İki tane erkek arkadaşa sahip olmak kolay değildi onlara her zaman eşit ilgi vermeye ihtiyacın vardı böylece diğeri dışarıda bırakılmayacak.
"Ahh~ ugh~ R-Rindou yavaşla lütfen-"
Rindou evden ayrıldığı zaman, seni ve Ran'ı randevuda gördü, tabii ki erkek kardeşine kızmadı bu bahaneyi seni sikmek için kullandı.
Abi sana dokunmayalı uzun zaman oldu, vücudun dokunuşlarıyla daha da hassaslaştı, bazen uyluklarını okşarken sen dokunuşlarında gerdikçe yüzün kıpkırmızı olurdu.
Rindou, şakağından çenesine kadar terler düşerken kalçalarını tutarken sana sert bir şekilde vuruyor, kıçına şaplak atarak acıdan irkilmene sebep oluyor, sen yüzünü yastığa gömüyorken sen onun adını inlemeye devam ediyorsun. Bilin bakalım bu daha ne kadar sürecek, hiç ara vermeden sizi yatağa atmasını ve sizi üç kere korkutmasını beklemediğiniz işlerden dolayı tamamen yorgunsunuz.
Tam o sırada kapının çalındığını duydunuz ve ikinizin de isminin seslenilmesiyle kapıya çalındığını biliyordunuz, şu anda rindou'nun size verdiği zevkten kımıldamaya tenezzül etmediniz.
Hiçbiriniz kapıya cevap vermediğiniz için içeri daldı ve durumunuzu görür görmez sırıttı.
"Aman tanrım~ biri iyi vakit geçiriyor gibi görünüyor.."
Kapı çerçevesine yaslanıyor ve kasıklarında bir kıpırdanma hissetmeden önce birkaç dakika ikinizi de izliyor.
"Katılmamın sakıncası var mı sevgilim?"
Kulağınıza fısıltıların titrediğini duydunuz, ilk başta ikinizi izledi, rindou bittikten sonra Ran sırıtarak ve bedenini çıkararak kendini önünüzde konumlandırdı.
Memnuniyetle ona bakarken yüzüne hafifçe vuruyor.
"yaramaz kız"...Rindou hala yeterli değil mi?"
Rindou sırtınıza yerleştirildi ve boynunuzda hıçkırıklar bırakarak Ran, sikini ağzınızın içine soktu, sizi tıkadı, kollarına dokunduğunuzda gözlerinizin köşelerinde yaşlar doluyor ve ona onu çıkarması için işaret ediyor ama görmezden geldi ve ağzını itti. ağzınızın içindeki kalçalar yanaklarınızdan aşağı yuvarlanan gözyaşları.
Kıçının deliğine bir yağ koyarken kıçınıza şaplak attığını hissettiniz, bir parmağını nazikçe içeri sokarken yağın soğukluğunu hissettiniz.
Başka bir parmağını uzatarak koydu, Ranın siki yüzünden nefes nefese kaldın, başını iterek sikini boğazının arkasına çarptı, rindou kendini diğer deliğine yerleştirdi ve gözlerini devirerek uyarmadan onu itti.
"çok sıkı"
Kalçalarını sertçe kavrayıp kırmızı bir iz bırakırken inledi, horozunu içine sokmaya devam ederek nefes almanı zorlaştırdı, başını mastürgbasyon yaptı, terler şakağından çenesine doğru yuvarlandı.
Onun sikinin içinizde seğirdiğini hissettiniz, başınızı salladınız ve o ağzına boşalmasını bırakırken parmaklarınız üzerinde çalıştınız.
"Boşa harcama, yut"
Söyleneni yaptın ve kalın boşalmasını yuttun, ağızın yapışkan ve onun menisiyle dolu. Rindou seni sikmeye devam etti ve Ran saçlarını çekip seni öptü ve kendi boşalmasını tattı.
Dilin hakimiyet için savaşıyor, gözlerini kapattığında tükürüğün çenenden damlıyor, rindou sana sert bir şekilde çarpıyor.
Rindou prezervatif takmadan içinize boşaldı, o ve pozisyon değiştirdi, rindou sizi önden sikti, arkadan sizi aşırı uyararak becerdi.
Sen bayılana kadar izin vermediler.
e yuh