Uyarı : Smut
• "hm ? Birazcık meşgulüm." Haruchiyo telefona mırıldandı , telefonu daha yakından tutmak için göğüsünüze masaj yapan eline aldı. Deliğinize pompalamak için başka bir parmağını kolayca eklerken şekerli gülümsemesi hiç solmuyor.
Sırtını onun sıcak göğsüne bastırdığında sanzu'nun kurnazca inlediğini duyabilirsin, bileğini tam o süngerimsi noktaya vurmak için esnetirken önkolundaki damarların atışını duyabilirsin - Rindou diğer hatta ama seni dinlemekten utanmıyor ; "Sanzu'nun kız arkadaşı, daha fazlası için inle."
"Kulağa hoş geliyor değil mi ?" Haruchiyo telefona doğru güldü.
Haruchiyo telefona gülerek hızı artırdı ve bileğini daha çok sıvıyla kapladı. "Ve lanet olasıca dağınık." Sanzu eklemeyi kesinlikle yapıyor çünkü bariz Rindou'nun yanı sıra telefonda boğuk sesin yankısını duyabiliyor ve Sanzu parmakları gibi sızlanmalarınızı da geri tutmadığınız gerçeği karşısında kesinlikle sertleşmekten kendini alamıyor. Daha derine."Ama aklına sakın saçma sapan şeyler getirme , bu kedicik benim." Sanzu ekledi , kıskançlıkla parmaklarını daha sert itmeye başladı , avucunun tokatları kediciğinle buluşuyor ve her dakika daha hızlı ve daha gürültülü gidiyor. Bu dakikadan sonra onları (inlemelerini) artık durduramazsın , pratikte Sanzu'nun adını inlemek boşalmak için ölümün gibi geliyor.
"O zaman neden cevap veriyorsun ?" Rindou tekrar çizgiyi ısırır (?) , Sanzu orgazmınızı yüzeye çıkarırken şimdi kendi kendisiyle dürüstçe konuştuğunu görmezden gelir, sert avuçları bileklerinin her tarafına parlak bir sıvı fışkırana kadar kabarık klitorisinizle oynar.
Ve Rindou , boğuk sesinizi ve çığlıklarınızı duyarken telefonu kapatabilirdi , Sanzu'ya seni becermesi için yalvarıyordun ama biraz daha dinlememek ayıp olurdu.
Bu ilk önce Sanzu kapatana kadar devam eder , bir eli yanağını tutarken , diğeri yavaşça kıvrımlarına rehberlik ederken , "Rindou benim bu kedicikle oynamamı dinleyebilir , ama seni becerdiğimde. Bu sadece benim için prenses , sadece benim için."
Oha lan çok iyidi xmdkdkdkkskks