Orochimaru'ya katılmak, sürünen düşüşünüz olabilir. Köyünüzün sokaklarında bembeyaz saçlı bir adam size yaklaştığında gençtiniz. Açlık vardı. Savaş ona iyi davranmadı, bu yüzden asla iyileşmedi. Yetişkinler umutsuzluğa kapıldı ve bu adam - Kabuto, bir gülümsemeyle teklif etti - beraberinde bolca zenginlik getirdi.
"Bu köyde yaşayan özel bir klanın olduğunu duydum."
Tek gereken bir para teklifi ve ailenizin dokunulmazlığıydı. Senin bilmediğin nedenlerle kanını almak için adamı takip ettin. Kabuto, hücreler ve antikorlar hakkında bir şeyler söyledi. Para destesini önemsemek yerine saydınız.
Yıllar geçti ve siz Lordunuz Orochimaru'yu ve onun sağ kolu olan adamını saklanma yerinden saklanma noktasına kadar takip ettiniz. Gün boyunca gerçekten konuşabileceğin tek kişinin yanındaydın. Kabuto kendini bir parşömenle meşgul etti. İçindeki sembolleri çıkaramadın. Bunun yerine ameliyat masasına oturdunuz, bacaklarınızı sarkıtıp salladınız. "Kabuto." Ayrık bir homurtu. "Beni neden tekrar içeri aldığını söyle."
Adam içini çekerek elindeki malzemeyi bıraktı. "Klanınız mevcut T hücreli bebekleri doğurmuyor gibi görünüyor. En azından etkili sayılacak kadar değil. Muhtemelen bu yüzden köyünüz bu kadar kötü durumdaydı." Hakaretle alay ettin. Doğruydu. Biyolojin seni anlamadığın bir şekilde kusurlu bıraktı. Kabuto'nun size söylemek için gerekli gördüğü tek şey, vücudunuzun virüs enfeksiyonlarıyla savaşmakla mücadele ettiğiydi - kaliteli bir Orochimaru, deneylerini modifikasyonlara daha fazla alıcı hale getirmek için hasat etmek istedi. "Ama hala başaramadın. Örneklerime düzenli olarak ihtiyacın var." Bu iğrenç yorumda Kabuto'nun gözünün seğirdiğini gördün. "Evet." Dikkatini tekrar parşömene çevirdi. "Yeni doğmuş bir bebek ideal olur ama alabildiğimiz kadarını alırız."
Kabuto'nun yorumu sizi belirsiz bıraktı. Yeni doğmuş bir bebek almak özellikle zor değildi. Ama klan durumunuz hakkında hiçbir bilginiz yoktu. Kabuto'yu takip edip köyünüzü terk ettiğiniz an, onlardan en son haber aldığınız andı, Orochimaru, yakın zamanda geri dönmeyeceğini bildiğinizden emin oldu ve iki adamın düzenli olarak etkileşimde bulunduğunuz tek kişi olduğu göz önüne alındığında, siz yeraltındaki sığınaklarda yaşıyordu. Mahkumlar - en azından çevrelerinin farkında olanlar - belli ki sizin için bir kaynak değildi. Orochimaru zaten onları görmenize pek izin vermezdi.
"Lord Orochimaru." Dikkatle adamın özel odasına girdiniz. Size ait olmayan yatak odalarına nadiren adım atardınız. Yatma vakti yaklaşıyordu ve yılan kral boy şiltenin üzerinde dimdik oturdu. "Kabuto yatmadan önce seni görmemi söyledi." Orochimaru mırıldandı, sessiz ve gergindi. Kemikli bir el size doğru uzandı. "Gel, y/n." Yatağının yanına yaklaştın, çıplak ayakların soğuk taş zemine duyarlıydı. "Kabuto, hücre deneylerinin erken sona erdiğini bilmeme izin verdi. Deneklerin hiçbiri başarılı olmadı." Kalbiniz boğazınızda atmaya başladı. Başarısız deneylere ne olduğunu biliyordun. Orochimaru'nun davaya fayda sağlamayı bırakanlara ne yaptığını gördünüz. "Şimdi bana öyle bakma." Yüzündeki doğal olmayan sıkı teni zalim bir gülümseme gerdi. Titrek bir nefes kaçtı senden. "Ölecek miyim?" Yere düşen bir iğneden daha yüksek değildi ama Orochimaru kıkırdadı. "Bunu bana hizmet etmek için yeni bir fırsat olarak gör."
Orochimaru belindeki ipek bağı çekip açarken, soğuk, tozlu hava çıplak tenine değdi. Nefes aldın, bornozu yakın tutmak için çabaladın. "Efendim-!" Orochimaru bağın uçlarından tutunarak sizi pelüş şilteye çekti. Vücudun bir oyuncak bebek gibi yatakta zıpladı. Orochimaru üstünüzdeydi ve şimdi gövdesinin çıplak olduğunu fark ettiniz. "Benden korkuyor musun?"
Ona bakarken gözleriniz fal taşı gibi açılmıştı, donmuş ve bornozu tutuyordu. "Evet", nefes aldın. Adamdan hep korktun. Sana her nedeni verdi. Ölümsüzlük adına cinayet ve işkence - deliliğine bir bakış. Ama sana iyi davrandı. Kabuto tarafından size verilen günlük tıbbi bakıma ayak uydurduğunuz sürece asla fiziksel olarak disiplinli olmadınız. Orochimaru midenizi doldurdu, sırtınızı giydirdi ve hatta en rahatsız edici deneylere girme isteğinizi artıracağını düşünürse eğlence ihtiyacınızı besledi. "Yapabileceklerinden korkuyorum." Orochimaru ellerini itip yumuşak çarşafların üzerinde boş yere bıraktı. Bornozunu açarak çıplak tenine baktı. Üstleriniz, uzun süre kaldığınız süre boyunca sizi en savunmasız durumda sayısız kez gördü - tıbbi amaçlar için sizi her zaman klinik bir gözle izliyor. Şimdi, efendinizin önünde kendinizi örtme arzunuzu tutamazsınız. Ama yapmazdın.