örülmüş. Erkekliği çok daha derine iniyor, o zaman senin gençlik deliğine girmeli.
Senin kadar yaşlı, sadece lisenin son yılında. Annenin erkek arkadaşı senden yaklaşık on yıl uzaktaydı. Çoğunlukla geçmişte yaptığı şeyler için kötü bir sicile sahip. Seksi ve baştan çıkarıcı olduğu için, yumruğunu hâlâ kötü ve kötü durumda tutuyordu.
Her zaman seni günaha sokmanın bir yolunu bulur, böylece cezalandırabilir.
"Ah! çek çek, acıyor-" Dudaklarını tokatladı ve kalp atışlarında sessiz kalmanı sağladı. "Acıyorsa ne yapmalısın dedim..." dedi. Bu da komutlarını hatırlamana izin verdi. "Şimdi kapa çeneni ve sür..." Hanma tekrar küvette dinlendi. Kolları yanlarda, ahşabının üzerinde yukarı ve aşağı zıplayan genç bir amcıktan sıcak bir zevk hissetti.
Her bir pompanın rahminize girmesiyle üç defadan fazla horozunda orgazm olduğunuzu hissedebileceğine yemin etti. Banyo suyu, kediniz gerilirken ve üreme personeli tarafından duvarlarınızı kazarken çekilirken etrafa sıçradı.
İniltileri yüksekti, elleri yeni doğmuş bir orospu gibi uyluklarında zıplarken kıçınıza kuvvetle tokat atıyordu. "Akıllı kız!, Sana doğurman için birkaç çocuk vereyim".
İçiniz sıcaktı, acısı incelir, zevki tarif edilirdi. Onu ve arkandan ne dediğini bile duyamadın. Yanların ondan yavaşça kalkana kadar. Nefesi güçlü ve horozu deliğinizden sorunsuz bir şekilde çıkıyor.
"Yeter. Annen eve gelmeden temizleyelim." dedi, Sesi zayıf ve kullanılmış geliyordu. Endişeyle döndün, "İçeri boşalmadın değil mi?" Merak ettin, ama o başını salladı. "Teşekkürler." Dedin.
"Yaptığım bir bok yok. Amın burada tüm spermimle birlikte lav keki gibi görünüyor. Kahretsin, bu kadar sütle sana kaç bebek becerebileceğimi merak ediyorum." Blöf yapıyordu. Elbette senin içine girdi.
"Hanma! Neden içeri boşalıyorsun, benim üvey babamsın-"
"Tatlım Hanma'yı gördün mü-" Annen banyoya girmişti.