Saygısız
Plot: Black dragons ve Toman'ın kavgasını engellemeye çalıştın , ama çok geç kaldın sadece Taiju'nun öfkesini ortaya çıkardın.
Tw: subreader , domTaiju , toxic ilişki , size kink
Neler olduğunu öğrenir öğrenmez , bir an önce kiliseye gitmeye çalıştınız.
Aptal kafanda , Toman'ın kavgasını önleyenileceğini düşündün , Taiju'nun seni büyüklük hayallerinden daha çok sevdiğini ve Mikey Sano'ya boyun eğeceğini düşündün. Daha doğrusu, boğulurken aldığı nefes gibi, hayatında dikkati dağıtan bir rol oynadığında. Evet, onun için vazgeçilmezdin ama onun hırslarını bir kenara bırakacak bir gösteren değildin.Geniş yol boyunca ilerlerken kapılar ,
devasa sırtı dövmelerle dolu panoromanızda sunun. Yerde oturuyordu , nefesi öfkeyle büyüyordu , kasları gergin ve başı eğik. Ortamdaki aura son derece ağır ,
öfke saldırısı için suçlandın.Yavaşça ona doğru yürüdün , onun içindeki yıkımı dikkatle gözlemledin , Koko , İnupi ya da Black Dragons'un diğer üyelerinden hiçbir iz yoktu. Yani yenildikten sonra onu terk ettiklerini varsaydınız.
"Tai..." ona seslendin , neredeyse fısıltı halinde ve tepkisinden biraz korkarak yanına çömeldin. Sana hiç elini sürmedi , ama içgüdülerin yardım edemedi ama bariz fiziksel dezavantajına tepki verdi. Taiju bir canavardı, senden en az otuz santim daha uzundu ve onun göz korkutucu tavrı çaresiz bir tavşan gibi davranmana neden oldu. "Sen...?"
Devasa bir el seni boynundan tutup yüzüne yaklaştırdığında sustun. Parmakları hiç baskı uygulamasa da, küçük bir şaşkınlık gıcırtısı çıkarmadan edemediniz. Burnunu fırçaladı, bakışlarını dolgun dudaklarına odakladı.
Kaba benliğinin nasıl hissettiğini deşifre etmek için beyhude bir çabayla onun özelliklerini izlediniz. Sert bir öpücük, analizinizi yarıda kestiğinde, dili dudaklarınızın arasına girerek sizi ona daha da yakınlaşmaya zorladı, kalın göğsünde küçücük kaldı."Kapa çeneni" diye hırladı, ayrılırken.
Gözlerindeki acıyı ve baş edemediği onu tüketen duyguları görebiliyordunuz. Taiju, nadiren bir şeyler ters gittiğinde, aşağılanma ve çaresizlik duygularıyla baş edemeyen gururlu ve kendini beğenmiş bir adamdı. Onları da paylaşmaktan hoşlanmazdı, bu yüzden çoğu zaman intikam bir çeteydi, diğer zamanlarda duvarlarınız arasındaki her şeyi boşaltana kadar sizi beceriyordu. Sizce bugün ne olurdu?
Diğer eli külotunuzu çekerken Taiju'nun sırtınızı mermer zemine vermesi uzun sürmedi. Üniforma eteği beline sarılıydı ve gömleğin göğüslerinin üzerinde çoktan kırışmıştı, Taiju'nun dili ikinizin arasında kaydı ve birkaç iç çekmenize neden oldu.